Garantijas ietvaros televizorus var nodot tikai pie sertificētiem partneriem. Skat. vairāk zemāk.
- LG, Sony, Samsung, Toshiba, Hitachi, JVC, Philips, TCL, Dahua, Hisense
Garantijas un pēcgarantijas remontu televizoriem veic TSC serviss (Slokas iela 52F, Rīga), tālr. 67717060. Servisa darba laiks: Darba dienās no plkst. 9.00 - 18.00.
Klientu atbalsta speciālists uzdos jautājumus par problēmu un veiks ierīces diagnostiku pa tālruni. Ja pēc diagnostikas veikšanas tiks secināts, ka ierīce atbilst ražotāja garantijas noteikumiem, klientu atbalsta speciālists nodos informāciju servisu centram par pieteikumu un nosūtīs kurjeru uz tev ērtu ierīces nodošanas vietu. Tev vajadzēs ierīci droši iepakot tā, lai kurjers varētu pieņemt sūtījumu.
Garantijas remonta ietvaros kurjera pakalpojumi ir bez maksas. Kurjera pakalpojumi netiek segti tikai situācijās, kad ir nepieciešams remonts ārpus garantijas nosacījumiem.
Detalizētu informāciju par garantijas remonta gaitu vari noskaidrot, zvanot uz servisa centru.
- Xiaomi televizoru atbalsta dienests:
Xiaomi televizoriem remonts klientam jāpiesaka pašam, aizpildot informāciju
šeit.
Šajā gadījumā, kurjers atbrauks pakaļ precei un paņems to, kā arī atvedīs atpakaļ, kad remonts būs pabeigts.
- LG televizoru atbalsta dienests:
Zvani uz 80200201, lai reģistrētu remonta pieteikumu.
Pieteikumu vari aizpildīt arī elektroniski:
LG Electronics atbalsts.
- Samsung televizoru atbalsta dienests:
Piesakies garantijas remontam, zvanot uz Samsung klientu atbalsta dienestu – 80007267.
Pieteikumu vari aizpildīt arī elektroniski:
Samsung servisa centrs.
- SONY televizoru atbalsta dienests:
Neskaidrību gadījumā vari sazināties ar Sony klientu apkalpošanas centru (tālr. 67280979).