Izdevīgi tarifu plāni ģimenei
Noderīgi
1
2
Vairāk par īpašajiem tarifiem bērniem, jauniešiem un senioriem.
Esam izveidojuši tarifu plānus par draudzīgākām cenām skolēniem, jauniešiem, senioriem un arī ģimenēm!
Skolēniem (vecumā no 6 līdz 17 gadiem) un jauniešiem (vecumā no 18 līdz 24 gadiem) pieejamos tarifu plānus skaties šeit;
Senioriem (no 62 gadiem) piedāvājam izvēlēties kādu no Zelta Zivtiņas pēcapmaksas tarifu plāniem;
Ģimenei (izdevīgs tarifu plāns kādam no ģimenes locekļiem, ja ģimenē ir vismaz 2 Tele2 pieslēgumi) Uzzini vairāk par tarifu plānu 20 GB Ģimenei šeit.
Izvēlies sev piemērotāko!
Skolēniem (vecumā no 6 līdz 17 gadiem) un jauniešiem (vecumā no 18 līdz 24 gadiem) pieejamos tarifu plānus skaties šeit;
Senioriem (no 62 gadiem) piedāvājam izvēlēties kādu no Zelta Zivtiņas pēcapmaksas tarifu plāniem;
Ģimenei (izdevīgs tarifu plāns kādam no ģimenes locekļiem, ja ģimenē ir vismaz 2 Tele2 pieslēgumi) Uzzini vairāk par tarifu plānu 20 GB Ģimenei šeit.
Izvēlies sev piemērotāko!
Vai informācija bija noderīga?
Jā
Nē
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Paldies!
Vai informācija bija noderīga?
Pastāsti vairāk, lai mēs varam uzlabot informāciju:
Nosūtīt
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Paldies! Ja vēlies ar mums sazināties, izvēlies vienu no iespējām:
Kā pieslēgt ģimenes piedāvājumus?
Pavisam vienkārši! Izvēlies piedāvājumu un seko norādēm.
Šobrīd mums ir šāds piedāvājums ģimenēm:
Tarifu plāns 20 GB Ģimenei. Šis piedāvājums pieejams, ja Tavā Tele2 kontā ir vismaz 2 numuri ar aktuālajiem Tele2 tarifu plāniem.
Katram no šiem numuriem vai vienam no tiem varēsi pieslēgt tarifu plānu 20 GB Ģimenei.
Kā pieslēgt?
To vari izdarīt tepat mūsu interneta veikalā, izvēloties ģimenes tarifu plānu un atzīmējot, ka lietosi ar esošu Tele2 numuru - tālāk seko norādēm!
Ko darīt, ja kontā ir viens numurs, bet vēlies pievienot savam kontam Tele2 numuru, kas pagaidām ir uz cita cilvēka vārda?
Šobrīd mums ir šāds piedāvājums ģimenēm:
Tarifu plāns 20 GB Ģimenei. Šis piedāvājums pieejams, ja Tavā Tele2 kontā ir vismaz 2 numuri ar aktuālajiem Tele2 tarifu plāniem.
Katram no šiem numuriem vai vienam no tiem varēsi pieslēgt tarifu plānu 20 GB Ģimenei.
Kā pieslēgt?
To vari izdarīt tepat mūsu interneta veikalā, izvēloties ģimenes tarifu plānu un atzīmējot, ka lietosi ar esošu Tele2 numuru - tālāk seko norādēm!
Ko darīt, ja kontā ir viens numurs, bet vēlies pievienot savam kontam Tele2 numuru, kas pagaidām ir uz cita cilvēka vārda?
- Vispirms Tev ir jāveic numura pārreģistrācija. Ģimenes piedāvājuma ietvaros numura pārreģistrācija ir bez maksas.
- Otram numuram ģimenes tarifu plānu varēsi pieslēgt uzreiz, veicot pārreģistrāciju, bet savam uzreiz pēc tam, kad tavā Tele2 kontā būs vismaz 2 numuri.
Vai informācija bija noderīga?
Jā
Nē
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Paldies!
Vai informācija bija noderīga?
Pastāsti vairāk, lai mēs varam uzlabot informāciju:
Nosūtīt
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Paldies! Ja vēlies ar mums sazināties, izvēlies vienu no iespējām:
Kā pieslēgt īpašo tarifu jauniešiem?
Tarifu plānu jauniešiem var pieslēgt jaunietis vecumā no 18 līdz 24 gadiem (ieskaitot), ja numurs ir uz viņa vārda. Šo tarifu plānu var pieslēgt arī cilvēks, kas piekritis uzņemties saistības jaunieša vārdā uz sevi.
Šo tarifu plānu var pieslēgt attālināti, zvanot uz informatīvo tālruni 1600 vai Mans Tele2, kā arī klātienē jebkurā no Tele2 centriem. Šo tarifu plānu var pieslēgt arī persona, kas piekritusi uzņemties saistības jaunieša vārdā uz sevi. Ja tarifu plāns tiek pieslēgts attālināti, 60 dienu laikā būs jāuzrāda jaunieša personu apliecinošs dokuments (pase vai ID karte) Tele2 centrā.
Svarīgi!
Esmu informēts, ka 60 dienu laikā kopš tarifu plāna pieslēgšanas, Abonentam Tele2 centrā jāuzrāda dokumentu (pase vai eID karte), kas apliecina numura lietotāja vecumu (18 – 24 gadi). Ja tas nav izdarīts 60 dienu laikā, numuram tiks pieslēgts tarifu plāns Bezlimits ar standarta abonēšanas maksu.
Sīkāk informāciju par tarifu skaties šeit.
Šo tarifu plānu var pieslēgt attālināti, zvanot uz informatīvo tālruni 1600 vai Mans Tele2, kā arī klātienē jebkurā no Tele2 centriem. Šo tarifu plānu var pieslēgt arī persona, kas piekritusi uzņemties saistības jaunieša vārdā uz sevi. Ja tarifu plāns tiek pieslēgts attālināti, 60 dienu laikā būs jāuzrāda jaunieša personu apliecinošs dokuments (pase vai ID karte) Tele2 centrā.
Svarīgi!
Esmu informēts, ka 60 dienu laikā kopš tarifu plāna pieslēgšanas, Abonentam Tele2 centrā jāuzrāda dokumentu (pase vai eID karte), kas apliecina numura lietotāja vecumu (18 – 24 gadi). Ja tas nav izdarīts 60 dienu laikā, numuram tiks pieslēgts tarifu plāns Bezlimits ar standarta abonēšanas maksu.
Sīkāk informāciju par tarifu skaties šeit.
Vai informācija bija noderīga?
Jā
Nē
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Paldies!
Vai informācija bija noderīga?
Pastāsti vairāk, lai mēs varam uzlabot informāciju:
Nosūtīt
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Paldies! Ja vēlies ar mums sazināties, izvēlies vienu no iespējām:
Kā pieslēgt īpašo tarifu skolēniem?
Tarifu plāns skolēniem ir paredzēts vecumā no 6 līdz 17 gadiem (ieskaitot).
Līgumu var slēgt vecāki vai aizbildņi, uzrādot kādu no šiem dokumentiem:
- bērna dzimšanas apliecību,
- vecāka pasi, kurā ir ieraksts par bērnu,
- aizbildņa pasi un dokumentu, kas apliecina aizbildņa tiesības.
Līgumu par jauno tarifu plānu visērtāk noslēgt tepat – interneta veikalā.
Līgumu noformēt un parakstīt klātienē vari jebkurā Tele2 centrā.
Svarīgi!
