Bauska, t/c Rimi
Darba laiks
Darba d.
09:00-20:00
Sestd.
09:00-20:00
Svētd.
10:00-20:00
24.12.2024: 10:00-18:00
25.12.2024: 12:00-19:00
26.12.2024: 10:00-19:00
31.12.2024: 10:00-18:00
01.01.2025: Slēgts
25.12.2024: 12:00-19:00
26.12.2024: 10:00-19:00
31.12.2024: 10:00-18:00
01.01.2025: Slēgts
Adrese
Pionieru iela 2, Bauska
Cēsis, t/c Globuss
Darba laiks
Darba d.
09:00-19:00
Sestd.
09:00-18:00
Svētd.
10:00-16:00
24.12.2024: 10:00-16:00
25.12.2024: 10:00-16:00
26.12.2024: Slēgts
31.12.2024: 10:00-16:00
01.01.2025: Slēgts
25.12.2024: 10:00-16:00
26.12.2024: Slēgts
31.12.2024: 10:00-16:00
01.01.2025: Slēgts
Adrese
Raiņa iela 26/28, Cēsis
Daugavpils
Darba laiks
Darba d.
09:00-18:00
Sestd.
10:00-15:00
Svētd.
Slēgts
24.12.2024: 09:00-15:00
25.12.2024: Slēgts
26.12.2024: Slēgts
31.12.2024: 09:00-15:00
01.01.2025: Slēgts
25.12.2024: Slēgts
26.12.2024: Slēgts
31.12.2024: 09:00-15:00
01.01.2025: Slēgts
Centrs nodrošina pakalpojumus gan privātpersonām, gan biznesa klientiem
Adrese
Viestura iela 70a, Daugavpils
Daugavpils, t/c Solo
Darba laiks
Darba d.
09:00-20:00
Sestd.
09:00-20:00
Svētd.
09:00-20:00
24.12.2024: 09:00-18:00
25.12.2024: 09:00-18:00
26.12.2024: 09:00-18:00
31.12.2024: 09:00-18:00
01.01.2025: Slēgts
25.12.2024: 09:00-18:00
26.12.2024: 09:00-18:00
31.12.2024: 09:00-18:00
01.01.2025: Slēgts
Adrese
Rīgas iela 9, Daugavpils
Dobele, t/c Rimi
Darba laiks
Darba d.
09:00-20:00
Sestd.
09:00-20:00
Svētd.
10:00-19:00
24.12.2024: 10:00-18:00
25.12.2024: 12:00-19:00
26.12.2024: 10:00-19:00
31.12.2024: 10:00-18:00
01.01.2025: Slēgts
25.12.2024: 12:00-19:00
26.12.2024: 10:00-19:00
31.12.2024: 10:00-18:00
01.01.2025: Slēgts
Adrese
Brīvības iela 30, Dobele
Jēkabpils, t/c Sēlija
Darba laiks
Darba d.
09:00-20:00
Sestd.
09:00-20:00
Svētd.
09:00-20:00
24.12.2024: 09:00-19:00
25.12.2024: Slēgts
26.12.2024: 09:00-19:00
31.12.2024: 09:00-19:00
01.01.2025: Slēgts
25.12.2024: Slēgts
26.12.2024: 09:00-19:00
31.12.2024: 09:00-19:00
01.01.2025: Slēgts
Adrese
Vienības iela 7, Jēkabpils
Jelgava, t/c Vivo
Darba laiks
Darba d.
09:00-20:00
Sestd.
09:00-20:00
Svētd.
09:00-20:00
24.12.2024: 10:00-18:00
25.12.2024: 12:00-20:00
26.12.2024: 10:00-20:00
31.12.2024: 10:00-18:00
01.01.2025: Slēgts
25.12.2024: 12:00-20:00
26.12.2024: 10:00-20:00
31.12.2024: 10:00-18:00
01.01.2025: Slēgts
Adrese
Katoļu iela 18, Jelgava
Jelgava, TC Valdeka
Darba laiks
Darba d.
10:00-20:00
Sestd.
10:00-20:00
Svētd.
10:00-19:00
24.12.2024: 10:00-18:00
25.12.2024: 11:00-19:00
26.12.2024: 10:00-19:00
31.12.2024: 10:00-18:00
01.01.2025: Slēgts
25.12.2024: 11:00-19:00
26.12.2024: 10:00-19:00
31.12.2024: 10:00-18:00
01.01.2025: Slēgts
Adrese
Rīgas 11a, Jelgava
Jūrmala, t/c Lielupe (Rimi)
Darba laiks
Darba d.
10:00-21:00
Sestd.
10:00-21:00
Svētd.
10:00-21:00
24.12.2024: 10:00-18:00
25.12.2024: 12:00-20:00
26.12.2024: 10:00-20:00
31.12.2024: 10:00-18:00
01.01.2025: Slēgts
25.12.2024: 12:00-20:00
26.12.2024: 10:00-20:00
31.12.2024: 10:00-18:00
01.01.2025: Slēgts
Adrese
Viestura iela 22, Jūrmala
Kuldīga, t/c Rimi
Darba laiks
Darba d.
09:00-20:00
Sestd.
09:00-19:00
Svētd.
10:00-18:00
24.12.2024: 09:00-18:00
25.12.2024: 12:00-18:00
26.12.2024: 09:00-18:00
31.12.2024: 09:00-18:00
01.01.2025: Slēgts
25.12.2024: 12:00-18:00
26.12.2024: 09:00-18:00
31.12.2024: 09:00-18:00
01.01.2025: Slēgts
Adrese
Sūru iela 2, Kuldīga
Liepāja, t/c Ostmala
Darba laiks
Darba d.
10:00-21:00
Sestd.
10:00-21:00
Svētd.
10:00-20:00
24.12.2024: 10:00-18:00
25.12.2024: 12:00-20:00
26.12.2024: 10:00-20:00
31.12.2024: 10:00-18:00
01.01.2025: Slēgts
25.12.2024: 12:00-20:00
26.12.2024: 10:00-20:00
31.12.2024: 10:00-18:00
01.01.2025: Slēgts
Adrese
Kārļa Zāles laukums 8, Liepāja
Liepāja, t/c XL Sala
Darba laiks
Darba d.
10:00-20:00
Sestd.
10:00-19:00
Svētd.
10:00-19:00
24.12.2024: 10:00-18:00
25.12.2024: 12:00-18:00
26.12.2024: 10:00-18:00
31.12.2024: 10:00-18:00
01.01.2025: Slēgts
25.12.2024: 12:00-18:00
26.12.2024: 10:00-18:00
31.12.2024: 10:00-18:00
01.01.2025: Slēgts
Adrese
Klaipēdas iela 62, Liepāja
Liepāja, specializēts BIZNESA KLIENTU centrs
Darba laiks
Darba d.
10:00-18:00
Sestd.
Slēgts
Svētd.
Slēgts
24.12.2024: Slēgts
25.12.2024: Slēgts
26.12.2024: Slēgts
31.12.2024: Slēgts
01.01.2025: Slēgts
25.12.2024: Slēgts
26.12.2024: Slēgts
31.12.2024: Slēgts
01.01.2025: Slēgts
Centrs nodrošina pakalpojumus tikai biznesa klientiem
Adrese
Lielā iela 13, Liepāja
Madona, t/c Maxima
Darba laiks
Darba d.
09:00-20:00
Sestd.
09:00-18:00
Svētd.
10:00-18:00
24.12.2024: 10:00-18:00
25.12.2024: 12:00-18:00
26.12.2024: 10:00-18:00
31.12.2024: 10:00-18:00
01.01.2025: Slēgts
25.12.2024: 12:00-18:00
26.12.2024: 10:00-18:00
31.12.2024: 10:00-18:00
01.01.2025: Slēgts
Adrese
Rūpniecības iela 49, Madona
Ogre, t/c Dauga
Darba laiks
Darba d.
10:00-21:00
Sestd.
10:00-21:00
Svētd.
10:00-20:00
24.12.2024: 10:00-18:00
25.12.2024: 12:00-21:00
26.12.2024: 10:00-21:00
31.12.2024: 10:00-18:00
01.01.2025: Slēgts
25.12.2024: 12:00-21:00
26.12.2024: 10:00-21:00
31.12.2024: 10:00-18:00
01.01.2025: Slēgts
Adrese
Rīgas iela 23, Ogre
Rēzekne
Darba laiks
Darba d.
09:00-20:00
Sestd.
09:00-19:00
Svētd.
10:00-18:00
24.12.2024: 09:00-18:00
25.12.2024: 12:00-18:00
26.12.2024: 09:00-18:00
31.12.2024: 09:00-18:00
01.01.2025: Slēgts
25.12.2024: 12:00-18:00
26.12.2024: 09:00-18:00
31.12.2024: 09:00-18:00
01.01.2025: Slēgts
Adrese
Atbrīvošanas Aleja 141, Rēzekne
Rīga, t/c Alfa
Darba laiks
Darba d.
10:00-21:00
Sestd.
10:00-21:00
Svētd.
10:00-21:00
24.12.2024: 10:00-20:00
25.12.2024: 12:00-21:00
26.12.2024: 10:00-21:00
31.12.2024: 10:00-20:00
01.01.2025: Slēgts
25.12.2024: 12:00-21:00
26.12.2024: 10:00-21:00
31.12.2024: 10:00-20:00
01.01.2025: Slēgts
Adrese
Brīvības gatve 372, Rīga
Rīga, t/c AKROPOLE Rīga
Darba laiks
Darba d.
10:00-21:00
Sestd.
10:00-21:00
Svētd.
10:00-21:00
24.12.2024: 10:00-20:00
25.12.2024: 12:00-21:00
26.12.2024: 10:00-21:00
31.12.2024: 10:00-20:00
01.01.2025: Slēgts
25.12.2024: 12:00-21:00
26.12.2024: 10:00-21:00
31.12.2024: 10:00-20:00
01.01.2025: Slēgts
Adrese
Latgales iela 257, Rīga
Rīga, t/c Dole
Darba laiks
Darba d.
10:00-21:00
Sestd.
10:00-21:00
Svētd.
10:00-20:00
24.12.2024: 10:00-19:00
25.12.2024: 11:00-20:00
26.12.2024: 10:00-20:00
31.12.2024: 10:00-19:00
01.01.2025: Slēgts
25.12.2024: 11:00-20:00
26.12.2024: 10:00-20:00
31.12.2024: 10:00-19:00
01.01.2025: Slēgts
Adrese
Latgales iela 357, Rīga
Rīga, t/c Domina
Darba laiks
Darba d.
10:00-21:00
Sestd.
10:00-21:00
Svētd.
10:00-21:00
24.12.2024: 10:00-19:00
25.12.2024: 12:00-21:00
26.12.2024: 10:00-21:00
31.12.2024: 10:00-19:00
01.01.2025: Slēgts
25.12.2024: 12:00-21:00
26.12.2024: 10:00-21:00
31.12.2024: 10:00-19:00
01.01.2025: Slēgts
Adrese
Ieriķu iela 3, Rīga
Rīga, t/c Damme
Darba laiks
Darba d.
10:00-20:00
Sestd.
10:00-20:00
Svētd.
10:00-20:00
24.12.2024: 10:00-19:00
25.12.2024: 12:00-20:00
26.12.2024: 10:00-20:00
31.12.2024: 10:00-19:00
01.01.2025: Slēgts
25.12.2024: 12:00-20:00
26.12.2024: 10:00-20:00
31.12.2024: 10:00-19:00
01.01.2025: Slēgts
Adrese
Kurzemes prospekts 1a, Rīga
Rīga, t/c Maxima
Darba laiks
Darba d.
10:00-20:00
Sestd.
10:00-20:00
Svētd.
10:00-18:00
24.12.2024: 10:00-18:00
25.12.2024: 10:00-19:00
26.12.2024: 10:00-20:00
31.12.2024: 10:00-18:00
01.01.2025: Slēgts
25.12.2024: 10:00-19:00
26.12.2024: 10:00-20:00
31.12.2024: 10:00-18:00
01.01.2025: Slēgts
Adrese
Slokas iela 115, Rīga
Rīga, t/c Maxima
Darba laiks
Darba d.
10:00-21:00
Sestd.
10:00-21:00
Svētd.
10:00-21:00
24.12.2024: 10:00-20:00
25.12.2024: 11:00-21:00
26.12.2024: 10:00-21:00
31.12.2024: 10:00-20:00
01.01.2025: Slēgts
25.12.2024: 11:00-21:00
26.12.2024: 10:00-21:00
31.12.2024: 10:00-20:00
01.01.2025: Slēgts
Adrese
A.Saharova iela 20a, Rīga
Rīga, t/c Maxima
Darba laiks
Darba d.
10:00-21:00
Sestd.
10:00-21:00
Svētd.
10:00-21:00
24.12.2024: 10:00-20:00
25.12.2024: 11:00-21:00
26.12.2024: 10:00-21:00
31.12.2024: 10:00-20:00
01.01.2025: Slēgts
25.12.2024: 11:00-21:00
26.12.2024: 10:00-21:00
31.12.2024: 10:00-20:00
01.01.2025: Slēgts
Adrese
A.Deglava iela 67, Rīga
Rīga, t/c Origo
Darba laiks
Darba d.
10:00-21:00
Sestd.
10:00-21:00
Svētd.
10:00-20:00
24.12.2024: 10:00-19:00
25.12.2024: 10:00-20:00
26.12.2024: 10:00-21:00
31.12.2024: 10:00-20:00
01.01.2025: Slēgts
25.12.2024: 10:00-20:00
26.12.2024: 10:00-21:00
31.12.2024: 10:00-20:00
01.01.2025: Slēgts
Adrese
Stacijas laukums 2, Rīga
Rīga, t/c Rīga Plaza
Darba laiks
Darba d.
10:00-21:00
Sestd.
10:00-21:00
Svētd.
10:00-20:00
24.12.2024: 10:00-19:00
25.12.2024: 12:00-21:00
26.12.2024: 10:00-21:00
31.12.2024: 10:00-19:00
01.01.2025: Slēgts
25.12.2024: 12:00-21:00
26.12.2024: 10:00-21:00
31.12.2024: 10:00-19:00
01.01.2025: Slēgts
Adrese
Mūkusalas iela 71, Rīga
Rīga, t/c Spice
Darba laiks
Darba d.
10:00-21:00
Sestd.
10:00-21:00
Svētd.
10:00-21:00
24.12.2024: 10:00-18:00
25.12.2024: 12:00-21:00
26.12.2024: 10:00-21:00
31.12.2024: 10:00-18:00
01.01.2025: Slēgts
25.12.2024: 12:00-21:00
26.12.2024: 10:00-21:00
31.12.2024: 10:00-18:00
01.01.2025: Slēgts
Adrese
Lielirbes iela 29, Rīga
Saldus, t/c Rimi
Darba laiks
Darba d.
09:00-20:00
Sestd.
09:00-17:00
Svētd.
10:00-15:00
24.12.2024: 09:00-15:00
25.12.2024: Slēgts
26.12.2024: 11:00-15:00
31.12.2024: 09:00-15:00
01.01.2025: Slēgts
25.12.2024: Slēgts
26.12.2024: 11:00-15:00
31.12.2024: 09:00-15:00
01.01.2025: Slēgts
Adrese
Jelgavas iela 1, Saldus
Sigulda, t/c Šokolāde
Darba laiks
Darba d.
10:00-20:00
Sestd.
10:00-20:00
Svētd.
10:00-20:00
24.12.2024: 10:00-18:00
25.12.2024: 12:00-18:00
26.12.2024: 10:00-20:00
31.12.2024: 10:00-18:00
01.01.2025: Slēgts
25.12.2024: 12:00-18:00
26.12.2024: 10:00-20:00
31.12.2024: 10:00-18:00
01.01.2025: Slēgts
Adrese
Strēlnieku iela 2, Sigulda
Talsi, t/c Maxima
Darba laiks
Darba d.
09:00-20:00
Sestd.
09:00-17:00
Svētd.
10:00-16:00
24.12.2024: 09:00-15:00
25.12.2024: Slēgts
26.12.2024: 10:00-16:00
31.12.2024: 09:00-15:00
01.01.2025: Slēgts
25.12.2024: Slēgts
26.12.2024: 10:00-16:00
31.12.2024: 09:00-15:00
01.01.2025: Slēgts
Adrese
Rīgas iela 8, Talsi
Tukums, t/c Rimi
Darba laiks
Darba d.
09:00-20:00
Sestd.
09:00-18:00
Svētd.
09:00-18:00
24.12.2024: 09:00-16:00
25.12.2024: 12:00-17:00
26.12.2024: 10:00-17:00
31.12.2024: 09:00-17:00
01.01.2025: Slēgts
25.12.2024: 12:00-17:00
26.12.2024: 10:00-17:00
31.12.2024: 09:00-17:00
01.01.2025: Slēgts
Adrese
Pasta iela 14, Tukums
Valmiera, t/c Valleta
Darba laiks
Darba d.
10:00-21:00
Sestd.
10:00-21:00
Svētd.
10:00-21:00
24.12.2024: 10:00-19:00
25.12.2024: 12:00-21:00
26.12.2024: 10:00-21:00
31.12.2024: 10:00-19:00
01.01.2025: Slēgts
25.12.2024: 12:00-21:00
26.12.2024: 10:00-21:00
31.12.2024: 10:00-19:00
01.01.2025: Slēgts
Adrese
Rīgas iela 4, Valmiera
Ventspils, t/c Tobago
Darba laiks
Darba d.
10:00-21:00
Sestd.
10:00-21:00
Svētd.
10:00-21:00
24.12.2024: 10:00-18:00
25.12.2024: 12:00-20:00
26.12.2024: 10:00-20:00
31.12.2024: 10:00-18:00
01.01.2025: Slēgts
25.12.2024: 12:00-20:00
26.12.2024: 10:00-20:00
31.12.2024: 10:00-18:00
01.01.2025: Slēgts
Adrese
Lielais prosp. 3/5, Ventspils
Adrese
Tele2 centri
-
Bauska, t/c RimiPionieru iela 2
-
Cēsis, t/c GlobussRaiņa iela 26/28
-
DaugavpilsViestura iela 70a
-
Daugavpils, t/c SoloRīgas iela 9
-
Dobele, t/c RimiBrīvības iela 30
-
Jēkabpils, t/c SēlijaVienības iela 7
-
Jelgava, t/c VivoKatoļu iela 18
-
Jelgava, TC ValdekaRīgas 11a
-
Jūrmala, t/c Lielupe (Rimi)Viestura iela 22
-
Kuldīga, t/c RimiSūru iela 2
-
Liepāja, t/c OstmalaKārļa Zāles laukums 8
-
Liepāja, t/c XL SalaKlaipēdas iela 62
-
Liepāja, specializēts BIZNESA KLIENTU centrsLielā iela 13
-
Madona, t/c MaximaRūpniecības iela 49
-
Ogre, t/c DaugaRīgas iela 23
-
RēzekneAtbrīvošanas Aleja 141
-
Rīga, t/c AlfaBrīvības gatve 372
-
Rīga, t/c AKROPOLE RīgaLatgales iela 257
-
Rīga, t/c DoleLatgales iela 357
-
Rīga, t/c DominaIeriķu iela 3
-
Rīga, t/c DammeKurzemes prospekts 1a
-
Rīga, t/c MaximaSlokas iela 115
-
Rīga, t/c MaximaA.Saharova iela 20a
-
Rīga, t/c MaximaA.Deglava iela 67
-
Rīga, t/c OrigoStacijas laukums 2
-
Rīga, t/c Rīga PlazaMūkusalas iela 71
-
Rīga, t/c SpiceLielirbes iela 29
-
Saldus, t/c RimiJelgavas iela 1
-
Sigulda, t/c ŠokolādeStrēlnieku iela 2
-
Talsi, t/c MaximaRīgas iela 8
-
Tukums, t/c RimiPasta iela 14
-
Valmiera, t/c ValletaRīgas iela 4
-
Ventspils, t/c TobagoLielais prosp. 3/5
Tavs vistuvākais Tele2 centrs
Internetveikals
Izpēti un iegādājies sev piemērotāko telefonu un ne tikai
Apmaksā rēķinus mājas čībās vai darba virsvalkā
Saņem palīdzību un uzzini atbildes bez nogaidīšanas
Izvēlies labāko mājas internetu ar pāris klikšķiem
Saņem īpaši Tev sagatavotus piedāvājumus programmā “Tele2 Komplimenti”
Noderīgi
1
2
3
4
5
6
Ko nozīmē Tele2 ierīču 0% nomaksa?
Šī ir īpaša iespēja mūsu klientiem iegādāties ierīces, sadalot maksājumu uz ilgāku laika periodu un pats galvenais – neko par to nepiemaksāt! Katrai ierīcei mūsu interneta veikalā vari redzēt, ka maksa ir norādīta divos veidos – uz nomaksu un par pilnu summu. Tavā rēķinā būs iekļauta norādītā nomaksas summa, bez procentiem vai papildu maksājumiem.
Dažreiz akcijas ietvaros ņemt ierīci nomaksā (sadalīt maksājumus) ir pat izdevīgāk, jo tad ierīcei tiek piešķirta kāda īpaša atlaide – samazinās ikmēneša maksājums, līdz ar to arī kopējā summa, kuru samaksāsi par ierīci līguma ietvaros.
Dažreiz akcijas ietvaros ņemt ierīci nomaksā (sadalīt maksājumus) ir pat izdevīgāk, jo tad ierīcei tiek piešķirta kāda īpaša atlaide – samazinās ikmēneša maksājums, līdz ar to arī kopējā summa, kuru samaksāsi par ierīci līguma ietvaros.
Vai informācija bija noderīga?
Jā
Nē
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Paldies!
Vai informācija bija noderīga?
Pastāsti vairāk, lai mēs varam uzlabot informāciju:
Nosūtīt
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Paldies! Ja vēlies ar mums sazināties, izvēlies vienu no iespējām:
Telefons nobloķējās, prasa ievadīt PIN/PUK kodu, kuru neatceros.
Iegādājoties jaunu SIM karti, tev tiek izsniegti visi drošības kodi. Tie ir redzami uz plastikāta kartes, no kuras tika izlauzta SIM karte.
PIN1 un PIN2 kodi sastāv no 4 cipariem, bet PUK1 un PUK2 kodi no 8 cipariem.
Ja PIN kods vēlāk ir mainīts, tad tas ir zināms tikai tev.
Ja esi nobloķējis SIM kartes PIN1 kodu (3 reizes ievadīji nepareizu), jāveic divas vienkāršas darbības:
Tomēr neizdevās? Mēģini vēlreiz vai sazinies ar mums, rakstot ziņu no Mans Tele2, uz e-pastu uz tele2@tele2.lv vai uzraksti mums kādā no sociālo tīklu kontiem. Ātri vien visu atrisināsim!
PIN1 un PIN2 kodi sastāv no 4 cipariem, bet PUK1 un PUK2 kodi no 8 cipariem.
Ja PIN kods vēlāk ir mainīts, tad tas ir zināms tikai tev.
Ja esi nobloķējis SIM kartes PIN1 kodu (3 reizes ievadīji nepareizu), jāveic divas vienkāršas darbības:
1. Telefons tev pieprasīs ievadīt PUK1 kodu. PUK1 kodu tu vari apskatīties uz plastikāta kodu kartes, vai arī pašapkalpošanās portālā Mans Tele2 - sadaļā "Mani numuri". Starp citu, arī PIN1 kods ir pieejams Mans Tele2, tajā pašā sadaļā.
2. Pēc PUK1 koda ievadīšanas, tev būs jāieraksta jauns izdomāts PIN1 kods, vēlreiz tas jāapstiprina, un SIM karte būs atbloķēta.
2. Pēc PUK1 koda ievadīšanas, tev būs jāieraksta jauns izdomāts PIN1 kods, vēlreiz tas jāapstiprina, un SIM karte būs atbloķēta.
Tomēr neizdevās? Mēģini vēlreiz vai sazinies ar mums, rakstot ziņu no Mans Tele2, uz e-pastu uz tele2@tele2.lv vai uzraksti mums kādā no sociālo tīklu kontiem. Ātri vien visu atrisināsim!
Vai informācija bija noderīga?
Jā
Nē
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Paldies!
Vai informācija bija noderīga?
Pastāsti vairāk, lai mēs varam uzlabot informāciju:
Nosūtīt
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Paldies! Ja vēlies ar mums sazināties, izvēlies vienu no iespējām:
Kā nobloķēt/atbloķēt SIM karti?
Drošības nolūkos iesakām bloķēt SIM karti, ja tā ir pazaudēta vai arī nevēlies, lai kāds to varētu izmantot.
SIM kartes darbību vari nobloķēt caur Mans Tele2, sadaļā Mani pakalojumi - Pakalpojumi - Papildu pakalpojumi - Visi pakalpojumi - Numura bloķēšana. Starp citu, turpat varēsi arī atbloķēt SIM karti, ja būs vēlāk nepieciešams (nozaudētā SIM karte tiks atrasta vai tml.).
Vari arī ar mums sazināties, zvanot uz Tele2 info (1600 / 29560600) vai apmeklējot jebkuru Tele2 centru.
Ņem vērā, ka SIM kartes bloķēšana nepārtrauc tavu noslēgto līgumu ar Tele2. Tev lietošanā izsniegtais numurs joprojām ir aktīvs, līdz ar to tiek aprēķināta arī abonēšanas maksas. Lai atjaunotu numura darbību, tev nepieciešama jauna SIM karte. Ka to izdarīt, skaties šeit.
Ja vēlies pārtraukt līgumu ar savu numuru vai saglabāt to uz kādu laiku, jo neplāno to izmantot, noteikti sazinies ar mums un mēs palīdzēsim atrast tieši tev piemērotāko risinājumu.
Ja esi nobloķējis SIM kartes PIN kodu un nezini PUK1 kodu, atbildi atradīsi šeit.
SIM kartes darbību vari nobloķēt caur Mans Tele2, sadaļā Mani pakalojumi - Pakalpojumi - Papildu pakalpojumi - Visi pakalpojumi - Numura bloķēšana. Starp citu, turpat varēsi arī atbloķēt SIM karti, ja būs vēlāk nepieciešams (nozaudētā SIM karte tiks atrasta vai tml.).
Vari arī ar mums sazināties, zvanot uz Tele2 info (1600 / 29560600) vai apmeklējot jebkuru Tele2 centru.
Ņem vērā, ka SIM kartes bloķēšana nepārtrauc tavu noslēgto līgumu ar Tele2. Tev lietošanā izsniegtais numurs joprojām ir aktīvs, līdz ar to tiek aprēķināta arī abonēšanas maksas. Lai atjaunotu numura darbību, tev nepieciešama jauna SIM karte. Ka to izdarīt, skaties šeit.
Ja vēlies pārtraukt līgumu ar savu numuru vai saglabāt to uz kādu laiku, jo neplāno to izmantot, noteikti sazinies ar mums un mēs palīdzēsim atrast tieši tev piemērotāko risinājumu.
Ja esi nobloķējis SIM kartes PIN kodu un nezini PUK1 kodu, atbildi atradīsi šeit.
Vai informācija bija noderīga?
Jā
Nē
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Paldies!
Vai informācija bija noderīga?
Pastāsti vairāk, lai mēs varam uzlabot informāciju:
Nosūtīt
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Paldies! Ja vēlies ar mums sazināties, izvēlies vienu no iespējām:
Kā nopirkt ierīci interneta veikalā?
- Izvēlies telefonu, kas visvairāk iet pie sirds.
- Izlem - pirksi to nomaksā vai uzreiz par pilnu cenu.
- Ņemsi nomaksā? Lieliski! Izvēlies, uz cik ilgu laiku.
- Ja jau esi Tele2 klients, sadaļā "Tarifu plāns" atzīmē, ar kādu pieslēgumu lietosi jauno telefonu. Ja vēl neesi mūsu klients, bet gribi nopirkt telefonu nomaksā, izvēlies jaunu numuru vai pārnāc ar esošo no cita operatora.
- Uzmanību, ļoti svarīgs punkts! Izvēlies jaunā telefona krāsu.
- Drošs paliek nedrošs - iesakām pievienot arī telefona apdrošināšanu.
- Bungu rīboņa! Spied pogu “Pirkt”. Iespējams telefons, kuru vēlies, ir tev tuvākajā Tele2 centrā, to vari uzzināt apakšsadaļā “Kur pirkt?” (atverot telefona modeli un skatoties zemāk).
- Autorizējies ar internetbanku, Mans Tele2 vai reģistrējoties kā jauns klients. Izvērtējot līdzšinējo sadarbību un klienta parādvēsturi, ierīcei var tikt piemērota pirmā iemaksa. Neuztraucies - tas samazina ikmēneša maksājumu.
- Gandrīz galā! Norādi, kur un kad mums tev piegādāt jauno telefonu.
- Izvēlies apmaksas veidu, veic apmaksu un gaidi ciemos DPD kurjeru vai saņem to kādā no DPD, Omniva, Latvijas Pasts pakomātiem. Gatavs!
Lai labi kalpo!
Vai informācija bija noderīga?
Jā
Nē
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Paldies!
Vai informācija bija noderīga?
Pastāsti vairāk, lai mēs varam uzlabot informāciju:
Nosūtīt
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Paldies! Ja vēlies ar mums sazināties, izvēlies vienu no iespējām:
Kā reģistrēties Mans Tele2?
Tikai daži pavisam vienkārši soļi un telefona numurs būs reģistrēts Mans Tele2. Tiesa, ja Tev ir mobilā interneta pieslēgums bez balss pakalpojuma, vairāk par reģistrēšanos lasi šeit.
1. Atver Mans Tele2, ej uz sadaļu "Reģistrēties", ievadi savu numuru, atzīmē, ka, piekrīti lietošanas noteikumiem un spied pogu "Reģistrēties".
2. Uz norādīto telefona numuru atnāks 6 zīmju kods. Ievadi to prasītajā laukā
3. Ievadi paroli, ar kuru turpmāk vēlies autorizēties Mans Tele2.
Gatavs!
1. Atver Mans Tele2, ej uz sadaļu "Reģistrēties", ievadi savu numuru, atzīmē, ka, piekrīti lietošanas noteikumiem un spied pogu "Reģistrēties".
2. Uz norādīto telefona numuru atnāks 6 zīmju kods. Ievadi to prasītajā laukā
3. Ievadi paroli, ar kuru turpmāk vēlies autorizēties Mans Tele2.
Gatavs!
Vai informācija bija noderīga?
Jā
Nē
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Paldies!
Vai informācija bija noderīga?
Pastāsti vairāk, lai mēs varam uzlabot informāciju:
Nosūtīt
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Paldies! Ja vēlies ar mums sazināties, izvēlies vienu no iespējām:
Ko es varu darīt Mans Tele2?
Patiesībā jau – visu, kas ikdienā nepieciešams! Nav iemesla tērēt laiku Tele2 centra apmeklējumam, jo Mans Tele2 vari:
- samaksāt un apskatīt rēķinu, kā arī rēķinā redzēt tos, uz kuriem zvanīji, kam sūtīji SMS, un cik interneta datu ir notērēts;
- redzēt šī brīža pakalpojumu patēriņu;
- nomainīt tarifu plānu, pieslēgt datu pakas un citus pakalpojumus;
- noskaidrot PUK kodu, ja to nezini un nevari atbloķēt telefonu.
Vai informācija bija noderīga?
Jā
Nē
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Paldies!
Vai informācija bija noderīga?
Pastāsti vairāk, lai mēs varam uzlabot informāciju:
Nosūtīt
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Paldies! Ja vēlies ar mums sazināties, izvēlies vienu no iespējām:
Kā es varu samaksāt rēķinu skaidrā naudā?
Tele2 rēķinus skaidrā naudā vari samaksāt veikalos Maxima, Narvesen tirdzniecības vietās. Par šo pakalpojumu būs jāmaksā komisijas maksa, atkarībā no tirgotāja.
Vai informācija bija noderīga?
Jā
Nē
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Paldies!
Vai informācija bija noderīga?
Pastāsti vairāk, lai mēs varam uzlabot informāciju:
Nosūtīt
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Paldies! Ja vēlies ar mums sazināties, izvēlies vienu no iespējām:
Man neizdodas ieiet Mans Tele2 – kāpēc?
Ak vai! Visdīzāk viens no diviem –
1) ja iepriekš neesi izmantojis Mans Tele2, pirms autorizēšanās vajadzēs reģistrēties;
2) ja esi aizmirsis paroli, arī to var ātri risināt – skaties šeit.
1) ja iepriekš neesi izmantojis Mans Tele2, pirms autorizēšanās vajadzēs reģistrēties;
2) ja esi aizmirsis paroli, arī to var ātri risināt – skaties šeit.
Vai informācija bija noderīga?
Jā
Nē
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Paldies!
Vai informācija bija noderīga?
Pastāsti vairāk, lai mēs varam uzlabot informāciju:
Nosūtīt
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Paldies! Ja vēlies ar mums sazināties, izvēlies vienu no iespējām:
Vēlos nomainīt tarifu plānu.
Tarifu plāna maiņai ir vairākas iespējas:
- vari to āri un ērti nomainīt savā Mans Tele2 profilā, sadaļā "Tarifu plāna maiņa";
- Tele2 lietotnē savā Android vai IOS telefonā;
- interneta veikalā – izvēlies tarifu plānu un atzīmē, ka jauno tarifu lietosi ar esošo Tele2 numuru;
- ienāc jebkurā Tele2 centrā.
Vai informācija bija noderīga?
Jā
Nē
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Paldies!
Vai informācija bija noderīga?
Pastāsti vairāk, lai mēs varam uzlabot informāciju:
Nosūtīt
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Paldies! Ja vēlies ar mums sazināties, izvēlies vienu no iespējām:
Kas ir automātiskā pieslēgšanās ar Tele2 telefona numuru?
Tas ir viegls veids, kā redzēt savu datu patēriņu un veikt darbības, vienkārši ieejot telefona internetā. Ar ieslēgtiem mobilajiem datiem un izslēgtu Wi-Fi, Tu no sava numura vari uzreiz atvērt Mans Tele2 profilu. Nekādas autorizācijas!
Vai informācija bija noderīga?
Jā
Nē
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Paldies!
Vai informācija bija noderīga?
Pastāsti vairāk, lai mēs varam uzlabot informāciju:
Nosūtīt
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Paldies! Ja vēlies ar mums sazināties, izvēlies vienu no iespējām:
Vai varu pasūtīt jaunu SIM karti savam numuram pa pastu?
Jā! Jaunu SIM karti savam numuram vari pasūtīt arī Mans Tele2, sadaļā "Mani numuri" . Mēs to piegādāsim tev ar DPD kurjera starpniecību. Fiziskās SIM maiņas cena, pasūtot, būs bez maksas, taču rēķinā tiks iekļauta maksa par piegādi ar DPD - 4,99 EUR. Jaunā SIM karte tiks aktivizēta aptuveni 15 min laikā pēc saņemšanas.
Jaunu SIM karti sūtīsim neaktivizētu, tādēļ pakalpojumus varēsi izmantot arī ar veco SIM karti līdz brīdim, kad saņemsi jauno SIM karti. Lai varētu sākt izmantot jauno SIM karti, nepieciešams to aktivizēt. To vari izdarīt 2 veidos.
Pirmais variants ir aktivizēt SIM karti pašam Mans Tele2 portālā (sadaļā "Mani pakalpojumi").
Otrais variants (šis variants ir gadījumiem, ja SIM karte tika pasūtīta zvana laikā) - zvanīt uz Tele2 info (1600 / 29560600) un nosaukt:
Svarīgi! Lai saglabātu telefona grāmatiņas saturu un citus datus no esošās SIM kartes, pirms jaunās SIM kartes aktivizēšanas iesakām tos pārkopēt savā telefonā vai veikt datu sinhronizāciju (piemēram, ar Google kontu vai iCloud), jo jaunajā SIM kartē šie dati nebūs saglabāti.
Informācija par to, cik izmaksās SIM kartes maiņa, ir pieejama šeit.
Jaunu SIM karti sūtīsim neaktivizētu, tādēļ pakalpojumus varēsi izmantot arī ar veco SIM karti līdz brīdim, kad saņemsi jauno SIM karti. Lai varētu sākt izmantot jauno SIM karti, nepieciešams to aktivizēt. To vari izdarīt 2 veidos.
Pirmais variants ir aktivizēt SIM karti pašam Mans Tele2 portālā (sadaļā "Mani pakalpojumi").
Otrais variants (šis variants ir gadījumiem, ja SIM karte tika pasūtīta zvana laikā) - zvanīt uz Tele2 info (1600 / 29560600) un nosaukt:
- telefona numuru;
- līgumā norādīto paroli (tā pieejama Mans Tele2 sadaļā Mani pakalpojumi);
- pēdējos 5 ciparus, kas norādīti uz jaunās SIM kartes.
Svarīgi! Lai saglabātu telefona grāmatiņas saturu un citus datus no esošās SIM kartes, pirms jaunās SIM kartes aktivizēšanas iesakām tos pārkopēt savā telefonā vai veikt datu sinhronizāciju (piemēram, ar Google kontu vai iCloud), jo jaunajā SIM kartē šie dati nebūs saglabāti.
Informācija par to, cik izmaksās SIM kartes maiņa, ir pieejama šeit.
Vai informācija bija noderīga?
Jā
Nē
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Paldies!
Vai informācija bija noderīga?
Pastāsti vairāk, lai mēs varam uzlabot informāciju:
Nosūtīt
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Paldies! Ja vēlies ar mums sazināties, izvēlies vienu no iespējām:
Nestrādā/lēns internets
Šobrīd daudzi strādā un mācās no mājām, kas rada lielāku tīkla noslodzi nekā ierasts. Interneta ātrums tiek dalīts uz viesiem lietotājiem, kas pieslēgušies bāzes stacijai.
Mēs nepārtraukti visu diennakti sekojam līdzi tīkla darbībai un reaģējam, ja tas nepieciešams. Mūsu tehniķi izbrauc uz notikumu vietām, lai veiktu darbus bāzes stacijās. Tāpat turpinās ierastie darbi tīkla kapacitātes uzlabošanai. Paldies par sapratni!
Mēs nepārtraukti visu diennakti sekojam līdzi tīkla darbībai un reaģējam, ja tas nepieciešams. Mūsu tehniķi izbrauc uz notikumu vietām, lai veiktu darbus bāzes stacijās. Tāpat turpinās ierastie darbi tīkla kapacitātes uzlabošanai. Paldies par sapratni!
Vai informācija bija noderīga?
Jā
Nē
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Paldies!
Vai informācija bija noderīga?
Pastāsti vairāk, lai mēs varam uzlabot informāciju:
Nosūtīt
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Paldies! Ja vēlies ar mums sazināties, izvēlies vienu no iespējām:
Vēlos reģistrēties Mans Tele2. Man ir Tele2 mājas internets.
1. Dodies uz Mans Tele2 reģistrēšanās lapu un ievadi numuru, uz kuru reģistrēts internets datoram (pieslēguma numurs), kā arī PUK1 kodu. Savs pieslēguma numurs (gluži kā telefona numurs) ir arī katram mājas interneta pieslēgumam - to atradīsi, piemēram, līgumā, kuru ar mums noslēdzi. Savukārt PUK1 kods norādīts uz SIM kartes plastikāta ietvara.
2. Ievadi paroli, ar kuru turpmāk vēlies autorizēties Mans Tele2. Atceries par drošību! Parolei jābūt vismaz 8 rakstzīmes garai. Izveidojot paroli, nepieciešams iekļaut vismaz vienu lielo burtu un vienu ciparu. Piemēram - "Parole1".
Ir paveikts!
2. Ievadi paroli, ar kuru turpmāk vēlies autorizēties Mans Tele2. Atceries par drošību! Parolei jābūt vismaz 8 rakstzīmes garai. Izveidojot paroli, nepieciešams iekļaut vismaz vienu lielo burtu un vienu ciparu. Piemēram - "Parole1".
Ir paveikts!
Vai informācija bija noderīga?
Jā
Nē
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Paldies!
Vai informācija bija noderīga?
Pastāsti vairāk, lai mēs varam uzlabot informāciju:
Nosūtīt
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Paldies! Ja vēlies ar mums sazināties, izvēlies vienu no iespējām:
Aizmirsu Mans Tele2 paroli – ko tālāk?
1. Būs vienkārši. Atver Mans Tele2 un spied “Aizmirsu paroli”.
2. Ievadi savu telefona numuru.
3. Uz norādīto numuru saņemsi kodu, kuru būs jāievada pirms paroles maiņas;
4. Ievadi savu jauno paroli.
Drošības labad parolei jābūt vismaz 8 rakstzīmes garai. Izveidojot paroli, nepieciešams iekļaut vismaz vienu lielo burtu un vienu ciparu. Piemēram - "Parole1". Tomēr labāk izvēlies ko personiskāku par ši, lai vairs nav grūtību atcerēties. Lai labi turās!
Ja aizmirsi paroli, bet Tev Tele2 ir tikai mājas interneta pieslēgums, ievadi interneta pieslēguma numuru, ko vari apskatīt to vari savā Līgumā, un PUK 1 kodu. Tas būs norādīts uz SIM kartes plastikāta ietvara. Tūliņ nomainīsim!
2. Ievadi savu telefona numuru.
3. Uz norādīto numuru saņemsi kodu, kuru būs jāievada pirms paroles maiņas;
4. Ievadi savu jauno paroli.
Drošības labad parolei jābūt vismaz 8 rakstzīmes garai. Izveidojot paroli, nepieciešams iekļaut vismaz vienu lielo burtu un vienu ciparu. Piemēram - "Parole1". Tomēr labāk izvēlies ko personiskāku par ši, lai vairs nav grūtību atcerēties. Lai labi turās!
Ja aizmirsi paroli, bet Tev Tele2 ir tikai mājas interneta pieslēgums, ievadi interneta pieslēguma numuru, ko vari apskatīt to vari savā Līgumā, un PUK 1 kodu. Tas būs norādīts uz SIM kartes plastikāta ietvara. Tūliņ nomainīsim!
Vai informācija bija noderīga?
Jā
Nē
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Paldies!
Vai informācija bija noderīga?
Pastāsti vairāk, lai mēs varam uzlabot informāciju:
Nosūtīt
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Paldies! Ja vēlies ar mums sazināties, izvēlies vienu no iespējām:
Kā nomainīt Mans Tele2 paroli?
1. Paroles regulāra maiņa ir apsveicams solis drošībai! Atver Mans Tele2 un autorizējies ar esošo paroli. Ja autorizēsies ar internetbanku vai sociālajiem tīkliem, Mans Tele2 paroli nomainīt nevarēsi.
Ja neatceries savu esošo Mans Tele2 paroli, spied šeit.
2. Atver sadaļu ''Konta informācija un iestatījumi''.
3. Sadaļā “Mainīt Mans Tele2 paroli” ievadi esošo paroli, divas reizes jauno paroli un spied pogu “Manīt”. Esi drošs! Parolei jābūt vismaz 8 rakstzīmes garai. Izveidojot paroli, nepieciešams iekļaut vismaz vienu lielo burtu un vienu ciparu. Piemēram - "Parole1".
Ja neatceries savu esošo Mans Tele2 paroli, spied šeit.
2. Atver sadaļu ''Konta informācija un iestatījumi''.
3. Sadaļā “Mainīt Mans Tele2 paroli” ievadi esošo paroli, divas reizes jauno paroli un spied pogu “Manīt”. Esi drošs! Parolei jābūt vismaz 8 rakstzīmes garai. Izveidojot paroli, nepieciešams iekļaut vismaz vienu lielo burtu un vienu ciparu. Piemēram - "Parole1".
Vai informācija bija noderīga?
Jā
Nē
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Paldies!
Vai informācija bija noderīga?
Pastāsti vairāk, lai mēs varam uzlabot informāciju:
Nosūtīt
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Paldies! Ja vēlies ar mums sazināties, izvēlies vienu no iespējām:
Kādos veidos var pieslēgties Mans Tele2?
Dažādi ceļi ved uz Mans Tele2! Pēc reģistrācijas pašapkalpošanās portālā TU vari autorizēties šādos veidos:
- Ērti – Tu vari atvērt savu Mans Tele2 profilu, bez papildu autorizācijas no sava numura, ar ieslēgtiem mobilajiem datiem un izslēgtu Wi-Fi. Šādi pieslēdzoties Tu varēsi veikt tarifu plāna maiņu, apskatīt šī mēneša patēriņu u.c. Dažas Mans Tele2 iespējas bez autorizācijas nav pieejamas, un pie šīm sadaļām gan redzēsi informatīvu paziņojumu ar lūgumu autorizēties.
- Klasiski – ar paroli. Lai pieslēgtos, ievadi Mans Tele2 savu numuru un reģistrēšanās brīdī izvēlēto paroli.
- Kā bankā – jeb ar internetbankas starpniecību – izvēlies savu banku sadaļā "Pieslēgties ar internetbanku", autorizējies tajā un nosūti datus.
- Mūsdienīgi – ar eParaksts vai Smart ID.
Vai informācija bija noderīga?
Jā
Nē
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Paldies!
Vai informācija bija noderīga?
Pastāsti vairāk, lai mēs varam uzlabot informāciju:
Nosūtīt
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Paldies! Ja vēlies ar mums sazināties, izvēlies vienu no iespējām:
Pazaudēju telefonu, kā rīkoties?
Tiklīdz redzi, ka telefons ir pazudis, rīkojies!
- Noteikti sazinies ar mums, zvanot uz numuru 1600! Mēs nobloķēsim tavu SIM karti.
Jaunu SIM karti varēsi saņemt jebkurā Tele2 centrā. Atceries vien paņemt līdzi personu apliecinošu dokumentu (pase vai eID karte), un mēs tev uzreiz izsniegsim jaunu SIM karti ar to pašu numuru.
Maksa par jaunu SIM karti ir 5,17 EUR, kuru varēsi apmaksāt uzreiz uz vietas vai kopā ar nākamo rēķinu.
Ja SIM karti tomēr atradīsi un vēlēsies atbloķēt, varēsi to bez maksas izdarīt jebkurā Tele2 centrā, uzrādot personu apliecinošu dokumentu. Ja tev nav iespējas atnākt, jaunu SIM karti vari pasūtīt arī Mans Tele2 sadaļā "Mani numuri" - izvēlies attiecīgo numuru un spied bultiņu uz leju - ''SIM kartes'' - "Mainīt SIM karti" un saņemt to ar DPD kurjera starpniecību. Rēķinā tiks iekļauta maksa 4,99 EUR (par DPD piegādi). SIM karte aktivizēsies 15 minūšu laikā pēc saņemšanas. - Varbūt viss vēl nav zaudēts! Ja telefonā biji uzstādījis iespēju sekot sava telefona atrašanās vietai, vari mēģināt apskatīties, kurā vietā tas pēdējo reizi savienojies ar internetu.Telefonā šī funkcija ir nosaukta “Find my device / Find my iPhone“. Vairāk uzzini sava telefona lietošanas instrukcijā vai ražotāja mājaslapā (Apple, Samsung). Dažiem telefoniem ir arī iespēja iestatīt tekstu, kas parādās telefona ekrānā, piemēram, kontaktinformāciju telefona atradējam.
- Ja tomēr nav veicies, telefons ir nozagts vai nav cerību to atrast, Tele2 var bloķēt tā IMEI kodu. Tas nozīmē, ka tavu telefonu neviens cits nevarēs izmantot, un tikai pats varēsi to atbloķēt, uzrādot telefona pirkšanas dokumentus (čeks, līgums).
Telefonu pēc tava lūguma varam bloķēt arī tad, ja tas nav iegādāts pie mums. Lai bloķētu telefona IMEI kodu, tev jādodas uz kādu no Tele2 centriem , līdzi ņemot personu apliecinošu dokumentu (pase vai eID karte) un telefona pirkšanas dokumentus (čeks, līgums), kur norādīts ierīces IMEI kods. Ja tev nav iespēja uzrādīt telefona pirkšanas dokumentus, ierīci bloķēt mēs nevarēsim. Šādā situācijā iesakām rakstīt iesniegumu Valsts Policijā.
Telefona bloķēšana notiek 24 stundu laikā no brīža, kad Tele2 saņem tavu pieteikumu ierīces IMEI koda bloķēšanai. Tādēļ, ja vēlies ierobežot savas ierīces darbību, iesakām to pieteikt pēc iespējas drīzāk.
Ja pēc bloķēšanas tomēr atradīsi ierīci, atbloķēt to varēsi jebkurā Tele2 centrā, uzrādot personu apliecinošu dokumentu un ierīces pirkuma dokumentus (čeks, līgums). Telefons tiks atbloķēts 24 stundu laikā.
Pārbaudīt, vai ierīces IMEI kods ir bloķēts vai nē, vari šeit.
Vai informācija bija noderīga?
Jā
Nē
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Paldies!
Vai informācija bija noderīga?
Pastāsti vairāk, lai mēs varam uzlabot informāciju:
Nosūtīt
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Paldies! Ja vēlies ar mums sazināties, izvēlies vienu no iespējām:
Kā izmantot 14 dienu atgriešanas tiesības, ja nopirku telefonu interneta veikalā?
Atteikuma tiesības var izmantot 14 dienu laikā kopš ierīces saņemšanas. Tā kā Tele2 centri šobrīd ir slēgti līdz 14. aprīlim, ierīci varēsi atgriezt pēc tam, kad tie atkal būs atvērti. Lūdzu ņem vērā, lai atgrieztu ierīci, tā nevar būt lietota vai bojāta.
Vai informācija bija noderīga?
Jā
Nē
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Paldies!
Vai informācija bija noderīga?
Pastāsti vairāk, lai mēs varam uzlabot informāciju:
Nosūtīt
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Paldies! Ja vēlies ar mums sazināties, izvēlies vienu no iespējām:
Kur es varu nopirkt jaunu telefonu, planšetdatoru vai datoru?
Mūsu interneta veikalā! Ja kaut kas nesanāk, meklē atbildi šeit - Kā nopirkt telefonu interneta veikalā?
Vai informācija bija noderīga?
Jā
Nē
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Paldies!
Vai informācija bija noderīga?
Pastāsti vairāk, lai mēs varam uzlabot informāciju:
Nosūtīt
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Paldies! Ja vēlies ar mums sazināties, izvēlies vienu no iespējām:
Kā varu nopirkt aksesuārus telefonam (aizsargstikliņš, vāciņš)?
Telefonu aksesuārus pagaidām tirgojam tikai Tele2 centros. Tā kā tie ir slēgti līdz 14. aprīlim, tad pagaidām šīs preces pie mums iegādāties nevarēsi.
Vai informācija bija noderīga?
Jā
Nē
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Paldies!
Vai informācija bija noderīga?
Pastāsti vairāk, lai mēs varam uzlabot informāciju:
Nosūtīt
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Paldies! Ja vēlies ar mums sazināties, izvēlies vienu no iespējām:
Kā nodot ierīci uz Baltas apdrošināšanas remontu?
Vispirms ierīce jānogādā uz autorizētu servisu (SIA MTTC).
To vari izdarīt gan klātienē, atnākot uz MTTC servisa centru, gan attālināti, izmantot Omniva pakomātus vai kurjeru. Sūtīšanas izmaksas mēs kompensēsim uz tavu rēķinu apmaksu.
Klātienē: SIA MTTC servisa centru adreses.
Attālināti:
1. Atver https://www.mttc.lv/
2. Spied uz "Reģistrācijas forma"
3. Skrullē lapu uz leju, kur būs visi ražotāji un modeļi.
4. Jāaizpilda lauki:
5. Kad viss ir aizpildīts, spied "Tālāk" un aizpildi remonta pasūtījuma veidlapu. Jāizvēlas:
7. Jāapstiprina, ka piekrīti noteikumiem un datu apstrādei un jāveic apmaksa.
To vari izdarīt gan klātienē, atnākot uz MTTC servisa centru, gan attālināti, izmantot Omniva pakomātus vai kurjeru. Sūtīšanas izmaksas mēs kompensēsim uz tavu rēķinu apmaksu.
Klātienē: SIA MTTC servisa centru adreses.
Attālināti:
1. Atver https://www.mttc.lv/
2. Spied uz "Reģistrācijas forma"
3. Skrullē lapu uz leju, kur būs visi ražotāji un modeļi.
4. Jāaizpilda lauki:
- IMEI;
- izvēlas bojājuma simptomus;
- apraksta problēmu un ievada arī telefona atbloķēšanas kodu;
- ieklikšķini lauku garantijas remonts (jā, arī Balta apdrošināšanas gadījumā);
5. Kad viss ir aizpildīts, spied "Tālāk" un aizpildi remonta pasūtījuma veidlapu. Jāizvēlas:
- Omniva terminal – jāievada Omnivas automāta adrese un arī adrese, uz kurieni saņemsi atpakaļ. Sūtījums maksā 0,01 EUR vienā virzienā (kopā 0,02 EUR).
- Ar kurjeru, tad uz norādīto adresi atbrauks kurjers. Jāizvēlas arī tas, kā saņemsi ierīci atpakaļ. Sūtījums maksā 2,50 EUR vienā virzienā (kopā 5,00 EUR). Ja izvēlēsies šo variantu - mēs kompensēsim 5,00 EUR uz tavu nākamo rēķinu. Lai saņemtu kompensāciju, uzraksti mums no Mans Tele2 sadaļas Pastkastīte, norādot remonta numuru (LEPXXXXXX).
7. Jāapstiprina, ka piekrīti noteikumiem un datu apstrādei un jāveic apmaksa.
Vai informācija bija noderīga?
Jā
Nē
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Paldies!
Vai informācija bija noderīga?
Pastāsti vairāk, lai mēs varam uzlabot informāciju:
Nosūtīt
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Paldies! Ja vēlies ar mums sazināties, izvēlies vienu no iespējām:
Kā nodot ierīci uz garantijas remontu?
Vispirms ierīce jānogādā uz autorizētu servisu (SIA MTTC).
To vari izdarīt gan klātienē, atnākot uz MTTC servisa centru, gan attālināti, izmantot Omniva pakomātus vai kurjeru. Sūtīšanas izmaksas mēs kompensēsim uz tavu rēķinu apmaksu.
Klātienē: SIA MTTC servisa centru adreses.
Attālināti:
1. Atver https://www.mttc.lv/
2. Spied uz "Reģistrācijas forma"
3. Skrullē lapu uz leju, kur būs visi ražotāji un modeļi.
4. Jāaizpilda laukus:
5. Kad viss ir aizpildīts, spied "Tālāk" un aizpildi remonta pasūtījuma veidlapu. Jāizvēlas:
7. Jāapstiprina, ka piekrīti noteikumiem un datu apstrādei un jāveic apmaksa.
To vari izdarīt gan klātienē, atnākot uz MTTC servisa centru, gan attālināti, izmantot Omniva pakomātus vai kurjeru. Sūtīšanas izmaksas mēs kompensēsim uz tavu rēķinu apmaksu.
Klātienē: SIA MTTC servisa centru adreses.
Attālināti:
1. Atver https://www.mttc.lv/
2. Spied uz "Reģistrācijas forma"
3. Skrullē lapu uz leju, kur būs visi ražotāji un modeļi.
4. Jāaizpilda laukus:
- IMEI
- izvēlas bojājumi/simptomi
- apraksta problēmu vai atbloķēšanas kodu
- ja ir garantijas remonts, tad ieklikšķi
5. Kad viss ir aizpildīts, spied "Tālāk" un aizpildi remonta pasūtījuma veidlapu. Jāizvēlas:
- Omniva terminal – jāievada Omnivas automāta adreses un arī adrese, uz kurieni saņemsi atpakaļ. Sūtījums maksā 0,01 EUR vienā virzienā (kopā 0,02 EUR).
- Ar kurjeru, tad uz norādīto adresi atbrauks kurjers. Jāizvēlas arī tas, kā saņemsi ierīci atpakaļ. Sūtījums maksā 2,50 EUR vienā virzienā (kopā 5,00 EUR). Ja izvēlēsies šo variantu - mēs kompensēsim 5,00 EUR uz tavu nākamo rēķinu. Lai saņemtu kompensāciju, uzraksti mums no Mans Tele2 sadaļas Pastkastīte, norādot remonta numuru (LEPXXXXXX).
7. Jāapstiprina, ka piekrīti noteikumiem un datu apstrādei un jāveic apmaksa.
Vai informācija bija noderīga?
Jā
Nē
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Paldies!
Vai informācija bija noderīga?
Pastāsti vairāk, lai mēs varam uzlabot informāciju:
Nosūtīt
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Paldies! Ja vēlies ar mums sazināties, izvēlies vienu no iespējām:
Kā atgriezt rūteri un atslēgt interneta numuru?
Sazinies ar mums, zvanot uz info tālruni (1600 vai 29560600). Visu nokārtosim.
Vai informācija bija noderīga?
Jā
Nē
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Paldies!
Vai informācija bija noderīga?
Pastāsti vairāk, lai mēs varam uzlabot informāciju:
Nosūtīt
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Paldies! Ja vēlies ar mums sazināties, izvēlies vienu no iespējām:
Es vēlos samainīt rūteri, kā to izdarīt?
Sazinies ar mums, zvanot uz info tālruni (1600 vai 29560600). Visu nokārtosim.
Vai informācija bija noderīga?
Jā
Nē
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Paldies!
Vai informācija bija noderīga?
Pastāsti vairāk, lai mēs varam uzlabot informāciju:
Nosūtīt
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Paldies! Ja vēlies ar mums sazināties, izvēlies vienu no iespējām:
Kā izmaksāt ierīci?
Sazinies ar mums, zvanot uz info tālruni (1600 vai 29560600). Visu nokārtosim.
Vai informācija bija noderīga?
Jā
Nē
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Paldies!
Vai informācija bija noderīga?
Pastāsti vairāk, lai mēs varam uzlabot informāciju:
Nosūtīt
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Paldies! Ja vēlies ar mums sazināties, izvēlies vienu no iespējām:
Vēlos saņemt sarunu vai pakalpojumu izdruku.
Atceries, ka rēķina PDF versijā ir pieejama informācija par izmantotajiem pakalpojumiem, numuriem, uz kuriem tu zvanīji un sūtīji SMS u.tml. Informācija par ienākošajiem zvaniem un pakalpojumiem gan netiek atspoguļota. Ja tev nepieciešama sīkāka pakalpojumu vai sarunu izdruka, mēs varam to sagatavot tev individuāli. Pakalpojumu izdrukas pieejamas par pēdējiem 18 mēnešiem līdz pieprasījuma dienai.
Lai saņemtu pakalpojumu izdruku, raksti mums pieteikumu no Mans Tele2 pastkastītes, norādot:
Lai saņemtu pakalpojumu izdruku, raksti mums pieteikumu no Mans Tele2 pastkastītes, norādot:
- Telefona numuru, par kuru nepieciešama izdruka;
- Pakalpojumu izdrukas veidu (ienākošie un/vai izejošie savienojumi);
- Laika posmu, par kuru tiek pieprasīta izdruka;
- Pakalpojuma saņemšanas veidu (pasta vai e-pasta adrese un kāda);
- Kontakttālruni.
Vai informācija bija noderīga?
Jā
Nē
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Paldies!
Vai informācija bija noderīga?
Pastāsti vairāk, lai mēs varam uzlabot informāciju:
Nosūtīt
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Paldies! Ja vēlies ar mums sazināties, izvēlies vienu no iespējām:
Meklē izdevīgu piedāvājumu?
Meklē izdevīgu piedāvājumu?
Meklē izdevīgu piedāvājumu?
Atstāj numuru, atzvanīsim!
Tarifu plāni
Mājas internets
Biznesam
Paldies! Tavs pieteikums saņemts. Sazināsimies tuvāko dienu laikā, tikmēr uzzini, kas jauns Tele2!
Pieteikt citu numuru - lai draugs, mamma vai kaimiņš arī tiek pie laba piedāvājuma!
Paldies! Tavs pieteikums saņemts. Sazināsimies tuvāko dienu laikā, tikmēr uzzini, kas jauns Tele2!
Pieteikt citu numuru - lai draugs, mamma vai kaimiņš arī tiek pie laba piedāvājuma!