Tarifu plāni skolēniem
5 GB
Skolēniem
no 6 līdz 17 gadiem
Bezlimita zvani un SMS Latvijā un ceļojot Eiropā
Starptautiskie zvani un SMS no Latvijas uz Eiropu atbilstoši tarifikācijai
5 GB internets Latvijā un Eiropā
9,99 €/mēn.
Līguma kopsavilkums
Bezlimits
Skolēniem
no 6 līdz 17 gadiem
Bezlimita zvani un SMS Latvijā un ceļojot Eiropā
Starptautiskie zvani un SMS no Latvijas uz Eiropu atbilstoši tarifikācijai
Bezlimita internets Latvijā un no tiem 13,5 GB Eiropā
12,49 €/mēn.
Līguma kopsavilkums
Bezlimits
Jauniešiem
no 18 līdz 24 gadiem
Bezlimita zvani un SMS Latvijā un ceļojot Eiropā
Starptautiskie zvani un SMS no Latvijas uz Eiropu atbilstoši tarifikācijai
Bezlimita internets Latvijā un no tiem 19 GB Eiropā
17,49 €/mēn.
Līguma kopsavilkums
Skolēnam noderīgas
ierīces
ierīces
Samsung
Galaxy A15 4G 128GB
7,45
€ /mēn.
8,28
8,28
Pilna cena 179,00 €
|
199,00 €
Tele2 aicina nelietot viedtālruņus starpbrīžos un stundu laikā bez skolotāju uzaicinājuma.
Lai internetā drošāk
"Interneta Drošība" automātiski pasargās skolēna telefonu no bīstamām mājas lapām, krāpniekiem un nevēlama satura. Uzzini vairāk pirkuma noformēšanas laikā.
Ja kāds Tev saka: “Nu, atkal Tu sēdi internetā…”
Parādi, ko var izdarīt, sēžot internetā!
Ātrs internets jēgpilnai sēdēšanai
Noderīgi
1
2
Vai varu uzlikt limitu, lai kontrolētu izmaksas un pasargātu sevi no liela rēķina?
Lai nedomātu par izmaksām un justos drošāk, piedāvājam kontrolēt savas izmaksas par mobilajiem pakalpojumiem. Ikvienam savam numuram (balss tarifu plāna vai mājas interneta pieslēgumam) vari noteikt ikmēneša limitu izmaksām virs abonēšanas maksas. Tiklīdz sasniegsi 70 % no sava noteiktā limita, atsūtīsim tev informatīvu īsziņu.
Sasniedzot 100 % no noteiktā limita, varam piedāvāt tev izvēlēties vienu no iespējām:
Kontrolēt savas izmaksas vari ar vienu no šīm iespējām.
2. Atslēgt izejošos pakalpojumus.
Kādas izmaksas es varēšu kontrolēt?
Pakalpojums ļauj kontrolēt visas izmaksas par pakalpojumiem, kas netiek iekļauti tarifu plāna vai datu plāna ikmēneša abonēšanas maksā:
Ikmēneša limitu iespējams noteikt no 5,00 līdz 100,00 EUR.
Vai ir iespējams mainīt limitu?
Jā, izmaksu kontroles limita apmēru vari mainīt pat vairākas reizes mēnesī mans.tele2.lv sadaļā “Patēriņš”.
Kā pieslēgt pakalpojumus?
Izmaksu kontroles pakalpojums ir bezmaksas (gan pieslēgšana, gan izmantošana). Tas pieejams gan privātpersonām, gan biznesa klientiem. Ar to iespējams kontrolēt balss tarifu plāna un arī mājas interneta pieslēguma izmaksas.Pakalpojumu ērti vari pieslēgt mans.tele2.lv sadaļā “Patēriņš”.
Abus pakalpojumus – brīdinājuma īsziņu un pakalpojumu atslēgšanu - vienlaicīgi vienam numuram pieslēgt nav iespējams.
Kā atjaunot izejošus pakalpojumus?
Ja izejošie pakalpojumi atslēgti tevis noteiktā limita dēļ, pakalpojumi tiks atjaunoti šādos gadījumos:
Kā atslēgt pakalpojumu?
Pakalpojumu var atslēgt mans.tele2.lv sadaļā “Patēriņš”.
Sasniedzot 100 % no noteiktā limita, varam piedāvāt tev izvēlēties vienu no iespējām:
- saņemt brīdinājuma īsziņu (par 100 % limita sasniegšanu),
- atslēgt izejošos pakalpojumus līdz nākamā mēneša pirmajam datumam.
Kontrolēt savas izmaksas vari ar vienu no šīm iespējām.
- Saņemt brīdinājuma īsziņu.
- Pieslēdz savam balss tarifu plāna vai mājas interneta pieslēguma numuram.
- Nosaki ikmēneša izmaksu limitu virs abonēšanas maksas no 5,00 līdz 100,00 EUR.
- Sasniedzot 70% un 100% pabrīdināsim tevi ar īsziņas palīdzību.
- Īsziņu saņems numurs, kuram ir pieslēgts pakalpojums, kā arī papildus vari pieslēgt šo paziņojumu saņemšanu uz citu numuru savā kontā.
- Pieslēgt un atslēgt pakalpojumu vari mans.tele2.lv sadaļā “Patēriņš”.
2. Atslēgt izejošos pakalpojumus.
- Pieslēdz savam balss tarifu plāna vai mājas interneta pieslēguma numuram.
- Nosaki ikmēneša izmaksu limitu virs abonēšanas maksas no 5,00 līdz 100,00 EUR.
- Sasniedzot 70% pabrīdināsim tevi ar īsziņas palīdzību.
- Sasniedzot 100% ierobežosim (atslēgsim) izejošo pakalpojumu lietošanu un atjaunosim tos nākamā mēneša pirmajā datumā.
- Īsziņu saņems numurs, kuram ir pieslēgts pakalpojums, kā arī papildus vari pieslēgt šo paziņojumu saņemšanu uz citu numuru savā kontā.
- Pieslēgt un atslēgt pakalpojumu vari mans.tele2.lv sadaļā “Patēriņš”.
Kādas izmaksas es varēšu kontrolēt?
Pakalpojums ļauj kontrolēt visas izmaksas par pakalpojumiem, kas netiek iekļauti tarifu plāna vai datu plāna ikmēneša abonēšanas maksā:
- zvanus, īsziņas, interneta apjomu, atrodoties ārzemēs,
- paaugstinātas maksas pakalpojumus,
- zvanus uz mazāk populāriem tīkliem Latvijā,
- zvanus, īsziņas, interneta apjomu pēc iekļautā apjoma izlietošanas.
- Būtiski! Izmantojot pakalpojumu, jāņem vērā, ka, piemēram, lietojot internetu, izmaksas tiek aprēķinātas pēc vesela datu soļa pabeigšanas. Piemēram, viens youtube.com video ir vesels datu solis, tāpēc ir iespējami gadījumi, ka brīdinājuma īsziņa tiek saņemta pēc 70% vai 100% limita sasniegšanas.
Ikmēneša limitu iespējams noteikt no 5,00 līdz 100,00 EUR.
Vai ir iespējams mainīt limitu?
Jā, izmaksu kontroles limita apmēru vari mainīt pat vairākas reizes mēnesī mans.tele2.lv sadaļā “Patēriņš”.
Kā pieslēgt pakalpojumus?
Izmaksu kontroles pakalpojums ir bezmaksas (gan pieslēgšana, gan izmantošana). Tas pieejams gan privātpersonām, gan biznesa klientiem. Ar to iespējams kontrolēt balss tarifu plāna un arī mājas interneta pieslēguma izmaksas.Pakalpojumu ērti vari pieslēgt mans.tele2.lv sadaļā “Patēriņš”.
Abus pakalpojumus – brīdinājuma īsziņu un pakalpojumu atslēgšanu - vienlaicīgi vienam numuram pieslēgt nav iespējams.
Kā atjaunot izejošus pakalpojumus?
Ja izejošie pakalpojumi atslēgti tevis noteiktā limita dēļ, pakalpojumi tiks atjaunoti šādos gadījumos:
- sākot ar jaunu mēnesi (1. datumā),
- palielinot limitu mans.tele2.lv (1 stundas laikā),
- atslēdzot pakalpojumu mans.tele2.lv (1 stundas laikā).
Kā atslēgt pakalpojumu?
Pakalpojumu var atslēgt mans.tele2.lv sadaļā “Patēriņš”.
Vai informācija bija noderīga?
Jā
Nē
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Paldies!
Vai informācija bija noderīga?
Pastāsti vairāk, lai mēs varam uzlabot informāciju:
Nosūtīt
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Paldies! Ja vēlies ar mums sazināties, izvēlies vienu no iespējām:
Kā pieslēgt Interneta Drošības pakalpojumu?
Lai izmantotu Interneta Drošības pakalpojumu bērna ierīcei, to pieslēgt var kāds no vecākiem, apmeklējot Mans Tele2 portālu. Interneta Drošība pakalpojums strādā Tele2 tīkla līmenī un papildus instalēt neko ierīcē nevajag.
Pakalpojuma iestatījums ērti un vienkārši vari mainīt jau pieminētajā Mans Tele2, katram numuram atsevišķi.
Ja vēlies pārbaudīt, vai pakalpojums ir veiksmīgi pieslēgts - atver šo lapu: Interneta Drošība testa lapa.
Pakalpojuma iestatījums ērti un vienkārši vari mainīt jau pieminētajā Mans Tele2, katram numuram atsevišķi.
Ja vēlies pārbaudīt, vai pakalpojums ir veiksmīgi pieslēgts - atver šo lapu: Interneta Drošība testa lapa.
Vai informācija bija noderīga?
Jā
Nē
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Paldies!
Vai informācija bija noderīga?
Pastāsti vairāk, lai mēs varam uzlabot informāciju:
Nosūtīt
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Paldies! Ja vēlies ar mums sazināties, izvēlies vienu no iespējām:
Vai varu atslēgt pakalpojumus, kas ir par papildu maksu?
Ja interesējies par satura maksas pakalpojumu ierobežošanu (spēles, pakalpojumu apmaksa internetā, autostāvvieta u. c.), tev derēs paaugstinātas maksas pakalpojumu limits. Vēl kā variants ir arī Izmaksu kontroles limits.
Vai informācija bija noderīga?
Jā
Nē
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Paldies!
Vai informācija bija noderīga?
Pastāsti vairāk, lai mēs varam uzlabot informāciju:
Nosūtīt
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Paldies! Ja vēlies ar mums sazināties, izvēlies vienu no iespējām:
Vai varu uzstādīt satura ierobežojumus bērna telefonam?
Jā, noteikti! Lai veiktu mobilā interneta satura ierobežošanu, nepieciešams lejupielādēt kādu no satura filtra lietotnēm. No šāda tipa lietotnēm Tele2 iesaka Kaspersky Safe Kids. Šī lietotne ir pieejama visām operētājsistēmām – iOS, Android un Windows.
Kā uzstādīt lietotni?
Kā uzstādīt lietotni?
- Vispirms, lai uzstādītu lietotni savā/ sava bērna mobilajā ierīcē, nepieciešams to lejupielādēt lietotņu veikalā savā ierīcē. Pēc lejupielādēšanas nepieciešams izveidot savu profilu.
- Pēc profila izveidošanas jānorāda, kas izmantos attiecīgo ierīci – bērns vai vecāks. Pēdējais solis ir ļaut lietotnei piekļūt visiem nepieciešamajiem datiem, lai tā varētu efektīvi nodrošināt piedāvātos pakalpojumus.
- Lai pārraudzītu bērna īsziņu un zvanu lietošanu, iesakām izmanot Kaspersky Safe Kids maksas versiju. Tā piedāvā pārraudzīt un ierobežot bērna īsziņu un zvanu lietošanu, kā arī noteikt bērna atrašanās vietu, un saņemt automātiskos paziņojumus mobilajā lietotnē.
Vai informācija bija noderīga?
Jā
Nē
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Paldies!
Vai informācija bija noderīga?
Pastāsti vairāk, lai mēs varam uzlabot informāciju:
Nosūtīt
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Paldies! Ja vēlies ar mums sazināties, izvēlies vienu no iespējām:
Vai varu ierobežot maksas pakalpojumu pirkšanu savam numuram?
Jā, protams! Ja vēlies ierobežot tikai paaugstinātas maksas pakalpojumu pirkšanu, vari izmantot paaugstinātas maksas limitu vai bloķēšanu.
Paaugstinātas maksas pakalpojumu limits.
No sava Tele2 pieslēguma numura tu vari iegādāties paaugstinātas maksas (satura) pakalpojumus, piemēram, apmaksāt autostāvvietas pakalpojumu, maksas pakalpojumus internetā u.c. Tāpat vari arī iegādāties pakalpojumus lietotņu veikalos, piemēram, Google Play, App Store u.c.
Tu vari noteikt summu, kādu vēlies tērēt par paaugstinātas maksas pakalpojumiem vienā kalendārajā mēnesī. Šim nolūkam ir paredzēts paaugstinātas maksas pakalpojumu limits.
Izmantojot paaugstinātas maksas pakalpojumu bloķēšanu, tu vari liegt iespēju no tava pieslēguma numura zvanīt uz paaugstinātas maksas tālruņiem (uz visiem Latvijā reģistrētiem numuriem, kas sākas ar ciparu 9) un lietot visus paaugstinātas maksas (satura) pakalpojumus.
Pakalpojuma pieslēguma maksa ir 3,44 EUR.
Ievēro!
Šie ierobežojumi neattieksies uz informatīvo dienestu speciālās maksas tālruņiem (piemēram: 8811; var sūtīt SMS uz CSDD numuru 26000900. u.c.).
Kā pieslēgt paaugstinātas maksas pakalpojumu limitu?
Limitu paaugstinātas maksas pakalpojumiem vari noteikti par summu 15, 30, 40, 50, 60, 70, 80, 90 vai 100 EUR vienā kalendārajā mēnesī.
Šo pakalpojumu ātri un ērti vari pieslēgt Mans Tele2, sadaļā "Patēriņš" Paaugstinātas maksas pakalpojumu limits. Maksa par katru limita maiņas reizi ir 3,44 EUR.
Kā pieslēgt paaugstinātas maksas pakalpojumu bloķēšanu?
Pakalpojumu vari pieteikt, zvanot uz Tele2 informatīvo tālruni 1600 vai jebkurā Tele2 centrā. Maksa par pakalpojuma pieslēgšanu ir 3,44 EUR.
Lai tu justos drošāk, piedāvājam kontrolēt savas izmaksas par mobilajiem pakalpojumiem. Ikvienam savam numuram (balss tarifu plāna vai mājas interneta pieslēgumam) vari noteikt ikmēneša limitu izmaksām virs abonēšanas maksas. Uzzini vairāk šeit.
Paaugstinātas maksas pakalpojumu limits.
No sava Tele2 pieslēguma numura tu vari iegādāties paaugstinātas maksas (satura) pakalpojumus, piemēram, apmaksāt autostāvvietas pakalpojumu, maksas pakalpojumus internetā u.c. Tāpat vari arī iegādāties pakalpojumus lietotņu veikalos, piemēram, Google Play, App Store u.c.
Tu vari noteikt summu, kādu vēlies tērēt par paaugstinātas maksas pakalpojumiem vienā kalendārajā mēnesī. Šim nolūkam ir paredzēts paaugstinātas maksas pakalpojumu limits.
Izmantojot paaugstinātas maksas pakalpojumu bloķēšanu, tu vari liegt iespēju no tava pieslēguma numura zvanīt uz paaugstinātas maksas tālruņiem (uz visiem Latvijā reģistrētiem numuriem, kas sākas ar ciparu 9) un lietot visus paaugstinātas maksas (satura) pakalpojumus.
Pakalpojuma pieslēguma maksa ir 3,44 EUR.
Ievēro!
Šie ierobežojumi neattieksies uz informatīvo dienestu speciālās maksas tālruņiem (piemēram: 8811; var sūtīt SMS uz CSDD numuru 26000900. u.c.).
Kā pieslēgt paaugstinātas maksas pakalpojumu limitu?
Limitu paaugstinātas maksas pakalpojumiem vari noteikti par summu 15, 30, 40, 50, 60, 70, 80, 90 vai 100 EUR vienā kalendārajā mēnesī.
Šo pakalpojumu ātri un ērti vari pieslēgt Mans Tele2, sadaļā "Patēriņš" Paaugstinātas maksas pakalpojumu limits. Maksa par katru limita maiņas reizi ir 3,44 EUR.
Kā pieslēgt paaugstinātas maksas pakalpojumu bloķēšanu?
Pakalpojumu vari pieteikt, zvanot uz Tele2 informatīvo tālruni 1600 vai jebkurā Tele2 centrā. Maksa par pakalpojuma pieslēgšanu ir 3,44 EUR.
Lai tu justos drošāk, piedāvājam kontrolēt savas izmaksas par mobilajiem pakalpojumiem. Ikvienam savam numuram (balss tarifu plāna vai mājas interneta pieslēgumam) vari noteikt ikmēneša limitu izmaksām virs abonēšanas maksas. Uzzini vairāk šeit.
Vai informācija bija noderīga?
Jā
Nē
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Paldies!
Vai informācija bija noderīga?
Pastāsti vairāk, lai mēs varam uzlabot informāciju:
Nosūtīt
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Paldies! Ja vēlies ar mums sazināties, izvēlies vienu no iespējām:
Uz kādiem numuriem zvans/īsziņa būs par maksu?
Tele2 aktuālajos tarifu plānos ir iekļauti zvani un īsziņas uz visiem tīkliem Latvijā un EEZ valstīs, bez maksas. Pārliecinies par sava tarifu plāna priekšrocībām šeit.
Maksa par zvanu tiek piemērota uz vietējiem īpašās tarifikācijas numuriem un īsajiem numuriem, piemēram, 177, 1188 u.c. Lai zvans būtu bezmaksas, iesakām meklēt pakalpojuma mājaslapā garo (8 ciparu) numuru uzziņām. Tad zvans tiks tarificēts kā zvans uz citiem tīkliem, kas ir iekļauts tavā tarifu plānā.
Tāpat ir arī paaugstinātas maksas numuri (9000XXXX, 9050XXXX, 9080XXXX, 9090XXXX, 1822, 1877, 8355), uz kuriem zvans būs maksas (to, cik tieši maksās zvans, nosaka pakalpojuma sniedzējs, kuram tu zvanīsi).
Īsziņas būs par maksu, ja vēlēsies apmaksāt kādu pakalpojumu, piemēram, autostāvvietu, spēles, pakalpojumus internetā u.c.
Maksa par zvanu tiek piemērota uz vietējiem īpašās tarifikācijas numuriem un īsajiem numuriem, piemēram, 177, 1188 u.c. Lai zvans būtu bezmaksas, iesakām meklēt pakalpojuma mājaslapā garo (8 ciparu) numuru uzziņām. Tad zvans tiks tarificēts kā zvans uz citiem tīkliem, kas ir iekļauts tavā tarifu plānā.
Tāpat ir arī paaugstinātas maksas numuri (9000XXXX, 9050XXXX, 9080XXXX, 9090XXXX, 1822, 1877, 8355), uz kuriem zvans būs maksas (to, cik tieši maksās zvans, nosaka pakalpojuma sniedzējs, kuram tu zvanīsi).
Īsziņas būs par maksu, ja vēlēsies apmaksāt kādu pakalpojumu, piemēram, autostāvvietu, spēles, pakalpojumus internetā u.c.
Vai informācija bija noderīga?
Jā
Nē
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Paldies!
Vai informācija bija noderīga?
Pastāsti vairāk, lai mēs varam uzlabot informāciju:
Nosūtīt
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Paldies! Ja vēlies ar mums sazināties, izvēlies vienu no iespējām:
Vai varu uzlikt papildu interneta iegādes ierobežojumu?
Ja, piemēram, gribi justies drošs, ka bērns nepiepērk papildus interneta apjomu, ir iespējams numuram pieslēgt pakalpojumu "Papildu interneta ierobežojums Latvijā”.
Pieslēdzot šo pakalpojumu, varēsi lietot tikai savā/bērna tarifu plānā iekļauto interneta apjomu. Papildu datu patēriņš vai datu pirkumi Latvijā netiks atļauti.
Piemēram, ja bērns lieto tarifu plānu ar ierobežotu interneta apjomu, tad, pieslēdzot “Papildu interneta ierobežojums Latvijā”, šim numuram būs liegti papildu datu pirkumi. Ja tomēr vēlēsies veikt bērnam papildu datu pirkumu, to varēsi izdarīt, atslēdzot šo ierobežojošo pakalpojumu.
Pārvaldīt papildu interneta ierobežojumus vari Mans Tele2, sadaļā “Mani pakalpojumi”>”Papildu pakalpojumi”.
Pieslēdzot šo pakalpojumu, varēsi lietot tikai savā/bērna tarifu plānā iekļauto interneta apjomu. Papildu datu patēriņš vai datu pirkumi Latvijā netiks atļauti.
Piemēram, ja bērns lieto tarifu plānu ar ierobežotu interneta apjomu, tad, pieslēdzot “Papildu interneta ierobežojums Latvijā”, šim numuram būs liegti papildu datu pirkumi. Ja tomēr vēlēsies veikt bērnam papildu datu pirkumu, to varēsi izdarīt, atslēdzot šo ierobežojošo pakalpojumu.
Pārvaldīt papildu interneta ierobežojumus vari Mans Tele2, sadaļā “Mani pakalpojumi”>”Papildu pakalpojumi”.
Vai informācija bija noderīga?
Jā
Nē
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Paldies!
Vai informācija bija noderīga?
Pastāsti vairāk, lai mēs varam uzlabot informāciju:
Nosūtīt
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Paldies! Ja vēlies ar mums sazināties, izvēlies vienu no iespējām: