1. solis
Kā sākt lietot Teamer?
Teamer uzstādīšana viedtālrunī vai datorā ir pavisam vienkārša, Tev tikai jāseko instrukcijas soļiem un pēc pāris minūtēm varēsi izmantot Teamer savā darbā.
Video pamācības:
2. solis
Kā pāradresēt zvanus?
Noskaidro, kā veikt zvanu pāradresāciju, vadoties pēc pāradresācijas iemesla - tikšanās, pusdienu pauzes, atvaļinājuma vai citas aktivitātes, kuras laikā vēlies savus zvanus pārvirzīt kolēģiem.
Video pamācības:
3. solis
Kā pārsūtīt zvanu aktīva zvana laikā?
Tālāk jautājumu var atrisināt kolēģis? Ar Teamer iespējams manuāli pārsūtīt zvanu arī aktīva zvana jeb sarunas laikā. Apskati, kā!
Video pamācības:
4. solis
Kā veikt zvanu no vairākiem numuriem?
Noskaidro, kā mainīt savu telefona numuru, kas redzams citiem, saņemot zvanu. Vari iestatīt gan savu personīgo numuru, gan uzņēmuma numuru, gan slēpt to pavisam.
Video pamācības:
5. solis
Kā apskatīt un organizēt zvanu statistiku?
Zvanu statistika dod iespēju redzēt vienotā uzņēmuma numura visu zvanu organizāciju: kopējie ienākošie, atbildētie, neatbildētie, pāradresētie.
Video pamācības:
6. solis
Kā veikt pāradresāciju uz noteiktu laiku?
Kamēr esi īslaicīgi aizņemts sapulcē vai dodies pusdienās, vari izmantot īsceļus, kas ļauj iestatīt zvanu pāradresāciju uz noteiktu laiku.
Video pamācības:
7. solis
Kā iestatīt balss pastu Teamer.lv?
Sadaļā Balss pasts atrodas saņemtie balss ziņojumi. Apskati, kā tos noklausīties vai dzēst.
Video pamācības:
8. solis
Kā izveidot kontaktpersonu izlasi?
Apskati, kā izveidot kontaktpersonu grupas. Izlases kontakti viienmēr atradīsies Tavā kontaktu saraksta augšgalā. Pieejamas arī tādas grupas kā VIP, Kontaktpersona un Bloķēts.
Video pamācības:
9. solis
Kā importēt kontaktus?
Nepārraksti telefona grāmatiņu saviem spēkiem! Importē kontaktpersonas ar faila palīdzību un spied save.
Video pamācības:
10. solis
Kā izveidot konferences zvanu?
Ja apspriežams svarīgs jautājums visiem kopā, Teamer nodrošina iespēju saslēgt vairākus zvanītājus vienā konferences zvanā.
Video pamācības:
11. solis
Kā lietot zvanu ierakstu lietotni recording.tele2.lv?
Uzlabo uzņēmuma servisa kvalitāti – veic zvanu ierakstus, apkopo ienākošo, izejošo un neatbildēto zvanu statistikas, lejupielādē automātiski izveidotas atskaites un organizē zvanu plūsmu atbilstoši situācijai.
Video pamācības:
12. solis
Kā pārvaldīt zvanu plūsmu ar Zvanu statistikas pārlūku?
Iegūsti unikālus datus par visu uzņēmuma zvanu plūsmu. Uzlabo klientu apkalpošanas kvalitāti, pielāgojot un plānojot darbinieku resursus. Apskati, kā to izdarīt!
Video pamācības: