Jā, protams! Ja vēlies ierobežot tikai paaugstinātas maksas pakalpojumu pirkšanu, vari izmantot paaugstinātas maksas limitu vai bloķēšanu.
Paaugstinātas maksas pakalpojumu limits.
No sava Tele2 pieslēguma numura tu vari iegādāties paaugstinātas maksas (satura) pakalpojumus, piemēram, apmaksāt autostāvvietas pakalpojumu, maksas pakalpojumus internetā u.c. Tāpat vari arī iegādāties pakalpojumus lietotņu veikalos, piemēram, Google Play, App Store u.c.
Tu vari noteikt summu, kādu vēlies tērēt par paaugstinātas maksas pakalpojumiem vienā kalendārajā mēnesī. Šim nolūkam ir paredzēts paaugstinātas maksas pakalpojumu limits.
Izmantojot paaugstinātas maksas pakalpojumu bloķēšanu, tu vari liegt iespēju no tava pieslēguma numura zvanīt uz paaugstinātas maksas tālruņiem (uz visiem Latvijā reģistrētiem numuriem, kas sākas ar ciparu 9) un lietot visus paaugstinātas maksas (satura) pakalpojumus.
Pakalpojuma pieslēguma maksa ir
3,44 EUR.
Ievēro!
Šie ierobežojumi neattieksies uz informatīvo dienestu speciālās maksas tālruņiem (piemēram: 8811; var sūtīt SMS uz CSDD numuru 26000900. u.c.).
Kā pieslēgt paaugstinātas maksas pakalpojumu limitu?
Limitu paaugstinātas maksas pakalpojumiem vari noteikti par summu 15, 30, 40, 50, 60, 70, 80, 90 vai 100 EUR vienā kalendārajā mēnesī.
Šo pakalpojumu ātri un ērti vari pieslēgt
Mans Tele2, sadaļā Pāskats/Patēriņš -> Paaugstinātas maksas pakalpojumu limits. Maksa par katru limita maiņas reizi ir
3,44 EUR.
Kā pieslēgt paaugstinātas maksas pakalpojumu bloķēšanu?
Pakalpojumu vari pieteikt, izmantojot Mans Tele2, zvanot uz
Tele2 informatīvo tālruni vai jebkurā
Tele2 centrā. Maksa par pakalpojuma pieslēgšanu ir
3,44 EUR.
Lai tu justos drošāk, piedāvājam kontrolēt savas izmaksas par mobilajiem pakalpojumiem. Ikvienam savam numuram (balss tarifu plāna vai mājas interneta pieslēgumam) vari noteikt ikmēneša limitu izmaksām virs abonēšanas maksas. Uzzini vairāk
šeit.