Daudzpakalpojumu uzņēmums “Tele2” aicina savus klientus būt uzmanīgiem, jo šobrīd ir aktivizējušies krāpnieki, kas zvana uzņēmuma klientiem, uzdodas par “Tele2” darbiniekiem un cenšas iegūt pašapkalpošanās portāla mans.tele2.lv kodu.
Krāpnieki, kas sarunu ar klientu uzsāk svešvalodā, visbiežāk kā pamatojumu koda iegūšanai izmanto it kā pieteiktu numura maiņu, kā arī to, ka ar attiecīgo numuru ir veiktas kādas nelikumīgas darbības. Turklāt krāpnieki mēdz zvanīt, izmantojot arī dažādas mobilās lietotnes.
“Tele2” atgādina, ka uzņēmuma darbinieki sarunu ar klientu neuzsākt svešvalodā un uzņēmums nekad nezvana klientiem, izmantojot tādas lietotnes kā WhatsApp, Viber, FaceTime u.tml. Tāpat “Tele2 nekad neveiks izmaiņas klienta datos bez klienta iniciatīvas, un, veicot izmaiņas pakalpojumos, par to klientu informēs vismaz 30 dienas iepriekš. Tāpat uzņēmuma darbinieki nesteidzina pieņemt lēmumus sarunas gaitā, kas ir raksturīga metode dažāda veida krāpniekiem.
Ja gadījumā klientam ir radušās aizdomas, ka viņš krāpniekiem ir izpaudis datus, “Tele2” aicina pārliecināties, vai pašapkalpošanās portālā mans.tele2.lv nav izmainīti dati, un nomainīt paroli. Neskaidrību gadījumā var sazināties ar “Tele2” un precizēt, vai tiešām uzņēmuma darbinieks ir zvanījis klientam.
Aicinām klientus arī rūpīgi pārdomāt, kāda informācija un dati tiek publicēti sociālajos tīklos, jo krāpnieki bieži vien izmanto tos, lai savāktu informāciju par cilvēkiem un uzrunātu viņus.
“Tele2” atgādina, ka uzņēmuma darbinieki sarunu ar klientu neuzsākt svešvalodā un uzņēmums nekad nezvana klientiem, izmantojot tādas lietotnes kā WhatsApp, Viber, FaceTime u.tml. Tāpat “Tele2 nekad neveiks izmaiņas klienta datos bez klienta iniciatīvas, un, veicot izmaiņas pakalpojumos, par to klientu informēs vismaz 30 dienas iepriekš. Tāpat uzņēmuma darbinieki nesteidzina pieņemt lēmumus sarunas gaitā, kas ir raksturīga metode dažāda veida krāpniekiem.
Ja gadījumā klientam ir radušās aizdomas, ka viņš krāpniekiem ir izpaudis datus, “Tele2” aicina pārliecināties, vai pašapkalpošanās portālā mans.tele2.lv nav izmainīti dati, un nomainīt paroli. Neskaidrību gadījumā var sazināties ar “Tele2” un precizēt, vai tiešām uzņēmuma darbinieks ir zvanījis klientam.
Aicinām klientus arī rūpīgi pārdomāt, kāda informācija un dati tiek publicēti sociālajos tīklos, jo krāpnieki bieži vien izmanto tos, lai savāktu informāciju par cilvēkiem un uzrunātu viņus.
Meklē izdevīgu piedāvājumu?
Meklē izdevīgu piedāvājumu?
Meklē izdevīgu piedāvājumu?
Atstāj numuru, atzvanīsim!
Tarifu plāni
Mājas internets
Biznesam
Paldies! Tavs pieteikums saņemts. Sazināsimies tuvāko dienu laikā, tikmēr uzzini, kas jauns Tele2!
Pieteikt citu numuru - lai draugs, mamma vai kaimiņš arī tiek pie laba piedāvājuma!
Paldies! Tavs pieteikums saņemts. Sazināsimies tuvāko dienu laikā, tikmēr uzzini, kas jauns Tele2!
Pieteikt citu numuru - lai draugs, mamma vai kaimiņš arī tiek pie laba piedāvājuma!
Saistītie raksti
23.07.2024
Modernizācijas darbi "Tele2" tīklā
“Tele2”, īstenojot vērienīgus tīkla attīstības projektus, pēdējo divu gadu laikā palielinājis 4G tīkla jaudu par 30%. Tīkla attīstība aktīvi turpinās un faktiski ik dienu dažādās vietās Latvijā tiek uzstādīta jauna 5G bāzes stacija...
22.07.2024
Visas “Tele2” bāzes stacijas Liepājā pieslēgtas optiskajam tīklam – 10 reizes pieaugs kapacitāte
Multipakalpojumu uzņēmums “Tele2” teju visas savas mobilo sakaru bāzes stacijas Liepājā ir savienojis ar optiskā interneta tīklu, kas ļaus palielināt 4G un 5G mobilā tīkla kapacitāti aptuveni desmit reizes. Šie darbi tika...
17.07.2024
“Tele2” investīcijas otrajā ceturksnī palielinājušās par 11,2 %; klientu skaita pieaugums veicina apgrozījuma kāpumu
Multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” apgrozījums šī gada otrajā ceturksnī palielinājies par 2 %, salīdzinot ar pagājušā gada otro ceturksni, un sasniedzis 43,4 milj. eiro. Vienlaikus būtiski – par 11,2 % – pieaugušas...