Esmu informēts, ka 60 dienu laikā kopš tarifu plāna pieslēgšanas Abonentam Tele2 centrā jāuzrāda dokumentu, kas apliecina skolēna (6 – 17 gadi) vecumu un radniecību ar Abonentu (skolēna ieraksts vecāka vai aizbildņa pasē vai dzimšanas apliecība). Ja tas nav izdarīts 60 dienu laikā, numuram tiks pieslēgts tarifu plāns Bezlimits ar standarta ar abonēšanas maksu.
Sīkāk par tarifu uzzini šeit.
Līgumu var slēgt vecāki vai aizbildņi, uzrādot kādu no šiem dokumentiem:
- bērna dzimšanas apliecību,
- vecāka pasi, kurā ir ieraksts par bērnu,
- aizbildņa pasi un dokumentu, kas apliecina aizbildņa tiesības.
Līgumu par jauno tarifu plānu visērtāk noslēgt tepat – interneta veikalā.
Līgumu noformēt un parakstīt klātienē vari jebkurā Tele2 centrā.
Svarīgi!
Esmu informēts, ka 60 dienu laikā kopš tarifu plāna pieslēgšanas Abonentam Tele2 centrā jāuzrāda dokumentu, kas apliecina skolēna (6 – 17 gadi) vecumu un radniecību ar Abonentu (skolēna ieraksts vecāka vai aizbildņa pasē vai dzimšanas apliecība). Ja tas nav izdarīts 60 dienu laikā, numuram tiks pieslēgts tarifu plāns Bezlimits ar standarta ar abonēšanas maksu.
Sīkāk par tarifu uzzini šeit.
Vai informācija bija noderīga?
Jā
Nē
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Paldies!
Vai informācija bija noderīga?
Pastāsti vairāk, lai mēs varam uzlabot informāciju:
Nosūtīt
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Paldies! Ja vēlies ar mums sazināties, izvēlies vienu no iespējām:
No kāda vecuma jaunietis var pārlikt numuru uz sava vārda?
Ja, sasniedzot 18 gadu vecumu, jaunietis vēlas savu pieslēguma numuru pārlikt uz sava vārda, nepieciešams veikt numura pārreģistrāciju (skaties apakšsadaļu "1. No privātpersonas uz privātpersonu").
Vai informācija bija noderīga?
Jā
Nē
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Paldies!
Vai informācija bija noderīga?
Pastāsti vairāk, lai mēs varam uzlabot informāciju:
Nosūtīt
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Paldies! Ja vēlies ar mums sazināties, izvēlies vienu no iespējām:
Vai es varu ierobežot saturu, kuru man bērns apskata savā telefonā?
Drošas un jēgpilnas digitālās vides lietošana ir interneta laikmeta aktualitāte, īpaši vecākiem, rūpējoties par savām atvasēm. Pasargāt bērnus no nevēlamas informācijas un veidot veselīgus ieradumus, lietojot mobilo internetu telefonā, palīdz satura filtri, kas iestatāmi bērna viedtelefonā.
Satura filtru funkcijas nodrošina daudz dažādas lietotnes, bet viena no populārākajām ir “Family Link”. Lietotne darbojas paralēli vecāku un bērna telefonā un vecākiem nodrošina ērtu attālinātu kontroli.
Kā darbojas lietotne “Family Link”?
Neatkarīgi no tā, vai jūsu bērni ir mazi vai jau pusaudžu vecumā, lietotne “Family Link” ļauj iestatīt pamatnoteikumus digitālās vides izmantošanai, lai palīdzētu bērniem, kad viņi tiešsaistē mācās, spēlējas vai veic izpēti.
Lietotne vecākam ļauj kontrolēt bērna viedierīci ar šādām funkcionalitātēm:
Lai iestatītu bērna telefona pārvaldīšanu ar lietotni “Family Link”, vajadzīgi vecāka un bērna viedtelefoni ar iestatītiem “Google” kontiem. Lietotnes iestatīšana aizņems aptuveni 15 minūtes. Lietotne lejupielādei pieejama gan Android, gan iOS viedtelefonos, un tā ir bezmaksas.
Lai iestatītu lietotni, seko šiem soļiem:
1. Vecāka telefonā “Google Play” vai “Apple Store” veikalā lejupielādē lietotni “Family Link”;
2. Bērna telefonā “Google Play” vai “Apple Store” veikalā lejupielādē lietotni “Family Link”;
3. Iestati uzraudzību bērna viedtelefonā:
Detalizēta informācija par lietotni Family Link un tās iestatīšanu. Tele2 neuzņemas atbildību par lietotnes saturu vai tās efektivitāti. Vērtīgi padomi vecākiem un aktualitātes par drošu interneta lietošanu pieejami: www.drossinternets.lv.
Satura filtru funkcijas nodrošina daudz dažādas lietotnes, bet viena no populārākajām ir “Family Link”. Lietotne darbojas paralēli vecāku un bērna telefonā un vecākiem nodrošina ērtu attālinātu kontroli.
Kā darbojas lietotne “Family Link”?
Neatkarīgi no tā, vai jūsu bērni ir mazi vai jau pusaudžu vecumā, lietotne “Family Link” ļauj iestatīt pamatnoteikumus digitālās vides izmantošanai, lai palīdzētu bērniem, kad viņi tiešsaistē mācās, spēlējas vai veic izpēti.
Lietotne vecākam ļauj kontrolēt bērna viedierīci ar šādām funkcionalitātēm:
- atļaut vai bloķēt konkrētas lietotnes bērna telefonā;
- apstiprināt vai noraidīt bērna vēlmi lejupielādēt jaunas lietotnes savā telefonā;
- apstiprināt vai noraidīt bērna vēlmi veikt pirkumus Google Play veikalā;
- pārskatīt un ierobežot bērna pavadīto laiku konkrētās lietotnēs;
- iestatīt bērna ierīces lietošanas ilgumu un naktsmiera laiku;
- tūlītēji bloķēt un atbloķēt bērna ierīces lietošanu no sava telefona;
- noteikt bērna atrašanās vietu un saņemt paziņojumus par pārvietošanos.
Lai iestatītu bērna telefona pārvaldīšanu ar lietotni “Family Link”, vajadzīgi vecāka un bērna viedtelefoni ar iestatītiem “Google” kontiem. Lietotnes iestatīšana aizņems aptuveni 15 minūtes. Lietotne lejupielādei pieejama gan Android, gan iOS viedtelefonos, un tā ir bezmaksas.
Lai iestatītu lietotni, seko šiem soļiem:
1. Vecāka telefonā “Google Play” vai “Apple Store” veikalā lejupielādē lietotni “Family Link”;
2. Bērna telefonā “Google Play” vai “Apple Store” veikalā lejupielādē lietotni “Family Link”;
3. Iestati uzraudzību bērna viedtelefonā:
- bērna ierīcē atver sadaļu Iestatījumi ,
- pieskaries vienumam Google Vecāku kontrole,
- pieskaries vienumam Sākt darbu,
- atlasi Bērns vai pusaudzis,
- noklikšķini uz Tālāk,
- atlasi bērna kontu vai izveido bērnam jaunu kontu,
- pieskaries vienumam Tālāk pieraksties savā (vecāku) kontā,
- veic norādītās darbības, lai iestatītu uzraudzību bērna kontā. Iestatīšanas procesā būs nepieciešama bērna piekrišana.
Detalizēta informācija par lietotni Family Link un tās iestatīšanu. Tele2 neuzņemas atbildību par lietotnes saturu vai tās efektivitāti. Vērtīgi padomi vecākiem un aktualitātes par drošu interneta lietošanu pieejami: www.drossinternets.lv.
Vai informācija bija noderīga?
Jā
Nē
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Paldies!
Vai informācija bija noderīga?
Pastāsti vairāk, lai mēs varam uzlabot informāciju:
Nosūtīt
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Paldies! Ja vēlies ar mums sazināties, izvēlies vienu no iespējām:
Vai Bezlimits skolēniem pārslēgsies uz Bezlimits jauniešiem?
Šobrīd mūsu piedāvājumā ir tarifu plāns Bezlimits Skolēniem (vecumā no 6 līdz 17 gadiem) un Bezlimits Jauniešiem (vecumā no 18 līdz 24 gadiem). Ja numuram ir pieslēgts Bezlimits Skolēniem, tad vienu mēnesi pirms skolēna 18. dzimšanas dienas uz numuru nosūtīsim īsziņu par to, ka sākot ar nākamā mēneša pirmo datumu tarifu plāns automātiski tiks nomainīts uz Bezlimits Jauniešiem. Vienu mēnesi pirms jaunieša 25. dzimšanas dienas uz numuru nosūtīsim īsziņu par to, ka nākamā mēneša pirmajā datumā tarifu plāns automātiski tiks pārslēgts uz Bezlimits par pilnu abonēšanas maksu.
Ja, sasniedzot 18 gadu vecumu, jaunietis vēlas savu pieslēguma numuru pārlikt uz sava vārda, nepieciešams veikt numura pārreģistrāciju.
Ja, sasniedzot 18 gadu vecumu, jaunietis vēlas savu pieslēguma numuru pārlikt uz sava vārda, nepieciešams veikt numura pārreģistrāciju.
Vai informācija bija noderīga?
Jā
Nē
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Paldies!
Vai informācija bija noderīga?
Pastāsti vairāk, lai mēs varam uzlabot informāciju:
Nosūtīt
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Paldies! Ja vēlies ar mums sazināties, izvēlies vienu no iespējām:
Kā pārreģistrēt savu numuru uz citu cilvēku vai uzņēmumu?
Ja tavs numurs ir pie Tele2 un vēlies to nodot citam cilvēkam vai uzņēmumam, tev jāveic pārreģistrācija.
Ir 4 veidi, kā var pārreģistrēt numuru.
1. No privātpersonas uz privātpersonu:
Esošais numura īpašnieks nosūta iesniegumu par pārreģistrāciju Mans Tele2 sadaļā Pastkastīte > Rakstīt ziņu. Iesniegumā nepieciešams norādīt jaunā numura īpašnieka vārdu, uzvārdu un personas kodu. Tiklīdz saņemsim iesniegumu, nosūtīsim tev apstiprinājumu Mans Tele2 un īsziņu uz numuru, kuru vēlies pārreģistrēt. Pēc īsziņas saņemšanas jaunajam numuram īpašniekam 30 dienu laikā nepieciešams ierasties kādā no Tele2 centriem, lai parakstītu pārreģistrācijas līgumu. Līdzi jāpaņem personu apliecinošs dokuments (pase vai eID karte).
Ģimenes piedāvājumu – 20 GB Ģimenei vai Internets Bezlimits ar īpaši izdevīgiem ģimenes nosacījumiem– ietvaros numuru apvienošana vienā kontā ir bez maksas. Citos gadījumos maksa par pārreģistrāciju ir 6,89 EUR.
2. No privātpersonas uz uzņēmumu:
Esošajam numura īpašniekam līdzi jāņem personu apliecinošs dokuments (pase vai eID karte), bet uzņēmuma paraksttiesīgajai personai – uzņēmuma reģistrācijas apliecības oriģināls (ja tāda ir izsniegta), personu apliecinošu dokuments un uzņēmuma zīmogs (ja tāds tiek izmantots).
Ja līgumu dosies slēgt persona, kurai uzņēmumā nav paraksttiesības, tad šai personai ir nepieciešama pilnvara.
Pārreģistrācija no privātpersonas uz uzņēmumu ir bez maksas.
3. No uzņēmuma uz privātpersonu:
Pārreģistrācija no uzņēmuma uz privātpersonu ir bez maksas.
4. No uzņēmuma uz uzņēmumu: Lai pārreģistrētu numuru no uzņēmuma uz uzņēmumu, abu uzņēmumu pārstāvjiem jādodas uz Tele2 centru vai arī Biznesa klientu apkalpošanas centru.
Lai pārreģistrētu numuru no viena uzņēmuma uz citu, ir nepieciešama pilnvara no esošā uzņēmuma pārstāvja, kurā ir norādīta atļauja pārreģistrēt numuru. Pilnvarā ir jānorāda arī tā uzņēmuma nosaukums, uz kuru ir nepieciešams veikt numura pārreģistrāciju. Vēl nepieciešami tā uzņēmuma dokumenti, uz kuru nepieciešams veikt numura pārreģistrāciju. Paraksttiesīgai personai līdzi jāņem uzņēmuma reģistrācijas apliecības oriģināls (ja tāda ir izsniegta), personu apliecinošs dokuments un uzņēmuma zīmogs (ja tāds tiek izmantots).
Ja līgumu dosies slēgt persona, kurai uzņēmumā nav paraksttiesības, tad šai personai ir nepieciešama pilnvara.
Pārreģistrācija no uzņēmuma uz uzņēmumu ir bez maksas.
- Iepriekš pieslēgtie papildpakalpojumi un atlaides tiek saglabātas.
- Pārreģistrācija netiek veikta, ja ir parāds, vai nav apmaksāts tekošais rēķins pēc mēneša 19. datuma.
- Ja šobrīd numuram, kuru vēlies pārreģistrēt, ir līgumsaistības par ierīci uz nomaksu, būs jāsamaksā ierīces atlikusī vērtība, ņemot vērā arī piešķirto atlaidi, ja tāda tika piemērota līguma slēgšanas brīdī. To vari izdarīt tikai uz vietas Tele2 centrā.
- Par mēnesi, kurā tiek veikta pārreģistrācija, mēs sagatavosim divus rēķinus atbilstoši izmantotajām dienām. Pirmo rēķinu saņems esošais numura īpašnieks par periodu līdz pārreģistrācijas dienai. Rēķinā būs iekļauta abonēšanas maksa, ierīces atlikusī vērtība, ja numuram bija spēkā līgumsaistības par ierīci, kā arī maksa par izmantotajiem pakalpojumiem. Otru rēķinu saņems jaunais numura īpašnieks, un tajā būs iekļauta abonēšanas maksa un izmantotie pakalpojumi pēc pārreģistrācijas veikšanas.
- Pārreģistrāciju vari veikt tikai Tele2 tīklā. Ja numuru vēlies pārcelt, piemēram, no sava privātpersonas Tele2 konta uz cita klienta vārdu, kas ir cita operatora klients, tev vispirms nepieciešams pāriet ar savu numuru (uz sava vārda) pie cita operatora un tad veikt pārreģistrāciju.
Ir 4 veidi, kā var pārreģistrēt numuru.
1. No privātpersonas uz privātpersonu:
Esošais numura īpašnieks nosūta iesniegumu par pārreģistrāciju Mans Tele2 sadaļā Pastkastīte > Rakstīt ziņu. Iesniegumā nepieciešams norādīt jaunā numura īpašnieka vārdu, uzvārdu un personas kodu. Tiklīdz saņemsim iesniegumu, nosūtīsim tev apstiprinājumu Mans Tele2 un īsziņu uz numuru, kuru vēlies pārreģistrēt. Pēc īsziņas saņemšanas jaunajam numuram īpašniekam 30 dienu laikā nepieciešams ierasties kādā no Tele2 centriem, lai parakstītu pārreģistrācijas līgumu. Līdzi jāpaņem personu apliecinošs dokuments (pase vai eID karte).
vai
Gan esošajam, gan jaunajam numura īpašniekam kopā jāatnāk uz kādu no mūsu Tele2 centriem, abiem līdzi ņemot personu apliecinošu dokumentu.Ģimenes piedāvājumu – 20 GB Ģimenei vai Internets Bezlimits ar īpaši izdevīgiem ģimenes nosacījumiem– ietvaros numuru apvienošana vienā kontā ir bez maksas. Citos gadījumos maksa par pārreģistrāciju ir 6,89 EUR.
2. No privātpersonas uz uzņēmumu:
Lai pārreģistrētu numuru no privātpersonas uz uzņēmumu, esošajam klientam un uzņēmuma pārstāvim jādodas uz Tele2 centru vai arī Biznesa klientu apkalpošanas centru.
Esošajam numura īpašniekam līdzi jāņem personu apliecinošs dokuments (pase vai eID karte), bet uzņēmuma paraksttiesīgajai personai – uzņēmuma reģistrācijas apliecības oriģināls (ja tāda ir izsniegta), personu apliecinošu dokuments un uzņēmuma zīmogs (ja tāds tiek izmantots).
Ja līgumu dosies slēgt persona, kurai uzņēmumā nav paraksttiesības, tad šai personai ir nepieciešama pilnvara.
Pārreģistrācija no privātpersonas uz uzņēmumu ir bez maksas.
3. No uzņēmuma uz privātpersonu:
Ja tavs numurs ir reģistrēts uz uzņēmumu un vēlies to pārreģistrēt uz sava vārda, nāc uz jebkuru Tele2 centru, līdzi ņemot personu apliecinošu dokumentu (pase vai eID karte) un uzņēmuma izsniegtu pilnvaru, kurā uzņēmuma pārstāvis ir norādījis, ka tu esi pilnvarots veikt konkrētā numura pārreģistrāciju uz sava vārda.
Pārreģistrācija no uzņēmuma uz privātpersonu ir bez maksas.
4. No uzņēmuma uz uzņēmumu: Lai pārreģistrētu numuru no uzņēmuma uz uzņēmumu, abu uzņēmumu pārstāvjiem jādodas uz Tele2 centru vai arī Biznesa klientu apkalpošanas centru.
Lai pārreģistrētu numuru no viena uzņēmuma uz citu, ir nepieciešama pilnvara no esošā uzņēmuma pārstāvja, kurā ir norādīta atļauja pārreģistrēt numuru. Pilnvarā ir jānorāda arī tā uzņēmuma nosaukums, uz kuru ir nepieciešams veikt numura pārreģistrāciju. Vēl nepieciešami tā uzņēmuma dokumenti, uz kuru nepieciešams veikt numura pārreģistrāciju. Paraksttiesīgai personai līdzi jāņem uzņēmuma reģistrācijas apliecības oriģināls (ja tāda ir izsniegta), personu apliecinošs dokuments un uzņēmuma zīmogs (ja tāds tiek izmantots).
Ja līgumu dosies slēgt persona, kurai uzņēmumā nav paraksttiesības, tad šai personai ir nepieciešama pilnvara.
Pārreģistrācija no uzņēmuma uz uzņēmumu ir bez maksas.
Vai informācija bija noderīga?
Jā
Nē
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Paldies!
Vai informācija bija noderīga?
Pastāsti vairāk, lai mēs varam uzlabot informāciju:
Nosūtīt
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Paldies! Ja vēlies ar mums sazināties, izvēlies vienu no iespējām:
Līgumi un noteikumi
- Tele2 līgums
- Elektronisko sakaru ierīces pirkuma līgums
- Tele2 e-veikala noteikumi
- Pakalpojumu labticīgas lietošanas noteikumi
- Tele2 viesabonēšanas pakalpojumu ES/EEZ valstīs godīgas izmantošanas noteikumi
- Tele2 pakalpojumu piegādes nosacījumi
- Tele2 privātuma politika
Vai informācija bija noderīga?
Jā
Nē
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Paldies!
Vai informācija bija noderīga?
Pastāsti vairāk, lai mēs varam uzlabot informāciju:
Nosūtīt
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Paldies! Ja vēlies ar mums sazināties, izvēlies vienu no iespējām: