Skatītākie jautājumi
Kādēļ tieku novirzīts no Mans Tele2 uz Swedbank, lai veiktu rēķina apmaksu, ja neesmu šīs bankas klients?
Viss ir kārtībā!
2021. gada maijā veicām uzlabojumus Mans Tele2 maksājuma risinājumā. Tagad pašapkalpošanās portālā ar internetbanku var veikt arī avansa maksājumus vai samaksāt rēķinu pa daļām.
Tāpat arī esam integrējuši Swedbank maksājumu ierosināšanas pakalpojumu, ar kura palīdzību nodrošinām tev iespēju veikt ērtāku rēķina apmaksu.
Ņem vērā, ka, lai arī maksājuma forma tiek aizpildīta Swedbank internetbankas vidē, maksājuma uzdevums tiek izpildīts bankā, kurā atrodas konts, no kura maksājums tiek ierosināts.
Par PSD2 un Swedbank nodrošināto maksājumu ierosināšanas pakalpojuma risinājumu vairāk vari lasīt
šeit.
Tāpēc nesatraucies - droši vari veikt maksājumu Mans Tele2.
Ņem vērā, ka, veicot rēķina apmaksu Mans Tele2, naudas pārskaitījums tiek saņemts Tele2 Swedbank bankas kontā. Iespējams, tava banka paredz komisijas ieturēšanu naudas pārskaitījumiem uz citām bankām. Ja nevēlies maksāt bankas noteikto komisiju, vari arī par rēķinu samaksāt, veicot maksājumu caur internetbanku uz kādu no citiem Tele2 bankas kontiem. Uzzini vairāk
šeit.
! Veicot maksājumu caur internetbanku, obligāti norādi tikai savu klienta numuru! Tas nodrošinās to, lai maksājums nekur nepazūd un maksimāli ātri nonāk pie mums. Vari skaitīt uz jebkuru no mūsu norēķinu kontiem.
Telefons nobloķējās, prasa ievadīt PIN/PUK kodu, kuru neatceros.
Iegādājoties jaunu SIM karti, tev tiek izsniegti visi drošības kodi. Tie ir redzami uz plastikāta kartes, no kuras tika izlauzta SIM karte.
PIN1 un PIN2 kodi sastāv no 4 cipariem,
bet PUK1 un PUK2 kodi no 8 cipariem.
Ja PIN kods vēlāk ir mainīts, tad tas ir zināms tikai tev.
Ja esi nobloķējis SIM kartes
PIN1 kodu (3 reizes ievadīji nepareizu), jāveic divas vienkāršas darbības:
1. Telefons tev pieprasīs ievadīt
PUK1 kodu.
PUK1 kodu tu vari apskatīties uz plastikāta kodu kartes, vai arī pašapkalpošanās portālā
Mans Tele2 - sadaļā "Mani pakalpojumi". Starp citu, arī PIN kods ir pieejams Mans Tele2, tajā pašā sadaļā.
2. Pēc
PUK1 koda ievadīšanas, tev būs
jāieraksta jauns izdomāts PIN1 kods, vēlreiz tas jāapstiprina, un SIM karte būs atbloķēta.
Tomēr neizdevās? Mēģini vēlreiz vai
sazinies ar mums, rakstot ziņu no Mans Tele2, uz e-pastu uz tele2@tele2.lv vai uzraksti mums kādā no sociālo tīklu kontiem. Ātri vien visu atrisināsim!
Kuras Eiropas valstis ir iekļautas EEZ?
Eiropas Ekonomiskās zonas (EEZ) valstis ir:
Austrija, Beļģija, Bulgārija, Čehija, Dānija, Francija, Franču Gviāna, Grieķija, Gvadelupe, Horvātija, Igaunija, Islande, Itālija, Īrija, Kanāriju salas (Spānija), Kipra, Lietuva, Lihtenšteina, Luksemburga, Majota, Malta, Martinika, Nīderlande, Norvēģija, Polija, Portugāle, Rumānija, Sintmārtena, Slovākija, Slovēnija, Somija, Spānija, Ungārija, Vācija, Zviedrija.
Ņem vērā, ka no 01.02.2024., izmantojot pakalpojumus viesabonēšanā Moldovā, tiek piemēroti tādi paši tarifikācijas nosacījumi, kā viesabonēšanā ES/EEZ valstīs, atbilstoši pieslēgtajam tarifu plānam.
Ja dosies uz valsti, kas nav šajā sarakstā, tad par pakalpojumiem būs jāmaksā saskaņā ar viesabonēšanas tarifiem. Noskaidro tos
šeit.
Kā es varu samaksāt rēķinu un kāds ir Tele2 bankas konts?
Maksā, kā tev ērtāk! Rēķinu par Tele2 pakalpojumiem vari apmaksāt:
- pašapkalpošanās portālā Mans Tele2, kur tas būs visātrāk. Izvēlies, kā tev ērtāk - ar maksājumu karti vai internetbanku;
- veicot pārskaitījumu caur internetbanku (Tele2 rekvizīti pieejami tālāk);
- pieslēdzot automātisko maksājumu savā bankā (jānoslēdz līgums bankā) vai automātisko rēķinu apmaksu no kartes (pieslēdz Mans Tele2);
- jebkurā Tele2 centrā;
- veikalos Maxima;
- Latvijas pasta nodaļās.
Rēķina apmaksu mēs gaidīsim līdz katra mēneša 19. datumam.
Veicot maksājumu caur internetbanku,
obligāti norādi tikai savu klienta numuru! Tas nodrošinās to, lai maksājums
nekur nepazūd un
maksimāli ātri nonāk pie mums. Vari skaitīt uz jebkuru no mūsu norēķinu kontiem
:
Saņēmējs: SIA "Tele2"
Konta numurs:
Luminor Bank AS Latvijas filiāle LV98RIKO0002010056203;
Citadele banka AS LV47PARX0000115401017;
Swedbank AS LV12HABA0140803321700;
SEB banka AS LV19UNLA0050001481505.
Maksājuma mērķis: tavs klienta numurs (9 cipari).
Rēķinu var apmaksāt arī no citas personas konta, bet ļoti svarīgi, lai
maksājuma uzdevumā norādīts tavs klienta numurs.
To, cik ātri saņemsim tavu maksājumu, skaties
šeit.
Šobrīd man nav iespējas samaksāt. Vai varu pagarināt apmaksas termiņu vai maksāt pa daļām?
Jā, vari. Rēķinu par iepriekšējo mēnesi vari bez raizēm apmaksāt pa daļām, ja rēķina maksa tiek pilnā apmērā nosegta līdz mēneša 19. datumam.
Mans Tele2, veicot maksājumu, varēsi arī pats izvēlēties un ierakstīt summu, kuru tieši vēlies maksāt konkrētajā maksājumā.
Turpretī, rēķina samaksas termiņa pagarināšana ir izņēmuma situācija, nevis ierasts risinājums. Saprotam, ka dzīvē var gadīties visādi, tāpēc esam gatavi paiet soli pretī. Ja saproti, ka šobrīd nebūs iespējas veikt apmaksu, lūdzu, pabrīdini mūs!
Lai pagarinātu rēķina samaksas termiņu, tev vajag izveidot
Pieteikumu, ienākot pašapkalpošanās portālā
Mans Tele2 un noklikšķinot uz
ziņas/pastkastītes zīmes > Jauns pieteikums >
Šobrīd nevaru samaksāt rēķinu. Vēlos pagarināt samaksas termiņu. Tālāk visu izdarīsim mēs un atbildēsim Tev!
Ņem vērā, ka gadījumā, ja tev būs individuāli pagarināts rēķina samaksas termiņš, joprojām saņemsi no mums atgādinājumus, tos gan vari neņemt vērā, mūsu vienošanās paliek spēkā un pakalpojumi netiks ierobežoti līdz datumam, par kuru vienojāmies.
! Atceries arī, ka tiks aprēķināta
kavēta rēķina maksa 0,5% apmērā par katru kavēto dienu (bet ne vairāk kā 10% no pamatparāda).
Kavēta rēķinu maksu sāksim aprēķināt, ja kavēsi rēķina apmaksu vairāk par
5 dienām.