Vairāk par īpašajiem tarifiem bērniem, jauniešiem un senioriem.
Man beidzās internets telefonā. Kā varu nopirkt papildu apjomu?
Nevaru saprast, kāds man šobrīd ir tarifs.
Kur es varu apskatīties, cik un kādus pakalpojumus es šomēnes esmu izmantojis?
Vēlos nomainīt tarifu plānu.
Vai ir tarifi bez interneta?
Kā pieslēgt ģimenes piedāvājumus?
Kā es varu pieslēgt internetu telefonam?
Kas ir papildu SIM karte?
Numuru kādu laiku neizmantošu, vai ir tarifu plāns numura saglabāšanai?
Kurās valstīs Eiropā ar savu tarifu plānu varēšu izmantot pakalpojumus bez maksas?
Gribu mainīt tarifu plānu, bet parādās paziņojums, ka man ir neapstrādāti pasūtījumi. Ko tas nozīmē?
Es lietoju tarifu plānu, kur pakalpojumi, atrodoties ārzemēs Eiropā ir iekļauti, bet rēķinā parādās maksa.
Kā pieslēgt īpašo tarifu jauniešiem?
Kā pieslēgt īpašo tarifu skolēniem?
No kāda vecuma jaunietis var pārlikt numuru uz sava vārda?
Vai es varu ierobežot saturu, kuru man bērns apskata savā telefonā?
Vai es varu sūtīt īsziņas vai MMS no sava Tele2 interneta numura?
Vai Bezlimits skolēniem pārslēgsies uz Bezlimits jauniešiem?
Esmu cita operatora klients, ko jūs man varat piedāvāt?
Kā es varu pāriet ar savu numuru pie Tele2?
Lietoju Zelta Zivtiņas priekšapmaksas karti, kā es varu pāriet uz apmaksu ar rēķinu (pieslēgumu)?
Vēlos pieslēgumu ar jaunu numuru pie Tele2.
Esmu ārvalstu pilsonis, vai es varu kļūt par Tele2 klientu?
Vai es varu pāriet pie Tele2 ar fiksēto numuru?
Kur es varu apskatīties, cik un kādus pakalpojumus es šomēnes esmu izmantojis?
Kāds ir mans tarifu plāns?
Kā es varu nomainīt tarifu plānu?
Cik daudz pakalpojumus varu izmantot ārzemēs saskaņā ar labticīgas lietošanas noteikumiem?
Kā zināšu, ka esmu iztērējis visu tarifu plānā iekļauto datu apjomu?
Vai, atrodoties ārzemēs, tarifu plānā iekļauto datu apjomu varu izmantot vienā dienā?
Vai ir interneta limits ārzemēs ārpus ES/EEZ?
Vai man būs pieejami pakalpojumi?
Vai man būs jāmaksā par pakalpojumiem, ja došos uz ārzemēm?
Kas jādara, lai man būtu pieejams internets valstīs, kas nav iekļautas EEZ?
Ar ko man rēķināties, ja došos ceļojumā uz valsti, kas nav iekļauta EEZ?
Vai man ārzemēs būs pieejams 4G?
Kā pieslēgt datu pakas izmantošanai ārzemēs?
Kas ir vietējais pieslēgums?
Kā zvanīt no ārvalstīm uz Latviju?
Kā tiek aprēķināta maksa par zvaniem, ja būšu ārzemēs?
Došos uz ASV, kas man jāzin?
Svarīgākais par pakalpojumu izmantošanu EEZ valstīs
Kāpēc ar manu numuru jāmaksā par pakalpojumiem EEZ papildus, ja manā tarifu plānā tas ir iekļauts bez maksas?
Kuras Eiropas valstis ir iekļautas EEZ?
Cik maksā zvani uz ārzemēm?
Kā rakstīt numuru, lai zvanītu/sūtītu īsziņu uz ārzemēm?
Kādi ir valstu starptautiskie kodi?
Vai ir jāmaksā par zvanu uz ārvalstīm, ja neviens neatbild vai atbild automātiskais atbildētājs?
Ja es zvanīšu uz ārzemēm, vai otram cilvēkam par to būs jāmaksā?
Vai man būs jāmaksā, ja es saņemšu zvanu no ārzemēm?
Vai ir zvanu pakas, kas paredzētas zvaniem uz valstīm, kas nav iekļautas EEZ?
Cik maksā īsziņas uz ārzemēm?
Vai varu saņemt brīdinājumu, ja zvans tiek veikts uz starptautisku numuru?
Kā es varu samaksāt rēķinu un kāds ir Tele2 bankas konts?
Kādēļ tieku novirzīts no Mans Tele2 uz Swedbank, lai veiktu rēķina apmaksu, ja neesmu šīs bankas klients?
Cik man ir jāmaksā?
Šobrīd man nav iespējas samaksāt. Vai varu pagarināt apmaksas termiņu vai maksāt pa daļām?
Man bija atslēgti zvani, samaksāju rēķinu, bet pakalpojumi joprojām nedarbojas.
Sanāca iekavēt ar rēķina samaksu, parasti maksāju laikā. Kāpēc uzreiz atslēdzāt pakalpojumus?
Veicu maksājumu, vai to saņēmāt?
Netīšām samaksāju vairāk nekā vajadzēja.
Veicot maksājumu, norādīju cita cilvēka klienta numuru vai netīšām nepareizi ierakstīju savu.
Vai varu maksāt no ārzemju bankas konta?
Veicot maksājumu, nenorādīju klienta numuru maksājuma mērķī.
Vēlos, lai mani rēķini tiktu apmaksāti automātiski.
Man ir parāds pie Tele2. Cik ir jāmaksā un kā to izdarīt?
Vai es varu rēķinu samaksāt ar bankas karti?
Kas ir automātiskā rēķinu apmaksa no kartes?
Kā es varu atslēgt automātisko rēķinu apmaksu no kartes?
Pazaudēju savu maksājumu karti un man ir pieslēgta automātiskā apmaksa no tās. Ko darīt?
Ar ko atšķiras automātiskā rēķinu apmaksa ar karti un E-rēķins bankā?
Kā piesaistīt maksājumu karti Mans Tele2 rēķinu apmaksai?
Kur varu samaksāt Tele2 rēķinu?
Vai varu maksāt avansā, uz priekšu?
Atnāca liels rēķins. Par ko tāda summa?
Interaktīvais rēķins Mans Tele2 un tā iespējas.
Rēķinā ir maksa par internetu pārējā pasaulē, bet neesmu to izmantojis.
Rēķinā ir maksa par internetu EEZ valstīs. Vai tad Eiropā tas ir par maksu?
Rēķinā ir maksa par zvaniem viesabonēšanā (ārzemēs). Vai tad Eiropā tie ir par maksu?
Rēķinā ir iekļauta maksa par satura maksas pakalpojumiem. Kas tas ir?
Rēķinā parādās maksa par rūteri, kaut gan tam ir jābūt bezmaksas.
Uzrādās maksa par zvanu uz ārzemēm, bet saruna nebija tik gara. Jāmaksā par veselu minūti?
Esmu samaksājis rēķinu, bet tagad, saņemot jauno rēķinu, tas uzrādās kā parāds.
Es nomainīju tarifu/datu plānu, vai būs jāmaksā par abiem?
Vēlos saņemt sarunu vai pakalpojumu izdruku.
Nobloķēju telefonu/ SIM karti, bet rēķinā tiek aprēķināta maksa. Neesmu pakalpojumus izmantojis.
Kas ir maksa par pakalpojumu atjaunošanu manā rēķinā?
Kāpēc rēķins ir ar mīnusa zīmi?
Sarunu analīzē uzrādās, ka esmu zvanījis uz savu numuru. Kāpēc?
Kāpēc ar manu numuru jāmaksā par pakalpojumiem EEZ papildus, ja manā tarifu plānā tas ir iekļauts bez maksas?
Kas ir kavēta rēķina maksa?
Sūtīju vienu īsziņu, bet rēķinā uzrādās vairākas. Es nesūtīju tik daudz.
Kur varu atrast rēķinu?
Kad es saņemšu rēķinu?
Nevaru atvērt rēķina PDF versiju.
Neesmu saņēmis rēķinu.
Atslēdzu numuru un nevaru ieiet Mans Tele2, lai samaksātu pēdējo rēķinu.
Mans Tele2 nekur neatrodu savu rēķinu, nav tādas sadaļas “Rēķini”.
Vēlos atkārtoti saņemt savu rēķinu. Vai varat atsūtīt?
Vēlos nomainīt rēķinu saņemšanas veidu.
Man mainījusies e-pasta adrese/ mājas adrese. Vēlos saņemt rēķinus uz jauno adresi.
Uz savu adresi saņēmu sveša cilvēka rēķinu vai vēstuli no parādu piedziņas. Kāpēc tiek sūtīts uz manu adresi?
Saņēmu e-pastā rēķinu, bet nevaru to atvērt. Kāpēc?
Man nestrādā internets telefonā. Esmu Latvijā.
Cik daudz interneta patērē populārākās lietotnes (aplikācijas)?
Man beidzās internets telefonā. Kā varu nopirkt papildu apjomu?
Man nestrādā internets telefonā. Esmu ārzemēs.
Kā sekot līdzi, cik interneta esmu izmantojis un cik vēl palicis?
Nopirku jaunu telefonu, kas jādara, lai sāktu lietot internetu?
Kas ir automātiskā un manuālā tīkla izvēle telefonā?
No kā ir atkarīgs interneta ātrums telefonā?
Nesaprotu, vai telefonā izmantoju mobilos datus vai Wi-Fi.
Es vēlos atslēgt iespēju lietot internetu savā telefonā.
Vai es varu ar savu datoru pieslēgties telefonam, lai izmantotu internetu datorā?
Kas notiks, ja pārtērēšu tarifu plānā iekļauto interneta apjomu?
Cik maksās internets ārzemēs?
Kas vajadzīgs, lai man darbotos internets ārzemēs?
Man nestrādā internets datorā/planšetē, iepriekš darbojās.
Kā pieslēgt fiksēto IP adresi?
Kur es varu atrast rūtera uzstādīšanas instrukciju?
Vai es varu izmantot internetu datorā vai planšetē ārzemēs?
Ko es varu izdarīt rūtera vadības programmā?
Man neizdodas uzstādīt rūteri.
Kāds būs interneta pieslēgums manās mājās?
Kas notiks, ja es iztērēšu savu datu apjomu?
Vai man ārzemēs būs pieejams 4G?
Kāds ir Tele2 4G interneta ātrums?
Kāpēc lejupielādes ātrums (download) ir daudz lielāks nekā augšupielādes ātrums (upload)?
Vai bezvadu rūterim ir nepieciešama SIM karte?
Kā darbojas 4G rūteris?
Kad būs pieejams 5G tīkla veids?
Man telefonā rādās tikai 1-2 zonas stabiņi 4G tīklā.
Man neizdodas pieslēgties Tele2 4G tīklam.
Kur mājās vislabāk novietot rūteri, lai signāls būtu labs?
Ja es gribu pieslēgt fiksēto internetu, vai man vajadzēs ievilkt mājās kabeļus?
Man nestrādā mājās fiksētais internets
Kā varu zināt, kāds ātrums būs pieejams manā adresē ar Tele2 fiksēto internetu?
Kāds ir minimālais un maksimālais Tele2 fiksētā interneta ātrums?
Man jau ir fiksēto interneta piegādātāju vadi manā dzīvoklī. Vai man tāpat vajag tos ierīkot no jauna?
Vai manā ierīcē Interneta Drošība pakalpojums darbosies?
Vai Interneta Drošība darbojas ar eSIM?
Kā pieslēgt Interneta Drošības pakalpojumu?
Ieslēdzu satura filtru / bloķēju vietni, bet nekas nemainās – vēl joprojām tieku tai klāt. Kādēļ tā?
Ko darīt, ja Interneta Drošība brīdina mani par potenciāli ļaunprātīgu vietni, bet es joprojām vēlos tai piekļūt?
Kā Interneta Drošība nosaka, kuras vietnes ir ļaunprātīgas un kuras nav?
Kā es varu veikt izmaiņas sava pakalpojuma uzstādījumos vai veikt izmaiņas sava bērna telefonā?
Vai interneta aizsardzība darbojas ārzemēs (viesabonēšanas laikā)?
Kā strādā Interneta Drošība personalizēto “atļauto” vai “aizliegto” vietņu saraksta izveidošanas funkcionalitāte?
Vai es varu īslaicīgi ierobežot Interneta Drošība funkcionalitāti, to neatslēdzot?
Mēģinu atvērt mājaslapu, bet man rādā paziņojumu “Your connection is not private/secure”. Ko tas nozīmē?
Vai Interneta Drošība strādā, ja es izmantoju VPN pieslēgumu?
Es Interneta Drošība ierobežoju piekļuvi Izklaidei, bet YouTube joprojām strādā. Kāpēc tā?
Izņēmumu iestatījumi Interneta Drošība «Izlaides satura» filtram.
Kāpēc atsakāties no 3G tehnoloģijas?
Kā atteikšanās no 3G ietekmēs manu ikdienu?
Kā atteikšanās no 3G ietekmēs manas ierīces?
Kā pārbaudīt ierīci?
Kas notiks, ja mana ierīce atbalsta tikai 3G vai 2G un 3G?
Kā mainīt telefona iestatījumus uz 4G/5G?
Kā mainīt rūtera iestatījumus uz 4G/5G?
Vai man ir jāmaina SIM karte?
Ko darīt ar manu esošo 3G ierīci? Vai varēšu to lietot?
Kas notiks, ja nemainīšu ierīci uz 4G vai 5G atbalstošu?
Vecvecāki izmanto podziņtelefonus, ko viņiem darīt?
Vai atteikšanās no 3G notiks visā Latvijā?
Vai atteikšanās no 3G ietekmēs mani, ja došos uz ārzemēm?
Vai karšu termināļi, kameras, GPS u.c. ierīces darbosies pēc 3G slēgšanas?
Nevaru nevienam piezvanīt vai nav zonas. Esmu ārzemēs.
Nevaru nevienam piezvanīt vai nav zonas. Esmu Latvijā.
Nevaru piezvanīt uz ārzemēm. Esmu Latvijā.
Mani nevar sazvanīt. Esmu ārzemēs.
Mani nevar sazvanīt. Esmu Latvijā.
Nevaru piezvanīt uz vienu konkrētu numuru.
Atnāca SMS, ka ir pārsniegts kredītlimits/sasniegti 80% no kredītlimita. Kas tas ir?
Man nestrādā internets telefonā. Esmu Latvijā.
Man nestrādā internets telefonā. Esmu ārzemēs.
Saņēmu rūteri, bet nesaprotu, kā sākt to lietot.
Viss bija kārtībā, bet pēkšņi nedarbojas rūteris.
Lēns internets telefonā (mobilie dati).
Lēns internets mājās (ar rūteri).
Nedarbojas internets datorā vai planšetē.
Neizdodas pieslēgties Tele2 4G tīklam.
Telefons nobloķējās, prasa ievadīt PIN/PUK kodu, kuru neatceros.
Telefonā slikta zona – rādās tikai viens vai divi stabiņi.
Pārnācu pie Tele2 no cita operatora, saņēmu jaunu SIM karti, bet tā nedarbojas.
Pārgāju no Zelta Zivtiņas priekšapmaksas uz pieslēgumu, saņēmu jaunu SIM karti, bet tā nedarbojas.
Telefons uzrāda, ka nav ievietota SIM karte, bet esmu to ielicis.
SIM karte ir bojāta.
Vairs nestrādā papildu SIM karte planšetei.
Nedarbojas Mans Tele2, lapu never vaļā/neatrod.
Nevaru ieiet Mans Tele2 ar savu numuru.
Mans Tele2 nevaru apskatīt savus rēķinus.
Neizdodas veikt pirkumu interneta veikalā – rādās, ka pirkumu grozs ir tukšs.
Veicot pirkumu interneta veikalā, nesanāk ievadīt savu piegādes adresi.
Nevaru iegādāties maksas pakalpojumus (pirkumi Google Play un App Store, zvani uz maksas numuriem u.c.).
Kā interneta pārlūkam iztīrīt kešatmiņu?
Kas notiks ar manu Spotify Premium abonementu?
Ko nozīmē Tele2 ierīču 0% nomaksa?
Kā nopirkt ierīci interneta veikalā?
Kā zināt, vai man būs pirmā iemaksa par ierīci uz nomaksu?
Kur varu apskatīties, vai telefons ir pieejamas kādā konkrētā Tele2 centrā?
Vai varu nopirkt ierīci, ja neesmu Tele2 klients?
Vēl neesmu Tele2 klients, bet gribu pāriet pie jums un paņemt telefonu uz nomaksu.
Kā var nodot atpakaļ ierīci, kas nopirkta interneta veikalā?
Cik maksā piegāde Tele2 interneta veikalā?
Cik dienu laikā es saņemšu savu pasūtījumu?
Vai manu pasūtījumu var saņemt cita persona?
Kāds dokuments jāuzrāda kurjeram, saņemot pasūtījumu?
Kurjers neizsniedza sūtījumu – kāpēc?
Vēlos atcelt piegādi vai mainīt piegādes laiku.
Kā es varu mainīt piegādes adresi?
Kas ir Mans Tele2?
Kā reģistrēties Mans Tele2?
Ko es varu darīt Mans Tele2?
Man neizdodas ieiet Mans Tele2 – kāpēc?
Kas ir automātiskā pieslēgšanās ar Tele2 telefona numuru?
Vēlos reģistrēties Mans Tele2. Man ir Tele2 mājas internets.
Aizmirsu Mans Tele2 paroli – ko tālāk?
Kā nomainīt Mans Tele2 paroli?
Kādos veidos var pieslēgties Mans Tele2?
Kā samaksāt rēķinu?
Interaktīvais rēķins Mans Tele2 un tā iespējas.
Nesaprotu, kur varu redzēt savus rēķinus.
Kā nomainīt rēķinu saņemšanas veidu vai adresi?
Kāds ir mans šī mēneša patēriņš?
Vēlos nomainīt tarifu plānu.
Kā es varu pieslēgt un mainīt pakalpojumus savam numuram?
Neredzu informāciju par visiem maniem numuriem – kāpēc tā?
Vai es varu ierobežot Mans Tele2 pieeju kādam no numuriem?
Kā varu jums uzrakstīt no Mans Tele2?
Kā reģistrēties Mans Tele2?
Vai Mans Tele2 lietotnē es varu piekļūt savam profilam ar esošo Mans Tele2 paroli?
Aizmirsu savu Mans Tele2 paroli, ko darīt?
Samaksāju rēķinu, bet tas rādās kā neapmaksāts. Kāpēc tā?
Kā es varu apskatīties informāciju par citiem numuriem savā kontā?
Kā pieslēgties Mans Tele2 lietotnei, ja pie Tele2 man ir tikai interneta numurs ar datu plānu?
Pamanīju Mans Tele2 lietotnē (aplikācijā) kļūdu, kā varu to nodot tālāk?
Pazaudēju telefonu, kā rīkoties?
Kas ir ierīces IMEI kods?
Vai var nobloķēt rūteri/datoru nozaudēšanas gadījumā?
Vai Tele2 var atrast manu telefonu, ja esmu to pazaudējis?
Vai es varu izdzēst informāciju no sava telefona attālināti?
Esmu pazaudējis un nobloķējis savu SIM karti. Vai es varu pāradresēt zvanus uz citu numuru?
Atradu svešu telefonu, kā noskaidrot tā īpašnieku?
Nopirku telefonu ārzemēs, vai tas strādās Latvijas Tele2 tīklā?
Kas ir ierīces IMEI kods?
Kā varu bloķēt zvanus no konkrēta numura?
Kā pārcelt kontaktus uz jaunu telefonu?
Vai varu uzstādīt satura ierobežojumus bērna telefonam?
Kas ir zvanu pāradresācija?
Kā uzlikt/noņemt zvanu pāradresāciju savam numuram?
Esmu pazaudējis un nobloķējis savu SIM karti. Vai es varu pāradresēt zvanus uz citu numuru?
Kā zināt, kuras lietotnes ir drošas un kuras nav?
Kā Android telefonā izveidot jaunu Google kontu?
Kā es varu nomainīt MikroTik Chateau LTE rūtera vadības programmas paroli?
Kā es varu pieslēgt pakalpojumu - zvanu bloķēšanu?
Kā iestatīt MMS?
Kā iPhone telefonā izveidot jaunu Apple ID?
Kā nomainīt Huawei Soyealink rūtera vadības programmas paroli?
Vai es varu ierobežot saturu, kuru man bērns apskata savā telefonā?
Telefons nobloķējās, prasa ievadīt PIN/PUK kodu, kuru neatceros.
Kā nobloķēt/atbloķēt SIM karti?
Pazaudēju/sabojāju SIM karti, kā varu saņemt jaunu?
Cik maksā SIM kartes maiņa un kā to saņemt?
Vai varu pasūtīt jaunu SIM karti savam numuram pa pastu?
Man telefonā vajag mazāku SIM karti, kā es varu to saņemt?
Kas ir papildu SIM karte?
Mainīju tarifu plānu, kas notiks ar manu papildu SIM karti?
Vairāk par Tele2 eSIM pakalpojumu
Kā pārbaudīt savas ierīces remonta statusu?
Telefons iekrita ūdenī vai samirka, vai varu to salabot pa garantiju?
Cik maksās ierīces remonts?
Nodevu telefonu garantijas remontā, bet remonts ir par maksu. Kāpēc tā?
Telefonam saplīsa ekrāns. Vai varu to salabot pa garantiju?
Vai varēšu saņemt maiņas telefonu, kamēr mans ir nodots remontā?
Vai būs jāmaksā par ierīci, ja nodevu to remontā?
Līgums par ierīci ir slēgts uz cita cilvēka vārda, vai varu nodot ierīci remontā?
Vai ierīcei garantija tiek pārtraukta, ja mainīju tam displeju?
Kas jāzina, ja plānoju nodot remontā Apple ierīci?
Nodevu ierīci remontā, defekti netika konstatēti, bet pēc laika tas atkal parādās.
Vēlos nodot ierīci remontā. Kur varu to izdarīt un kas man nepieciešams?
Pret ko mana ierīce ir apdrošināta ar pagarinātās garantijas apdrošināšanu?
Kādi ir pagarinātās garantijas apdrošināšanas nosacījumi?
Cik maksā pagarinātās garantijas apdrošināšana?
Ko darīt, ja ir iestājies atlīdzības gadījums?
Cik ilgi darbojas pagarinātās garantijas apdrošināšana?
Vai ir kādi pagarinātās garantijas apdrošināšanas seguma ierobežojumi?
Vai beidzoties Pagarinātās garantijas apdrošināšanas līgumam būs iespēja to pagarināt?
Kad ir jāsāk maksāt ikmēneša maksājums par Pagarinātās garantijas apdrošināšanu?
Pasūtīju televizoru. Vai kurjers uznesīs to augšā uz dzīvokli?
Kā rīkoties, ja vēlos atgriezt televizoru, kuru nesen iegādājos?
Kā atgriezt televizoru ar kurjera starpniecību?
Kam paredzēts atgriešanas pieteikums Tele2 mājas lapā un kā to aizpildīt?
Kā atrast televizora sērijas numuru?
Kā iepakot televizoru, lai to atgrieztu?
Kādas izmaksas man ir jāsedz, atgriežot televizoru?
Kas papildus jāņem vērā?
Vēlos nodot televizoru remontā. Kur varu to izdarīt un kas man nepieciešams?
Kā atgriezt atpakaļ preci, kas nav televizors?
Mani interesē juridiskā informācija.
Kāds ir līguma termiņš?
Šobrīd saņemu 2 rēķinus, vēlos saņemt vienu.
Man ir mainījies uzvārds, kā varu to mainīt jūsu sistēmās?
Man ir mainījusies adrese, kā varu to samainīt pie jums?
Vēlos pārtraukt savu Tele2 līgumu. Vai man būs jāmaksā līgumsods?
Kas ir kavēta rēķina maksa?
Vēlos atteikties no Tele2 pakalpojumiem. Kā to izdarīt?
Kā pārreģistrēt savu numuru uz citu cilvēku vai uzņēmumu?
Kur varu apskatīties, cik maksās pakalpojumi ārzemēs?
Vai varu uzlikt limitu, lai kontrolētu izmaksas un pasargātu sevi no liela rēķina?
Kas ir starptautiskie zvani/īsziņas?
Kas ir kredītlimits?
Vai varu ierobežot maksas pakalpojumu pirkšanu savam numuram?
Uz kādiem numuriem zvans/īsziņa būs par maksu?
Vai es varu App Store pirkumus apmaksāt ar Tele2 rēķinu?
Vai es varu Google Play pirkumus apmaksāt ar Tele2 rēķinu?
Cik man vēl jāmaksā par ierīci?
Ko nozīmē Tele2 ierīču 0% nomaksa?
Vai es varu izmaksāt ierīci ātrāk?
Kā zināt, vai man būs pirmā iemaksa par ierīci uz nomaksu?
Kur varu apskatīties, vai telefons ir pieejamas kādā konkrētā Tele2 centrā?
Vai varu nopirkt ierīci, ja neesmu Tele2 klients?
Vai varu pirkt ierīci nomaksā, bet bez pirmās iemaksas?
Vēlos nopirkt datoru nomaksā.
Vai es varu atslēgt numuru un maksāt tikai par ierīci?
Nopirku telefonu, bet tomēr tas nepatīk. Vai varu samainīt?
Man jau ir viens telefons uz nomaksu, vai varu paņemt vēl vienu?
Vēlos pārtraukt savu Tele2 līgumu. Vai man būs jāmaksā līgumsods?
Vēl neesmu Tele2 klients, bet gribu pāriet pie jums un paņemt telefonu uz nomaksu.
Kādām ierīču grupām piemērojama apgrieztā PVN maksāšanas kārtība?
Kas ir Tele2 mobilais KASKO?
Kam ir domāts Tele2 mobilais KASKO?
Kā var pieslēgt auto apdrošināšanu?
Kādus papildpakalpojumus nodrošina Tele2 mobilais KASKO?
Kas veido apdrošināšanas polises cenu?
Kādas automašīnas var apdrošināt?
Kādi ir priekšnosacījumi apdrošināšanas polises iegādei?
Kad apdrošināšanas risku segums tiek ierobežots?
Kāds ir pašrisks?
Kā automašīnas tirgus vērtība ietekmē apdrošinājuma summu?
Kā izmantot papildpakalpojumu Palīdzība uz ceļa?
Kā notiek apdrošināšanas atlīdzības saņemšana?
Kā notiek apdrošināšanas prēmiju apmaksa?
Kā pieteikt apdrošināšanas atlīdzību, ja iestājas kāds no KASKO pamatriskiem?
Kā var atteikties no auto apdrošināšanas?
Kad atlīdzība ir mazāka par zaudējumiem?
Kāda ir apdrošināšanas atlīdzība, ja auto ir nozagts kopā ar atslēgām vai dokumentiem?
Kādi riski nav iekļauti auto apdrošināšanas polisē?
Kādos gadījumos pie atlīdzības pieteikšanas nav vajadzīga policijas iesaiste?
Kādos gadījumos tiek atteikta apdrošināšanas atlīdzība?
KASKO polises noteikumi
Vai Tele2 Mobilais KASKO apdrošināšanas polise der līzinga kompānijām?
Vai es varu izmēģināt Go3 bez maksas?
Vai Go3 ir pieejams ārpus Latvijas?
Kādi TV kanāli būs pieejami?
Ko es varēšu skatīties Go3?
Man nedarbojas Go3 (neredzu daļu no satura), ko darīt?
Vai ir pieejams pārraižu / raidījumu arhīvs?
Aizmirsu paroli, kā to atjaunot?
Vēlos atslēgt Go3. Kā to izdarīt?
Man neizdodas pieslēgt citu paku. Kāpēc?
Kā es varu pieslēgt Go3 un vai ir kādi nosacījumi, lai to izdarītu?
Cik ātrs internets ir nepieciešams, lai skatītos Go3?
Go3 pakalpojuma noteikumi
Kādas ir tehniskās prasības, lai izmantotu Go3 pakalpojumu ierīcēs?
Kas ir Go3 ierīce un kāpēc tā vajadzīga?
Kas notiek, ja atgriežot nomas Go3 ierīces, kāda no komplekta sastāvdaļām ir bojāta vai pazudusi?
Vai ar Go3 ierīci varēšu skatīties Neftlix?
Vai man vajag Go3 ierīci, ja man ir Smart TV?
Vai nomājot Go3 ierīci tā vēlāk paliks man?
Man ir uzstādīta Go3 lietotne uz Samsung TV. Kas mainīsies pēc 2024. gada 28. februāra?
Kā es varu zināt, vai VoLTE ir ieslēgta?
Kā pieslēgt datu pakas?
Kā varu bloķēt zvanus no konkrēta numura?
Vēlos slēpt savu numuru, lai zvana saņēmējs to neredzētu.
Saņemu zvanu no “Privāts numurs/Unknown/Nezināms“. Kas man zvanīja?
Kā es varu papildināt Zelta Zivtiņu no Zelta Zivtiņas pēcapmaksas vai Tele2 rēķina?
Kā es varu pieslēgt pakalpojumu - konferences zvans?
Kā es varu pieslēgt pakalpojumu SMS par nesaņemtajiem zvaniem?
Man telefona ekrānā rādās VoLTE simbols. Kas tas ir?
Saņemu no Tele2 īsziņu, kur man prasa nosūtīt atbildes īsziņu uz īsu numuru. Vai tie tiešām esat jūs?
Vai man ir pieslēgts līdzsavienojums?
Pilnie pakalpojumu “Palīdzība uz ceļa” noteikumi pieejami šeit:
Kā es varu izsaukt pakalpojumu “Palīdzība uz ceļa”?
Kādā teritorijā pakalpojums “Palīdzība uz ceļa” ir pieejams?
Kas ir “Palīdzība uz ceļa” pakalpojums?
Vai ir kādi ierobežojumi pakalpojuma “Palīdzība uz ceļa” saņemšanai?
Ko darīt, ja taksometrs vai auto transportēšana nepieciešama tālāk par 50 km robežu?
Vai man ir jāveic kāds papildus maksājums par saņemto pakalpojumu?
Vai ir kāds zvanu skaita ierobežojums SOS palīdzības uz ceļa pakalpojuma saņemšanai?
Saņēmu aizdomīgu īsziņu. Kā rīkoties?
Saņemu zvanus no nezināmiem ārzemju numuriem. Kas tie ir un vai tos var bloķēt?
Kā pārbaudīt, vai nav notikusi krāpniecība?
Kā rīkoties, ja saņēmu īsziņu no nezināma adresāta ar aicinājumu atvērt interneta saiti?
Saņēmu zvanu no krāpniekiem krievu valodā, ko darīt?
- Par pakalpojumiem un līgumiem
- / Pakalpojumu izmantošana
- / Vai varu uzlikt limitu, lai kontrolētu izmaksas un pasargātu sevi no liela rēķina?
Vai varu uzlikt limitu, lai kontrolētu izmaksas un pasargātu sevi no liela rēķina?
Lai nedomātu par izmaksām un justos drošāk, piedāvājam kontrolēt savas izmaksas par mobilajiem pakalpojumiem. Ikvienam savam numuram (balss tarifu plāna vai mājas interneta pieslēgumam) vari noteikt ikmēneša limitu izmaksām virs abonēšanas maksas. Tiklīdz sasniegsi 70 % no sava noteiktā limita, atsūtīsim tev informatīvu īsziņu.
Sasniedzot 100 % no noteiktā limita, varam piedāvāt tev izvēlēties vienu no iespējām:
Kontrolēt savas izmaksas vari ar vienu no šīm iespējām.
2. Atslēgt izejošos pakalpojumus.
Kādas izmaksas es varēšu kontrolēt?
Pakalpojums ļauj kontrolēt visas izmaksas par pakalpojumiem, kas netiek iekļauti tarifu plāna vai datu plāna ikmēneša abonēšanas maksā:
Ikmēneša limitu iespējams noteikt no 5,00 līdz 100,00 EUR.
Vai ir iespējams mainīt limitu?
Jā, izmaksu kontroles limita apmēru vari mainīt pat vairākas reizes mēnesī mans.tele2.lv sadaļā “Patēriņš”.
Kā pieslēgt pakalpojumus?
Izmaksu kontroles pakalpojums ir bezmaksas (gan pieslēgšana, gan izmantošana). Tas pieejams gan privātpersonām, gan biznesa klientiem. Ar to iespējams kontrolēt balss tarifu plāna un arī mājas interneta pieslēguma izmaksas.Pakalpojumu ērti vari pieslēgt mans.tele2.lv sadaļā “Patēriņš”.
Abus pakalpojumus – brīdinājuma īsziņu un pakalpojumu atslēgšanu - vienlaicīgi vienam numuram pieslēgt nav iespējams.
Kā atjaunot izejošus pakalpojumus?
Ja izejošie pakalpojumi atslēgti tevis noteiktā limita dēļ, pakalpojumi tiks atjaunoti šādos gadījumos:
Kā atslēgt pakalpojumu?
Pakalpojumu var atslēgt mans.tele2.lv sadaļā “Patēriņš”.
Sasniedzot 100 % no noteiktā limita, varam piedāvāt tev izvēlēties vienu no iespējām:
- saņemt brīdinājuma īsziņu (par 100 % limita sasniegšanu),
- atslēgt izejošos pakalpojumus līdz nākamā mēneša pirmajam datumam.
Kontrolēt savas izmaksas vari ar vienu no šīm iespējām.
- Saņemt brīdinājuma īsziņu.
- Pieslēdz savam balss tarifu plāna vai mājas interneta pieslēguma numuram.
- Nosaki ikmēneša izmaksu limitu virs abonēšanas maksas no 5,00 līdz 100,00 EUR.
- Sasniedzot 70% un 100% pabrīdināsim tevi ar īsziņas palīdzību.
- Īsziņu saņems numurs, kuram ir pieslēgts pakalpojums, kā arī papildus vari pieslēgt šo paziņojumu saņemšanu uz citu numuru savā kontā.
- Pieslēgt un atslēgt pakalpojumu vari mans.tele2.lv sadaļā “Patēriņš”.
2. Atslēgt izejošos pakalpojumus.
- Pieslēdz savam balss tarifu plāna vai mājas interneta pieslēguma numuram.
- Nosaki ikmēneša izmaksu limitu virs abonēšanas maksas no 5,00 līdz 100,00 EUR.
- Sasniedzot 70% pabrīdināsim tevi ar īsziņas palīdzību.
- Sasniedzot 100% ierobežosim (atslēgsim) izejošo pakalpojumu lietošanu un atjaunosim tos nākamā mēneša pirmajā datumā.
- Īsziņu saņems numurs, kuram ir pieslēgts pakalpojums, kā arī papildus vari pieslēgt šo paziņojumu saņemšanu uz citu numuru savā kontā.
- Pieslēgt un atslēgt pakalpojumu vari mans.tele2.lv sadaļā “Patēriņš”.
Kādas izmaksas es varēšu kontrolēt?
Pakalpojums ļauj kontrolēt visas izmaksas par pakalpojumiem, kas netiek iekļauti tarifu plāna vai datu plāna ikmēneša abonēšanas maksā:
- zvanus, īsziņas, interneta apjomu, atrodoties ārzemēs,
- paaugstinātas maksas pakalpojumus,
- zvanus uz mazāk populāriem tīkliem Latvijā,
- zvanus, īsziņas, interneta apjomu pēc iekļautā apjoma izlietošanas.
- Būtiski! Izmantojot pakalpojumu, jāņem vērā, ka, piemēram, lietojot internetu, izmaksas tiek aprēķinātas pēc vesela datu soļa pabeigšanas. Piemēram, viens youtube.com video ir vesels datu solis, tāpēc ir iespējami gadījumi, ka brīdinājuma īsziņa tiek saņemta pēc 70% vai 100% limita sasniegšanas.
Ikmēneša limitu iespējams noteikt no 5,00 līdz 100,00 EUR.
Vai ir iespējams mainīt limitu?
Jā, izmaksu kontroles limita apmēru vari mainīt pat vairākas reizes mēnesī mans.tele2.lv sadaļā “Patēriņš”.
Kā pieslēgt pakalpojumus?
Izmaksu kontroles pakalpojums ir bezmaksas (gan pieslēgšana, gan izmantošana). Tas pieejams gan privātpersonām, gan biznesa klientiem. Ar to iespējams kontrolēt balss tarifu plāna un arī mājas interneta pieslēguma izmaksas.Pakalpojumu ērti vari pieslēgt mans.tele2.lv sadaļā “Patēriņš”.
Abus pakalpojumus – brīdinājuma īsziņu un pakalpojumu atslēgšanu - vienlaicīgi vienam numuram pieslēgt nav iespējams.
Kā atjaunot izejošus pakalpojumus?
Ja izejošie pakalpojumi atslēgti tevis noteiktā limita dēļ, pakalpojumi tiks atjaunoti šādos gadījumos:
- sākot ar jaunu mēnesi (1. datumā),
- palielinot limitu mans.tele2.lv (1 stundas laikā),
- atslēdzot pakalpojumu mans.tele2.lv (1 stundas laikā).
Kā atslēgt pakalpojumu?
Pakalpojumu var atslēgt mans.tele2.lv sadaļā “Patēriņš”.
Vai informācija bija noderīga?
Jā
Nē
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Paldies!
Vai informācija bija noderīga?
Pastāsti vairāk, lai mēs varam uzlabot informāciju:
Nosūtīt
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Paldies! Ja vēlies ar mums sazināties, izvēlies vienu no iespējām: