4.07.2024
Laimes sajūtu no digitālās vides uz reālo pārnest nevaram. Saruna ar RTU pētnieci Ilzi Jankovsku
“Mēs esam sākuši patērēt sevi. Mēs prasām savam tēlam novērtējumu no citiem,” tā par patērētajiem digitālajā vidē saka RTU pētniece, zinātņu doktore Ilze Jankovska, kura veikusi pētījumu “Patērētāja dubultā dzīve”. Kā sarunā atzīst I.Jankovska, būtiskākās atšķirības starp dzīvi digitālajā un reālajā vidē ir patērētāju attieksme pret notikumiem, dzīvesstils, viedoklis par dažādiem jautājumiem un uzdrīkstēšanās darīt, proti, digitālajā dzīvē mēs par kaut ko iestājamies, bet reālajā dzīvē to nerealizējam. Par cilvēku dubultajām dzīvēm arī saruna šajā podkāsta epizodē.
Meklē izdevīgu piedāvājumu?
Meklē izdevīgu piedāvājumu?
Meklē izdevīgu piedāvājumu?
Atstāj numuru, atzvanīsim!
Tarifu plāni
Mājas internets
Biznesam
Paldies! Tavs pieteikums saņemts. Sazināsimies tuvāko dienu laikā, tikmēr uzzini, kas jauns Tele2!
Pieteikt citu numuru - lai draugs, mamma vai kaimiņš arī tiek pie laba piedāvājuma!
Paldies! Tavs pieteikums saņemts. Sazināsimies tuvāko dienu laikā, tikmēr uzzini, kas jauns Tele2!
Pieteikt citu numuru - lai draugs, mamma vai kaimiņš arī tiek pie laba piedāvājuma!
Saistītie raksti
8.07.2024
Kritiskā domāšana nav uzdot bezgalīgi daudz jautājumu un apšaubīt visu. Saruna ar politologu Mārtiņu Hiršu.
Kas ir maģiskā domāšana? Kā atpazīt, ka ar Jums cenšas manipulēt? Kā propaganda un dažādas sazvērestības teorijas izplatās sociālajos tīklos un ietekmē mūsu ikdienu. Par kritiskās domāšanas nozīmi mūsdienu sociālo tīklu laikmetā saruna ar...
11.06.2024
“Ignorance ir vissmagākā vardarbības forma”. Sarunas ar modes mākslinieci Indru Salceviču
Indra Salceviča ir sākusi aktīvu cīņu pret negatīvajiem komentāriem internetā, kurus rakstījuši anonīmi komentētāji. Noklausies jaunāko epizodi, kurā Indra stāsta par savu personīgo pieredzi un attieksmi pret negatīvajiem komentāriem, kā tie...
23.05.2024
Mākslīgā intelekta pasaulē izdzīvos tie, kas pielāgosies. Saruna ar Tele2 produktu un inovācijas nodaļas vadītāju Arvilu Kupri.
“Mākslīgais intelekts ir kļuvis par apspriestāko tematu daudzos uzņēmumos un draugu kompānijās, jo dažādus MI rīkus šobrīd var izmantot ļoti liela sabiedrības daļa. Iepriekš tam bija nepieciešamas visai specifiskas zināšanas,” saka...