Pagarinātā garantija
Pagarini ražotāja doto garantijas līguma termiņu, lai Tava ierīce kalpo ilgāk.
Kā tas darbojas?
Ja pēc ražotāja garantijas perioda beigām, ierīcei būs radušies citi defekti, kurus līdz šim būtu sedzis pats ražotājs, turpmāk remontu vai ierīces aizvietošanu nodrošinās apdrošinātājs.
Pēc šī perioda beigām, pieslēdz pagarināto garantiju un nodrošini:
- 1 vai 2 gadu papildu gadus apdrošināšanai
- Papildu apdrošināšanu elektroapgādes traucējumu gadījumiem
Pagarinātā garantija attiecas uz datoriem, rūteriem un skaņas iekārtām.
Kā iegādāties?
Apdrošināšana jāiegādājas reizē ar ierīces pirkumu Tele2 centrā vai Tele2 interneta veikalā. Līgumu var izbeigt jebkurā laikā pašapkalpošanās portālā mans.tele2.lv vai Tele2 centrā. Apdrošināšanas pakalpojums neapliekas ar PVN.
Pagarinātās garantijas apdrošināšana pieejama tikai privātpersonām.
Lenovo
LENOVO ThinkPad X1 Carbon Gen 12 Ultra 7 U155 32 GB / 1000GB
120,00
€ /mēn.
Pilna cena 2880,07 €
Noderīgi
1
2
Pret ko mana ierīce ir apdrošināta ar pagarinātās garantijas apdrošināšanu?
Tiek apdrošināts preces defekts, ko būtu sedzis ražotājs garantijas noteikumu ietvaros, bet kas radies ārpus ražotāja noteiktā garantijas perioda. Tad šīs remonta izmaksas vai ierīces aizvietošanu nodrošinās apdrošinātājs.
Ja ierīcei būs kādi fiziski bojājumi, bet tiem nav cēloniska sakara ar apdrošināšanas gadījuma iestāšanos vai zaudējuma palielināšanos, apdrošinātājs remontu vai ierīces aizvietošanu neatteiks.
No pirmās dienas ir apdrošinātas ierīces arī pret elektroapgādes traucējumiem, kas var bojāt ierīci. Piemēram, ierīce bojāta dēļ elektrības pārsprieguma.
Ja ierīcei būs kādi fiziski bojājumi, bet tiem nav cēloniska sakara ar apdrošināšanas gadījuma iestāšanos vai zaudējuma palielināšanos, apdrošinātājs remontu vai ierīces aizvietošanu neatteiks.
No pirmās dienas ir apdrošinātas ierīces arī pret elektroapgādes traucējumiem, kas var bojāt ierīci. Piemēram, ierīce bojāta dēļ elektrības pārsprieguma.
Vai informācija bija noderīga?
Jā
Nē
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Paldies!
Vai informācija bija noderīga?
Pastāsti vairāk, lai mēs varam uzlabot informāciju:
Nosūtīt
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Paldies! Ja vēlies ar mums sazināties, izvēlies vienu no iespējām:
Kādi ir pagarinātās garantijas apdrošināšanas nosacījumi?
Pagarinātās garantijas apdrošināšanas nosacījumi:
- Pagarināto garantiju var iegādāties ierīces (portatīvais dators, rūteri, audio tehnika u.c.) pirkuma brīdī Tele2 centros vai Tele2 interneta veikalā.
- Var apdrošināt ierīci gan tad, ja to plāno lietot pats, gan arī tad, ja nodosi to lietošanā kādam citam.
- Pakalpojums pieejams tikai privātpersonām.
- Pakalpojums pieejams arī citu operatoru klientiem, kuri nopērk ierīci pie Tele2.
- Maksa par apdrošināšanu tiks iekļauta Tele2 rēķinā.
- Pagarinātās garantijas segums darbojas visā pasaulē, bet ierīces remonts tiek veikts tikai Latvijā. Ja ierīce atrodas ārpus Latvijas, ierīce Klientam jānogādā līdz Latvijai pašam.
- Pagarinātās garantijas apdrošināšanai pašrisks ir 0 EUR, tas nozīmē, ka no tavas puses nebūs nepieciešams līdzmaksājums ierīces remonta vai aizvietošanas gadījumā.
Tele2 nepiedāvā pagarinātās garantijas apdrošināšanu ierīcēm, kuru pilna vērtība ir lielāka par € 3 499,99.
Apdrošināšanas līguma vispārējie noteikumi Nr. 07 atrodami šeit.
Pakalpojuma pilnie noteikumi 1402.PGT2.02 atrodami šeit.
Apdrošināšanas produkta informācijas dokuments atrodams šeit.
Sūdzību izskatīšanas procedūra apdrošināšanas gadījumos pieejama šeit.
Apdrošināšanas līguma noslēgšanu nodrošina SIA Tele2 kā reģistrēts papildu pakalpojuma starpnieks AAS BALTA starpnieku reģistrā: Tele2, SIA 40003272854, Dēļu iela 5, Rīga, LV-1004, tel. 67060796, e-pasta adrese tele2@tele2.lv un saņem komisijas atlīdzību par apdrošināšanas līguma noslēgšanu.
Ierīcēm, kas iegādātas līdz 2023. gada 30. jūnijam, aktuālās apdrošināšanas noteikumu versijas:
Apdrošināšanas līguma vispārējie noteikumi Nr. 06 atrodami šeit.
Pakalpojuma pilnie noteikumi 1402.PGT2.01 atrodami šeit.
Apdrošināšanas produkta informācijas dokuments atrodams šeit.
- Pagarināto garantiju var iegādāties ierīces (portatīvais dators, rūteri, audio tehnika u.c.) pirkuma brīdī Tele2 centros vai Tele2 interneta veikalā.
- Var apdrošināt ierīci gan tad, ja to plāno lietot pats, gan arī tad, ja nodosi to lietošanā kādam citam.
- Pakalpojums pieejams tikai privātpersonām.
- Pakalpojums pieejams arī citu operatoru klientiem, kuri nopērk ierīci pie Tele2.
- Maksa par apdrošināšanu tiks iekļauta Tele2 rēķinā.
- Pagarinātās garantijas segums darbojas visā pasaulē, bet ierīces remonts tiek veikts tikai Latvijā. Ja ierīce atrodas ārpus Latvijas, ierīce Klientam jānogādā līdz Latvijai pašam.
- Pagarinātās garantijas apdrošināšanai pašrisks ir 0 EUR, tas nozīmē, ka no tavas puses nebūs nepieciešams līdzmaksājums ierīces remonta vai aizvietošanas gadījumā.
Tele2 nepiedāvā pagarinātās garantijas apdrošināšanu ierīcēm, kuru pilna vērtība ir lielāka par € 3 499,99.
Apdrošināšanas līguma vispārējie noteikumi Nr. 07 atrodami šeit.
Pakalpojuma pilnie noteikumi 1402.PGT2.02 atrodami šeit.
Apdrošināšanas produkta informācijas dokuments atrodams šeit.
Sūdzību izskatīšanas procedūra apdrošināšanas gadījumos pieejama šeit.
Apdrošināšanas līguma noslēgšanu nodrošina SIA Tele2 kā reģistrēts papildu pakalpojuma starpnieks AAS BALTA starpnieku reģistrā: Tele2, SIA 40003272854, Dēļu iela 5, Rīga, LV-1004, tel. 67060796, e-pasta adrese tele2@tele2.lv un saņem komisijas atlīdzību par apdrošināšanas līguma noslēgšanu.
Ierīcēm, kas iegādātas līdz 2023. gada 30. jūnijam, aktuālās apdrošināšanas noteikumu versijas:
Apdrošināšanas līguma vispārējie noteikumi Nr. 06 atrodami šeit.
Pakalpojuma pilnie noteikumi 1402.PGT2.01 atrodami šeit.
Apdrošināšanas produkta informācijas dokuments atrodams šeit.
Vai informācija bija noderīga?
Jā
Nē
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Paldies!
Vai informācija bija noderīga?
Pastāsti vairāk, lai mēs varam uzlabot informāciju:
Nosūtīt
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Paldies! Ja vēlies ar mums sazināties, izvēlies vienu no iespējām:
Cik maksā pagarinātās garantijas apdrošināšana?
Tele2 nepiedāvā pagarinātās garantijas apdrošināšanu ierīcēm, kuru pilna vērtība ir lielāka par € 3 499.99
Ierīces cena bez atlaidēm, EUR | Ikmēneša maksājums par pagarinātas garantijas apdrošināšanu, EUR | Pašrisks, EUR |
No 79,99 līdz 199,99 | 0.49 | 0 |
No 200 līdz 399,99 | 0.99 | 0 |
No 400 līdz 699,99 | 1.99 | 0 |
No 700 līdz 1199,99 | 2.99 | 0 |
No 1200 līdz 1999,99 | 3.99 | 0 |
No 2000 līdz 3499,99 | 6.99 | 0 |
Tele2 nepiedāvā pagarinātās garantijas apdrošināšanu ierīcēm, kuru pilna vērtība ir lielāka par € 3 499.99
Vai informācija bija noderīga?
Jā
Nē
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Paldies!
Vai informācija bija noderīga?
Pastāsti vairāk, lai mēs varam uzlabot informāciju:
Nosūtīt
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Paldies! Ja vēlies ar mums sazināties, izvēlies vienu no iespējām:
Ko darīt, ja ir iestājies atlīdzības gadījums?
Par apdrošināšanas gadījuma iestāšanos jāpaziņo apdrošinātājam “BALTA” pēc iespējas ātrāk, zvanot uz +371 67533375.
Tālāk par ierīces nodošanu uz servisa centru un citiem pienākumiem tevi informēs apdrošinātājs.
Tālāk par ierīces nodošanu uz servisa centru un citiem pienākumiem tevi informēs apdrošinātājs.
Vai informācija bija noderīga?
Jā
Nē
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Paldies!
Vai informācija bija noderīga?
Pastāsti vairāk, lai mēs varam uzlabot informāciju:
Nosūtīt
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Paldies! Ja vēlies ar mums sazināties, izvēlies vienu no iespējām:
Cik ilgi darbojas pagarinātās garantijas apdrošināšana?
Apdrošināšana darbojas 36 vai 48 mēnešus no preces iegādes datuma, atbilstoši iegādātajam pagarinātās garantijas segumam, ja apdrošināšanas līgums netiek pārtraukts ātrāk.
Ņem vērā, ka apdrošināšana var tikt pārtraukta arī automātiski, ja ir bijis kavēts ikmēneša rēķins un parāds nav segts brīdinājumā norādītajā termiņā.
Ņem vērā, ka apdrošināšana var tikt pārtraukta arī automātiski, ja ir bijis kavēts ikmēneša rēķins un parāds nav segts brīdinājumā norādītajā termiņā.
Vai informācija bija noderīga?
Jā
Nē
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Paldies!
Vai informācija bija noderīga?
Pastāsti vairāk, lai mēs varam uzlabot informāciju:
Nosūtīt
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Paldies! Ja vēlies ar mums sazināties, izvēlies vienu no iespējām:
Vai ir kādi pagarinātās garantijas apdrošināšanas seguma ierobežojumi?
Netiek apdrošināti zaudējumi:
− ierīci izmantojot neatbilstoši tam paredzētam mērķim un/vai neievērojot ražotāja instrukcijas;
− ja ierīce tika uzglabāta tādā vietā vai apstākļos, kas ir pretrunā ražotāja norādījumiem;
− ja tos izraisījuši nestandarta vai nekvalitatīvi piederumi, aksesuāri, dažādu veidu informācijas nesēji, kas tika pievienoti apdrošināšanas objektam;
− ja apdrošināšanas objekta remonts ir veikts ārpus tā ražotāja noteikta autorizētā servisa;
− ja preces sērijas numurs ir izmainīts, izdzēsts vai nav nosakāms (salasāms).
Pilnīga informācija par izņēmumiem un seguma ierobežojumiem ietverta apdrošināšanas noteikumos 1402.PGT2.02, kuri atrodami šeit.
− ierīci izmantojot neatbilstoši tam paredzētam mērķim un/vai neievērojot ražotāja instrukcijas;
− ja ierīce tika uzglabāta tādā vietā vai apstākļos, kas ir pretrunā ražotāja norādījumiem;
− ja tos izraisījuši nestandarta vai nekvalitatīvi piederumi, aksesuāri, dažādu veidu informācijas nesēji, kas tika pievienoti apdrošināšanas objektam;
− ja apdrošināšanas objekta remonts ir veikts ārpus tā ražotāja noteikta autorizētā servisa;
− ja preces sērijas numurs ir izmainīts, izdzēsts vai nav nosakāms (salasāms).
Pilnīga informācija par izņēmumiem un seguma ierobežojumiem ietverta apdrošināšanas noteikumos 1402.PGT2.02, kuri atrodami šeit.
Vai informācija bija noderīga?
Jā
Nē
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Paldies!
Vai informācija bija noderīga?
Pastāsti vairāk, lai mēs varam uzlabot informāciju:
Nosūtīt
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Paldies! Ja vēlies ar mums sazināties, izvēlies vienu no iespējām:
Vai beidzoties Pagarinātās garantijas apdrošināšanas līgumam būs iespēja to pagarināt?
Beidzoties pagarinātās garantijas apdrošināšanas līgumam, jaunu pagarinātās garantijas līgumu iegādāties nav iespējams. Pagarinātās garantijas apdrošināšanu var iegadāties tikai ierīces iegādes brīdī.
Vai informācija bija noderīga?
Jā
Nē
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Paldies!
Vai informācija bija noderīga?
Pastāsti vairāk, lai mēs varam uzlabot informāciju:
Nosūtīt
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Paldies! Ja vēlies ar mums sazināties, izvēlies vienu no iespējām:
Kad ir jāsāk maksāt ikmēneša maksājums par Pagarinātās garantijas apdrošināšanu?
Ikmēneša maksājums par Pagarinātās garantijas apdrošināšanu ir jāveic visa līguma darbības laikā, kamēr līgums ir spēkā esošs. Pagarinātās garantijas apdrošināšanas līgumu var pārtraukt jebkurā laikā. Kopējais līguma termiņš iegādājoties Pagarināto garantiju uz 1 gadu būs 36 mēneši un Pagarinātai garantijai uz 2 gadiem būs 48 mēneši.
Vai informācija bija noderīga?
Jā
Nē
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Paldies!
Vai informācija bija noderīga?
Pastāsti vairāk, lai mēs varam uzlabot informāciju:
Nosūtīt
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Paldies! Ja vēlies ar mums sazināties, izvēlies vienu no iespējām: