8.04.2021
Pētījums: viens neatbildēts klienta jautājums Latvijā izmaksā 123 eiro – divreiz vairāk nekā pirms diviem gadiem
Mobilo sakaru operatora “Tele2” un “SKDS” veiktā Latvijas uzņēmēju aptauja liecina, ka viens neatbildēts klienta jautājums izmaksā aptuveni 123 eiro. Pirms diviem gadiem uzņēmēji atzina, ka neatbildēts klienta jautājums tiem izmaksā aptuveni 60 eiro.
Pandēmijas laikā klientu apkalpošanas loma ir būtiski pieaugusi, it īpaši ņemot vērā, ka daudzas preces un pakalpojumus klienti var iegādāties tikai attālināti. “Tele2” un “SKDS” veiktās uzņēmēju aptaujas dati rāda, ka visbiežāk uzņēmumi klientu jautājumus saņem telefoniski (76,6%), e-pastā (60,6%) un sociālajos tīklos (23,6%).
“Līdzīgu uzņēmēju aptauju mēs veicām pirms diviem gadiem. Tas, ko varam šo gadu laikā novērot – klienti ir kļuvuši uzņēmumiem daudz vērtīgāki. Protams, ka lielu iespaidu ir atstājusi pandēmija un tās radītie ierobežojumi, kas likuši vairāk apzināt katra klienta iespējamo pienesumu vai tieši pretēji – zaudējumu,” saka “Tele2” komercdirektors Raivo Rosts. “Kā redzams no pētījuma, tad attīstījušies arī uzņēmumi, jo šobrīd jau 18% uzņēmumu ieviesta ienākošo klientu jautājumu uzskaite un attiecīgi ir pieejami dati par to, vai konkrēto klientu ir izdevies apkalpot. Pirms diviem gadiem šādu uzņēmumu bija tikai 13%.”
Iemesli, kādēļ uzņēmumos netiek atbildēts uz klientu jautājumiem, ir atšķirīgi. Piemēram, 21% gadījumu uzņēmēji atzīst, ka uz klientu jautājumiem netiek atbildēts, jo zvani tiek saņemti ārpus uzņēmuma darba laika, bet 20% gadījumu klientu konsultanti ir aizņemti, runājot jau ar citu klientu. Kas būtiski, 39% uzņēmēju nemācēja nosaukt konkrētu iemeslu klientu zvanu neatbildēšanai, kas var liecināt par to, ka netiek veikta šāda analīze.
Kā atzīst “Tele2” pārstāvji, tad tehnoloģiskie risinājumi, kas ļauj veiksmīgi uzskaitīt un apkalpot klientu jautājumus, mūsdienās ir ļoti ērti un vienkārši, un tie neprasa lielas investīcijas. To visu faktiski var paveikt ar mobilā telefona palīdzību.
Latvijas uzņēmēju aptauja tika veikta sadarbībā ar pētījumu centru “SKDS” šī gada martā. Kopumā tika aptaujāti 750 uzņēmēji.
“Līdzīgu uzņēmēju aptauju mēs veicām pirms diviem gadiem. Tas, ko varam šo gadu laikā novērot – klienti ir kļuvuši uzņēmumiem daudz vērtīgāki. Protams, ka lielu iespaidu ir atstājusi pandēmija un tās radītie ierobežojumi, kas likuši vairāk apzināt katra klienta iespējamo pienesumu vai tieši pretēji – zaudējumu,” saka “Tele2” komercdirektors Raivo Rosts. “Kā redzams no pētījuma, tad attīstījušies arī uzņēmumi, jo šobrīd jau 18% uzņēmumu ieviesta ienākošo klientu jautājumu uzskaite un attiecīgi ir pieejami dati par to, vai konkrēto klientu ir izdevies apkalpot. Pirms diviem gadiem šādu uzņēmumu bija tikai 13%.”
Iemesli, kādēļ uzņēmumos netiek atbildēts uz klientu jautājumiem, ir atšķirīgi. Piemēram, 21% gadījumu uzņēmēji atzīst, ka uz klientu jautājumiem netiek atbildēts, jo zvani tiek saņemti ārpus uzņēmuma darba laika, bet 20% gadījumu klientu konsultanti ir aizņemti, runājot jau ar citu klientu. Kas būtiski, 39% uzņēmēju nemācēja nosaukt konkrētu iemeslu klientu zvanu neatbildēšanai, kas var liecināt par to, ka netiek veikta šāda analīze.
Kā atzīst “Tele2” pārstāvji, tad tehnoloģiskie risinājumi, kas ļauj veiksmīgi uzskaitīt un apkalpot klientu jautājumus, mūsdienās ir ļoti ērti un vienkārši, un tie neprasa lielas investīcijas. To visu faktiski var paveikt ar mobilā telefona palīdzību.
Latvijas uzņēmēju aptauja tika veikta sadarbībā ar pētījumu centru “SKDS” šī gada martā. Kopumā tika aptaujāti 750 uzņēmēji.
Meklē izdevīgu piedāvājumu?
Meklē izdevīgu piedāvājumu?
Meklē izdevīgu piedāvājumu?
Atstāj numuru, atzvanīsim!
Tarifu plāni
Mājas internets
Biznesam
Paldies! Tavs pieteikums saņemts. Sazināsimies tuvāko dienu laikā, tikmēr uzzini, kas jauns Tele2!
Pieteikt citu numuru - lai draugs, mamma vai kaimiņš arī tiek pie laba piedāvājuma!
Paldies! Tavs pieteikums saņemts. Sazināsimies tuvāko dienu laikā, tikmēr uzzini, kas jauns Tele2!
Pieteikt citu numuru - lai draugs, mamma vai kaimiņš arī tiek pie laba piedāvājuma!
Saistītie raksti
20.12.2024
No 1. janvāra Latvijas iedzīvotāji varēs lietot vairāk internetu ārvalstīs
Multipakalpojumu uzņēmums “Tele2” informē, ka no nākamā gada Latvijas mobilo sakaru lietotājiem, kuri dosies uz Eiropas Savienības (ES) un Eiropas Ekonomikas zonas (EEZ) valstīm, būs pieejams par aptuveni 20 %* lielāks mobilo datu...
20.12.2024
Modernizācijas darbi "Tele2" tīklā
“Tele2”, īstenojot vērienīgus tīkla attīstības projektus, pēdējo divu gadu laikā palielinājis 4G tīkla jaudu par 30%. Tīkla attīstība aktīvi turpinās un faktiski ik dienu dažādās vietās Latvijā tiek uzstādīta jauna 5G bāzes stacija...
16.12.2024
Informācija klientiem par 3G slēgšanu šī gada 15. janvārī
Multipakalpojumu uzņēmums “Tele2” šī gada 15. janvārī plāno atteikties no 3G tehnoloģijas sekojošās apdzīvotās vietās:
Rīgā – Beberbeķu, Dzintara un Rātsupītes ielu apkārtnē;
Jelgavas novadā – Cenu,...