Tarifu plāni biznesam
Tarifu plāni biznesam
Ir loģiski gribēt izdevīgāko
Taupi savu laiku, atstāj savu telefona numuru un mēs atzvanīsim ar aprēķinātu piedāvājumu Tavam biznesam.
Nav norādīts - Kontakttālrunis
Nav norādīts - Uzņēmuma nosaukums vai Reģ. Nr.
Nav norādīts - Darbinieku skaits
Nav pareizs - Kontakttālrunis
Uzgaidiet...
Tu jau esi Tele2 klients.
Iepazīsties ar īpašiem piedāvājumiem esošiem klientiem!
Tele2 Komplimenti
Paldies!
Tavs pieteikums saņemts.
Noderīgi
Kur es varu apskatīties, cik un kādus pakalpojumus es šomēnes esmu izmantojis?
Visērtāk to būs izdarīt pašapkalpošanās portālā Mans Tele2 sadaļā "Patēriņš". Ja steidzies, vari arī ātri nosūtīt bezmaksas īsziņu ar burtu “i” uz numuru 9911.
Šādas īsziņas nosūtīšana, atrodoties Latvijā, būs bez maksas. Savukārt, esot ārzemēs (viesabonēšanā), tas ir par maksu - tarifs atkarīgs no viesabonēšanas operatora noteiktās maksas par SMS sūtīšanu.
Ja būsi izmantojis visu savā tarifu plānā iekļauto datu apjomu, nosūtīsim tev īsziņu. Ja vajadzēs vēl, varēsi arī nopirkt papildu datu apjomu, atverot īsziņā iekļauto saiti dati.tele2.lv.
Ja bieži sanāk piepirkt internetu, noteikti apsver iespēju pieslēgt citu tarifu plānu, kas būs izdevīgāk. Uzzini vairāk šeit.
Šādas īsziņas nosūtīšana, atrodoties Latvijā, būs bez maksas. Savukārt, esot ārzemēs (viesabonēšanā), tas ir par maksu - tarifs atkarīgs no viesabonēšanas operatora noteiktās maksas par SMS sūtīšanu.
Ja būsi izmantojis visu savā tarifu plānā iekļauto datu apjomu, nosūtīsim tev īsziņu. Ja vajadzēs vēl, varēsi arī nopirkt papildu datu apjomu, atverot īsziņā iekļauto saiti dati.tele2.lv.
Ja bieži sanāk piepirkt internetu, noteikti apsver iespēju pieslēgt citu tarifu plānu, kas būs izdevīgāk. Uzzini vairāk šeit.
Vai informācija bija noderīga?
Jā
Nē
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Paldies!
Vai informācija bija noderīga?
Pastāsti vairāk, lai mēs varam uzlabot informāciju:
Nosūtīt
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Paldies! Ja vēlies ar mums sazināties, izvēlies vienu no iespējām:
Kāds ir mans tarifu plāns?
Noskaidrot, kādu tarifu plānu tu šobrīd izmanto, vari nosūtot bezmaksas īsziņu ar burtu ´i´ uz numuru 9911 vai arī pašapkalpošanās portālā Mans Tele2.
Ņem vērā:
Šādas īsziņas nosūtīšana, atrodoties Latvijā, būs bez maksas. Savukārt, esot ārzemēs (viesabonēšanā), tas ir par maksu - tarifs atkarīgs no viesabonēšanas operatora noteiktās maksas par SMS sūtīšanu.
Ņem vērā:
Šādas īsziņas nosūtīšana, atrodoties Latvijā, būs bez maksas. Savukārt, esot ārzemēs (viesabonēšanā), tas ir par maksu - tarifs atkarīgs no viesabonēšanas operatora noteiktās maksas par SMS sūtīšanu.
Vai informācija bija noderīga?
Jā
Nē
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Paldies!
Vai informācija bija noderīga?
Pastāsti vairāk, lai mēs varam uzlabot informāciju:
Nosūtīt
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Paldies! Ja vēlies ar mums sazināties, izvēlies vienu no iespējām:
Kā es varu nomainīt tarifu plānu?
Tarifu plānu iespējams mainīt:
Tarifu plānu vari mainīt vienu reizi mēnesī, jebkurā mēneša dienā. Rēķina summa tiks aprēķināta proporcionāli dienu skaitam, kad lietots konkrētais tarifu plāns.
- Mans Tele2, sadaļā "Mani pakalpojumi" > Tarifu plāns > Mainīt;
- Sazinoties ar savu Tele2 Biznesa klientu attiecību vadītāju;
- Tele2 centrā vai Biznesa klientu apkalpošanas centrā;
- zvanot uz Tele2 Biznesa klientu apkalpošanas tālruni +371 28444777.
Tarifu plānu vari mainīt vienu reizi mēnesī, jebkurā mēneša dienā. Rēķina summa tiks aprēķināta proporcionāli dienu skaitam, kad lietots konkrētais tarifu plāns.
Vai informācija bija noderīga?
Jā
Nē
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Paldies!
Vai informācija bija noderīga?
Pastāsti vairāk, lai mēs varam uzlabot informāciju:
Nosūtīt
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Paldies! Ja vēlies ar mums sazināties, izvēlies vienu no iespējām:
Cik daudz pakalpojumus varu izmantot ārzemēs saskaņā ar labticīgas lietošanas noteikumiem?
Mūsu pakalpojumi Eiropā kā mājās ir pieejami izmantošanai īslaicīgiem ceļojumiem un nav paredzēti ilgstošas vai pastāvīgas uzturēšanās laikā, saskaņā ar Tele2 viesabonēšanas pakalpojumu EEZ valstīs godīgas izmantošanas noteikumiem.
Vai informācija bija noderīga?
Jā
Nē
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Paldies!
Vai informācija bija noderīga?
Pastāsti vairāk, lai mēs varam uzlabot informāciju:
Nosūtīt
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Paldies! Ja vēlies ar mums sazināties, izvēlies vienu no iespējām:
Kā zināšu, ka esmu iztērējis visu tarifu plānā iekļauto datu apjomu?
Saņemsi īsziņu ar piedāvājumu iegādāties papildu datu apjomu, apmeklējot: https://dati.tele2.lv
Sekot līdzi izmantotajam datu apjomam vari:
Sekot līdzi izmantotajam datu apjomam vari:
- Mans Tele2 (www.mans.tele2.lv vai mobilajā lietotnē),
- nosūtot īsziņā burtu "i" uz numuru 9911.
Vai informācija bija noderīga?
Jā
Nē
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Paldies!
Vai informācija bija noderīga?
Pastāsti vairāk, lai mēs varam uzlabot informāciju:
Nosūtīt
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Paldies! Ja vēlies ar mums sazināties, izvēlies vienu no iespējām: