Notiekot kādai tehniskai ķibelei ar automašīnu, autovadītāji visbiežāk – 35% gadījumu – zvana kādam no saviem tuviniekiem, liecina mobilo sakaru operatora “Tele2” veiktā autovadītāju aptauja. 29% ir atzinuši, ka šādās situācijās vēršas pie autoservisa, bet 21% zvana paziņam, kurš kaut ko saprot no automašīnām. Kopumā vairāk nekā 40% automašīnu īpašnieku ir atzinuši, ka vismaz vienu reizi autovadītāja pieredzē ir gadījies, ka uz ceļa salūzusi automašīna un bija nepieciešama tehniskā palīdzība.
Aptaujā arī noskaidrots, ka visbiežāk autovadītāji sastapušies ar tādām ķibelēm kā caura riepa (31%), elektronikas traucējumi (29%), motora defekts (21%) un nosēdies akumulators (14%).
“Dažādas problēmas ar automašīnām cilvēkiem atgadās regulāri, un šādas situācijas vienmēr rada satraukumu un pārdzīvojumus. Gandrīz puse autovadītāju atzīst, ka nemācētu automašīnai nomainīt riepu vai veikt kādus citus nelielus tehniskus darbus. Autovadītāju – sieviešu vidū šis skaits ir vēl daudz lielāks (70%). Tieši šī iemesla dēļ, investējot 100 000 eiro, esam Baltijā pirmie, kas autovadītājiem piedāvā SOS apdrošināšanu jeb tehnisko palīdzību uz ceļa kā atsevišķu pakalpojumu, lai ikviens autovadītājs ērti ar mobilās lietotnes palīdzību var izsaukt tehnisko palīdzību,” stāsta “Tele2” komercdirektors Raivo Rosts.
Interesanti, ka vien 7% autovadītāju atzīst, ka tehnisku ķibeļu gadījumā ir stopējuši garāmbraucošās automašīnas, bet 5% meklējuši informāciju internetā, kā rīkoties situācijā, kad notikusi ķibele ar automašīnu.
“Tele2” 2019. gada beigās paziņoja par ieiešanu KASKO apdrošināšanas tirgū, bet šī gada jūnijā par auto tehniskās palīdzības jeb SOS apdrošināšanas pakalpojuma piedāvāšanu. Savukārt “Tele2” viedierīču apdrošināšana ir klientu īpaši novērtēts pakalpojums jau septiņus gadus. Saskaņā ar Finanšu un kapitāla tirgus komisijas (FKTK) publicēto informāciju un aprēķiniem “Tele2” ir astotais lielākais fizisko personu īpašumu apdrošināšanas pārdevējs pēc parakstīto prēmiju apjoma 2020.gadā.
“Dažādas problēmas ar automašīnām cilvēkiem atgadās regulāri, un šādas situācijas vienmēr rada satraukumu un pārdzīvojumus. Gandrīz puse autovadītāju atzīst, ka nemācētu automašīnai nomainīt riepu vai veikt kādus citus nelielus tehniskus darbus. Autovadītāju – sieviešu vidū šis skaits ir vēl daudz lielāks (70%). Tieši šī iemesla dēļ, investējot 100 000 eiro, esam Baltijā pirmie, kas autovadītājiem piedāvā SOS apdrošināšanu jeb tehnisko palīdzību uz ceļa kā atsevišķu pakalpojumu, lai ikviens autovadītājs ērti ar mobilās lietotnes palīdzību var izsaukt tehnisko palīdzību,” stāsta “Tele2” komercdirektors Raivo Rosts.
Interesanti, ka vien 7% autovadītāju atzīst, ka tehnisku ķibeļu gadījumā ir stopējuši garāmbraucošās automašīnas, bet 5% meklējuši informāciju internetā, kā rīkoties situācijā, kad notikusi ķibele ar automašīnu.
“Tele2” 2019. gada beigās paziņoja par ieiešanu KASKO apdrošināšanas tirgū, bet šī gada jūnijā par auto tehniskās palīdzības jeb SOS apdrošināšanas pakalpojuma piedāvāšanu. Savukārt “Tele2” viedierīču apdrošināšana ir klientu īpaši novērtēts pakalpojums jau septiņus gadus. Saskaņā ar Finanšu un kapitāla tirgus komisijas (FKTK) publicēto informāciju un aprēķiniem “Tele2” ir astotais lielākais fizisko personu īpašumu apdrošināšanas pārdevējs pēc parakstīto prēmiju apjoma 2020.gadā.
Meklē izdevīgu piedāvājumu?
Meklē izdevīgu piedāvājumu?
Meklē izdevīgu piedāvājumu?
Atstāj numuru, atzvanīsim!
Tarifu plāni
Mājas internets
Biznesam
Paldies! Tavs pieteikums saņemts. Sazināsimies tuvāko dienu laikā, tikmēr uzzini, kas jauns Tele2!
Pieteikt citu numuru - lai draugs, mamma vai kaimiņš arī tiek pie laba piedāvājuma!
Paldies! Tavs pieteikums saņemts. Sazināsimies tuvāko dienu laikā, tikmēr uzzini, kas jauns Tele2!
Pieteikt citu numuru - lai draugs, mamma vai kaimiņš arī tiek pie laba piedāvājuma!
Saistītie raksti
22.11.2024
Modernizācijas darbi "Tele2" tīklā
“Tele2”, īstenojot vērienīgus tīkla attīstības projektus, pēdējo divu gadu laikā palielinājis 4G tīkla jaudu par 30%. Tīkla attīstība aktīvi turpinās un faktiski ik dienu dažādās vietās Latvijā tiek uzstādīta jauna 5G bāzes stacija...
19.11.2024
“Tele2” sadarbībā ar sociālo uzņēmumu “EMU” ir digitalizējusi Latvijas skolu pašnovērtējumu sistēmu
Multipakalpojumu uzņēmums “Tele2” sadarbībā ar sociālo uzņēmumu “EMU” ir digitalizējusi skolu pašnovērtējuma sistēmu. Tā ļaus visām Latvijas skolām bez maksas ērti aizpildīt ikgadējo skolu pašnovērtējumu un pašvaldību...
15.11.2024
Informācija klientiem par 3G slēgšanu šī gada 16. decembrī
Multipakalpojumu uzņēmums “Tele2” šī gada 16. decembrī plāno atteikties no 3G tehnoloģijas sekojošās apdzīvotās vietās:
Aizkraukles novadā - Bebru, Daudzeses, Iršu, Klintaines, Kokneses, Mazzalves, Neretas, Seces, Sērenes,...