Kur es varu apskatīties, cik un kādus pakalpojumus es šomēnes esmu izmantojis?
Kāds ir mans tarifu plāns?
Kā es varu nomainīt tarifu plānu?
Cik daudz pakalpojumus varu izmantot ārzemēs saskaņā ar labticīgas lietošanas noteikumiem?
Kā zināšu, ka esmu iztērējis visu tarifu plānā iekļauto datu apjomu?
Vai, atrodoties ārzemēs, tarifu plānā iekļauto datu apjomu varu izmantot vienā dienā?
Vai ir interneta limits ārzemēs ārpus ES/EEZ?
Vai man būs pieejami pakalpojumi?
Vai man būs jāmaksā par pakalpojumiem, ja došos uz ārzemēm?
Kas jādara, lai man būtu pieejams internets valstīs, kas nav iekļautas EEZ?
Ar ko man rēķināties, ja došos ceļojumā uz valsti, kas nav iekļauta EEZ?
Vai man ārzemēs būs pieejams 4G?
Kā pieslēgt datu pakas izmantošanai ārzemēs?
Kas ir vietējais pieslēgums?
Kā zvanīt no ārvalstīm uz Latviju?
Kā tiek aprēķināta maksa par zvaniem, ja būšu ārzemēs?
Svarīgākais par pakalpojumu izmantošanu EEZ valstīs
Cik plaši Tele2 nodrošina pakalpojumus viesabonēšanā?
Kuras Eiropas valstis ir iekļautas EEZ?
Cik maksā zvani uz ārzemēm?
Kā rakstīt numuru, lai zvanītu/sūtītu īsziņu uz ārzemēm?
Kādi ir valstu starptautiskie kodi?
Vai ir jāmaksā par zvanu uz ārvalstīm, ja neviens neatbild vai atbild automātiskais atbildētājs?
Ja es zvanīšu uz ārzemēm, vai otram cilvēkam par to būs jāmaksā?
Vai man būs jāmaksā, ja es saņemšu zvanu no ārzemēm?
Vai ir zvanu pakas, kas paredzētas zvaniem uz valstīm, kas nav iekļautas EEZ?
Cik maksā īsziņas uz ārzemēm?
Vai varu saņemt brīdinājumu, ja zvans tiek veikts uz starptautisku numuru?
Kā es varu samaksāt rēķinu un kāds ir Tele2 bankas konts?
Kādēļ tieku novirzīts no Mans Tele2 uz Swedbank, lai veiktu rēķina apmaksu, ja neesmu šīs bankas klients?
Cik man ir jāmaksā?
Šobrīd man nav iespējas samaksāt. Vai varu pagarināt apmaksas termiņu vai maksāt pa daļām?
Man bija atslēgti zvani, samaksāju rēķinu, bet pakalpojumi joprojām nedarbojas.
Sanāca iekavēt ar rēķina samaksu, parasti maksāju laikā. Kāpēc uzreiz atslēdzāt pakalpojumus?
Veicu maksājumu, vai to saņēmāt?
Netīšām samaksāju vairāk nekā vajadzēja.
Veicot maksājumu, norādīju cita klienta numuru vai netīšām nepareizi ierakstīju savu.
Vai varu maksāt no ārzemju bankas konta?
Veicot maksājumu, nenorādīju klienta numuru maksājuma mērķī.
Vēlos, lai mani rēķini tiktu apmaksāti automātiski.
Man ir parāds pie Tele2. Cik ir jāmaksā un kā to izdarīt?
Vai es varu rēķinu samaksāt ar bankas karti?
Kā es varu atslēgt automātisko rēķinu apmaksu no kartes?
Ar ko atšķiras automātiskā rēķinu apmaksa ar karti un E-rēķins bankā?
Vai varu maksāt avansā, uz priekšu?
Rēķinā ir maksa par internetu pārējā pasaulē, bet neesmu to izmantojis.
Rēķinā ir maksa par internetu EEZ valstīs. Vai tad Eiropā tas ir par maksu?
Rēķinā ir maksa par zvaniem viesabonēšanā (ārzemēs). Vai tad Eiropā tie ir par maksu?
Rēķinā ir iekļauta maksa par satura maksas pakalpojumiem. Kas tas ir?
Rēķinā parādās maksa par rūteri, kaut gan tam ir jābūt bezmaksas.
Uzrādās maksa par zvanu uz ārzemēm, bet saruna nebija tik gara. Jāmaksā par veselu minūti?
Esmu samaksājis rēķinu, bet tagad, saņemot jauno rēķinu, tas uzrādās kā parāds.
Es nomainīju tarifu/datu plānu, vai būs jāmaksā par abiem?
Vēlos saņemt sarunu vai pakalpojumu izdruku.
Nobloķēju telefonu/ SIM karti, bet rēķinā tiek aprēķināta maksa. Neesmu pakalpojumus izmantojis.
Kāpēc rēķins ir ar mīnusa zīmi?
Sarunu analīzē uzrādās, ka esmu zvanījis uz savu numuru. Kāpēc?
Kas ir kavēta rēķina maksa?
Sūtīju vienu īsziņu, bet rēķinā uzrādās vairākas. Es nesūtīju tik daudz.
Kur varu atrast rēķinu?
Kad es saņemšu rēķinu?
Nevaru atvērt rēķina PDF versiju.
Neesmu saņēmis rēķinu.
Mans Tele2 nekur neatrodu savu rēķinu, nav tādas sadaļas “Rēķini”.
Vēlos atkārtoti saņemt savu rēķinu. Vai varat atsūtīt?
Vēlos nomainīt rēķinu saņemšanas veidu.
Uzņēmumam mainījusies adrese/e-pasta adrese. Vēlos saņemt rēķinus uz jauno adresi.
Man nestrādā internets telefonā. Esmu Latvijā.
Man nestrādā internets telefonā. Esmu Latvijā.
Cik daudz interneta patērē populārākās lietotnes (aplikācijas)?
Man nestrādā internets telefonā. Esmu ārzemēs.
Man nestrādā internets telefonā. Esmu ārzemēs.
Kā sekot līdzi, cik interneta esmu izmantojis un cik vēl palicis?
Nopirku jaunu telefonu, kas jādara, lai sāktu lietot internetu?
Kas ir automātiskā un manuālā tīkla izvēle telefonā?
Nesaprotu, vai telefonā izmantoju mobilos datus vai Wi-Fi.
Es vēlos atslēgt iespēju lietot internetu savā telefonā.
Vai es varu ar savu datoru pieslēgties telefonam, lai izmantotu internetu datorā?
Kas notiks, ja pārtērēšu tarifu plānā iekļauto interneta apjomu?
Cik maksās internets ārzemēs?
Kas vajadzīgs, lai man darbotos internets ārzemēs?
Vai man ārzemēs būs pieejams 4G?
Kā darbojas 4G rūteris?
Kāds ir Tele2 4G interneta ātrums?
Kāpēc lejupielādes ātrums (download) ir daudz lielāks nekā augšupielādes ātrums (upload)?
Kad būs pieejams 5G tīkla veids?
Man telefonā rādās tikai 1-2 zonas stabiņi 4G tīklā.
Man neizdodas pieslēgties Tele2 4G tīklam.
Kur birojā vislabāk novietot rūteri, lai signāls būtu labs?
Vai manā ierīcē Interneta Drošība pakalpojums darbosies?
Vai Interneta Drošība darbojas ar eSIM?
Kā pieslēgt Interneta Drošības pakalpojumu?
Ieslēdzu satura filtru / bloķēju vietni, bet nekas nemainās – vēl joprojām tieku tai klāt. Kādēļ tā?
Ko darīt, ja Interneta Drošība brīdina mani par potenciāli ļaunprātīgu vietni, bet es joprojām vēlos tai piekļūt?
Kā Interneta Drošība nosaka, kuras vietnes ir ļaunprātīgas un kuras nav?
Kā es varu veikt izmaiņas sava pakalpojuma uzstādījumos vai veikt izmaiņas sava bērna telefonā?
Vai interneta aizsardzība darbojas ārzemēs (viesabonēšanas laikā)?
Kā strādā Interneta Drošība personalizēto “atļauto” vai “aizliegto” vietņu saraksta izveidošanas funkcionalitāte?
Vai es varu īslaicīgi ierobežot Interneta Drošība funkcionalitāti, to neatslēdzot?
Mēģinu atvērt mājaslapu, bet man rādā paziņojumu “Your connection is not private/secure”. Ko tas nozīmē?
Vai Interneta Drošība strādā, ja es izmantoju VPN pieslēgumu?
Es Interneta Drošība ierobežoju piekļuvi Izklaidei, bet YouTube joprojām strādā. Kāpēc tā?
Izņēmumu iestatījumi Interneta Drošība «Izlaides satura» filtram.
Kāpēc atsakāties no 3G tehnoloģijas?
Kā atteikšanās no 3G ietekmēs manu ikdienu?
Kā atteikšanās no 3G ietekmēs manas ierīces?
Kā pārbaudīt ierīci?
Kas notiks, ja mana ierīce atbalsta tikai 3G vai 2G un 3G?
Kā mainīt telefona iestatījumus uz 4G/5G?
Kā mainīt rūtera iestatījumus uz 4G/5G?
Vai man ir jāmaina SIM karte?
Ko darīt ar manu esošo 3G ierīci? Vai varēšu to lietot?
Kas notiks, ja nemainīšu ierīci uz 4G vai 5G atbalstošu?
Vecvecāki izmanto podziņtelefonus, ko viņiem darīt?
Vai atteikšanās no 3G notiks visā Latvijā?
Vai atteikšanās no 3G ietekmēs mani, ja došos uz ārzemēm?
Vai karšu termināļi, kameras, GPS u.c. ierīces darbosies pēc 3G slēgšanas?
Nevaru nevienam piezvanīt vai nav zonas. Esmu ārzemēs.
Nevaru nevienam piezvanīt vai nav zonas. Esmu Latvijā.
Nevaru piezvanīt uz ārzemēm. Esmu Latvijā.
Mani nevar sazvanīt. Esmu ārzemēs.
Mani nevar sazvanīt. Esmu Latvijā.
Nevaru piezvanīt uz vienu konkrētu numuru.
Atnāca SMS, ka ir pārsniegts kredītlimits/sasniegti 80% no kredītlimita. Kas tas ir?
Man nestrādā internets telefonā. Esmu Latvijā.
Man nestrādā internets telefonā. Esmu ārzemēs.
Saņēmu rūteri, bet nesaprotu, kā sākt to lietot.
Viss bija kārtībā, bet pēkšņi nedarbojas rūteris.
Lēns internets telefonā (mobilie dati).
Lēns internets birojā (ar rūteri).
Nedarbojas internets datorā vai planšetē.
Neizdodas pieslēgties Tele2 4G tīklam.
Telefons nobloķējās, prasa ievadīt PIN/PUK kodu, kuru neatceros.
Telefonā slikta zona – rādās tikai viens vai divi stabiņi.
Pārnācu pie Tele2 no cita operatora, saņēmu jaunu SIM karti, bet tā nedarbojas.
Telefons uzrāda, ka nav ievietota SIM karte, bet esmu to ielicis.
SIM karte ir bojāta.
Vairs nestrādā papildu SIM karte planšetei.
Nedarbojas Mans Tele2, lapu never vaļā/neatrod.
Nevaru ieiet Mans Tele2 ar savu numuru.
Mans Tele2 nevaru apskatīt savus rēķinus.
Neizdodas veikt pirkumu interneta veikalā – rādās, ka pirkumu grozs ir tukšs.
Veicot pirkumu interneta veikalā, nesanāk ievadīt savu piegādes adresi.
Nevaru iegādāties maksas pakalpojumus (pirkumi Google Play un App Store, zvani uz maksas numuriem u.c.).
Cik izmaksā Tasker pakalpojums?
Kā interneta pārlūkam iztīrīt kešatmiņu?
Kā pieslēgt Tasker?
Kā saņemt konsultāciju par Tasker?
Cik maksā piegāde Tele2 interneta veikalā?
Cik dienu laikā es saņemšu savu pasūtījumu?
Vai manu pasūtījumu var saņemt cita persona?
Kāds dokuments jāuzrāda kurjeram, saņemot pasūtījumu?
Kurjers neizsniedza sūtījumu – kāpēc?
Vēlos atcelt piegādi vai mainīt piegādes laiku.
Kā es varu mainīt piegādes adresi?
Kas ir Mans Tele2?
Kā reģistrēties Mans Tele2?
Ko es varu darīt Mans Tele2?
Man neizdodas ieiet Mans Tele2 – kāpēc?
Kas ir automātiskā pieslēgšanās ar Tele2 telefona numuru?
Vēlos reģistrēties Mans Tele2. Man ir Tele2 mājas internets.
Aizmirsu Mans Tele2 paroli – ko tālāk?
Kā nomainīt Mans Tele2 paroli?
Kādos veidos var pieslēgties Mans Tele2?
Kā samaksāt rēķinu?
Nesaprotu, kur varu redzēt savus rēķinus.
Kā nomainīt rēķinu saņemšanas veidu vai adresi?
Kāds ir mans šī mēneša patēriņš?
Vēlos nomainīt tarifu plānu.
Kā es varu pieslēgt un mainīt pakalpojumus savam numuram?
Neredzu informāciju par visiem maniem numuriem – kāpēc tā?
Vai es varu ierobežot Mans Tele2 pieeju kādam no numuriem?
Kā varu jums uzrakstīt no Mans Tele2?
Pazaudēju telefonu, kā rīkoties?
Kas ir ierīces IMEI kods?
Vai var nobloķēt rūteri/datoru nozaudēšanas gadījumā?
Vai Tele2 var atrast manu telefonu, ja esmu to pazaudējis?
Vai es varu izdzēst informāciju no sava telefona attālināti?
Esmu pazaudējis un nobloķējis savu SIM karti. Vai es varu pāradresēt zvanus uz citu numuru?
Atradu svešu telefonu, kā noskaidrot tā īpašnieku?
Nopirku telefonu ārzemēs, vai tas strādās Latvijas Tele2 tīklā?
Kas ir ierīces IMEI kods?
Kā varu bloķēt zvanus no konkrēta numura?
Kā pārcelt kontaktus uz jaunu telefonu?
Kas ir zvanu pāradresācija?
Kā uzlikt/noņemt zvanu pāradresāciju savam numuram?
Esmu pazaudējis un nobloķējis savu SIM karti. Vai es varu pāradresēt zvanus uz citu numuru?
Kā zināt, kuras lietotnes ir drošas un kuras nav?
Kā Android telefonā izveidot jaunu Google kontu?
Kā es varu nomainīt MikroTik Chateau LTE rūtera vadības programmas paroli?
Kā es varu pieslēgt pakalpojumu - zvanu bloķēšanu?
Kā iestatīt MMS?
Kā iPhone telefonā izveidot jaunu Apple ID?
Kā nomainīt Huawei Soyealink rūtera vadības programmas paroli?
Telefons nobloķējās, prasa ievadīt PIN/PUK kodu, kuru neatceros.
Kā nobloķēt/atbloķēt SIM karti?
Pazaudēju/sabojāju SIM karti, kā varu saņemt jaunu?
Cik maksā SIM kartes maiņa un kā to saņemt?
Vai varu pasūtīt jaunu SIM karti savam numuram pa pastu?
Man telefonā vajag mazāku SIM karti, kā es varu to saņemt?
Kas ir papildu SIM karte?
Mainīju tarifu plānu, kas notiks ar manu papildu SIM karti?
Vairāk par Tele2 eSIM pakalpojumu
Kā pārbaudīt savas ierīces remonta statusu?
Telefons iekrita ūdenī vai samirka, vai varu to salabot pa garantiju?
Cik maksās ierīces remonts?
Nodevu telefonu garantijas remontā, bet remonts ir par maksu. Kāpēc tā?
Telefonam saplīsa ekrāns. Vai varu to salabot pa garantiju?
Vai varēšu saņemt maiņas telefonu, kamēr mans ir nodots remontā?
Vai būs jāmaksā par ierīci, ja nodevu to remontā?
Līgums par ierīci ir slēgts uz cita cilvēka vārda, vai varu nodot ierīci remontā?
Vai ierīcei garantija tiek pārtraukta, ja mainīju tam displeju?
Kas jāzina, ja plānoju nodot remontā Apple ierīci?
Nodevu ierīci remontā, defekti netika konstatēti, bet pēc laika tas atkal parādās.
Kur varu apskatīties, cik maksās pakalpojumi ārzemēs?
Vai varu uzlikt limitu, lai kontrolētu izmaksas un pasargātu sevi no liela rēķina?
Kas ir starptautiskie zvani/īsziņas?
Kas ir kredītlimits?
Vai varu ierobežot maksas pakalpojumu pirkšanu savam numuram?
Uz kādiem numuriem zvans/īsziņa būs par maksu?
Vai es varu App Store pirkumus apmaksāt ar Tele2 rēķinu?
Vai es varu Google Play pirkumus apmaksāt ar Tele2 rēķinu?
Cik man vēl jāmaksā par ierīci?
Ko nozīmē Tele2 ierīču 0% nomaksa?
Vai es varu izmaksāt ierīci ātrāk?
Kā zināt, vai man būs pirmā iemaksa par ierīci uz nomaksu?
Vai varu nopirkt ierīci, ja neesmu Tele2 klients?
Vai varu pirkt ierīci nomaksā, bet bez pirmās iemaksas?
Vēlos nopirkt datoru nomaksā.
Vai es varu atslēgt numuru un maksāt tikai par ierīci?
Nopirku telefonu, bet tomēr tas nepatīk. Vai varu samainīt?
Man jau ir viens telefons uz nomaksu, vai varu paņemt vēl vienu?
Vēlos pārtraukt savu Tele2 līgumu. Vai man būs jāmaksā līgumsods?
Kādām ierīču grupām piemērojama apgrieztā PVN maksāšanas kārtība?
Kā es varu zināt, vai VoLTE ir ieslēgta?
Kam ir pieejama VoWiFi?
Kā pieslēgt datu pakas?
Kādēļ nepieciešams izmantot VoWiFi?
Kā aktivizēt VoWiFi?
Kā varu bloķēt zvanus no konkrēta numura?
Vai par šo pakalpojumu ir jāmaksā?
Vēlos slēpt savu numuru, lai zvana saņēmējs to neredzētu.
Vai ir droši izmantot VoWiFi tehnoloģiju?
Saņemu zvanu no “Privāts numurs/Unknown/Nezināms“. Kas man zvanīja?
Kā es varu papildināt Zelta Zivtiņu no Zelta Zivtiņas pēcapmaksas vai Tele2 rēķina?
Kā es varu pieslēgt pakalpojumu - konferences zvans?
Kā es varu pieslēgt pakalpojumu SMS par nesaņemtajiem zvaniem?
Man telefona ekrānā rādās VoLTE simbols. Kas tas ir?
Saņemu no Tele2 īsziņu, kur man prasa nosūtīt atbildes īsziņu uz īsu numuru. Vai tie tiešām esat jūs?
Vai man ir pieslēgts līdzsavienojums?
- Par pakalpojumiem un līgumiem
- / Pakalpojumu izmantošana
- / Vai es varu App Store pirkumus apmaksāt ar Tele2 rēķinu?
Vai es varu App Store pirkumus apmaksāt ar Tele2 rēķinu?
Jā! Tu vari izmantot Tele2, lai apmaksātu savus pirkumus no App Store, Apple Music, iTunes un iBooks. Tas ir ātrs un vienkāršs veids, kā iegādāties iecienīto izklaidi.
Iestatīšanas pamācība:
Nepieciešama palīdzība?
Atbalsta dienests
Kur var pierakstīties Apple ID kontā?
Apple ID ir personīgais konts, kas tiek izmantots visām aktivitātēm saistībā ar Apple pakalpojumiem, piemēram, aplikāciju un spēļu lejupielāde no App Store, filmu skatīšanās un iepirkšanās iTunes Store, pierakstīšanās iCloud datu glabātuvei un tamlīdzīgi. Apple ID kontam ir piesaistīta e-pasta adrese, ko reģistrēji pirmo reizi vienlaikus ar jaunās ierīces iestatīšanu, kā arī kontakti, norēķini un drošības dati, kas tiek izmantoti visos Apple pakalpojumos.
Atvērt Apple ID kontu, lai reģistrētu maksājumu veidu, var divos veidos:
Kā kontrolēt veiktos pirkumus?
Izmantot Apple pakalpojumu apmaksai Tele2 rēķinu ir droši, turklāt norēķinus var viegli kontrolēt. Katru pirkumu var veikt ar vienu klikšķi, apstiprinot pirkuma summu ar paroli vai Touch ID pirstu nospiedumu. Par visiem saviem maksas pirkumiem saņemsi darījuma apstiprinājumu uz Apple ID kontam piesaistīto e-pasta adresi. Tele2 rēķinā maksājumus par Apple pakalpojumiem var atrast sadaļā “Citi mobilie pakalpojumi” ar piezīmi “iTunes pirkumi”.
Sīkāku informāciju par veikto pirkumu var uzzināt šeit.
Apple Media pakalpojumu sniegšanas noteikumi latviešu valodā pieejami šeit.
Kā atsaukt pirkumus?
Pieprasīt darījuma atcelšanu vai pirkuma summas atmaksu var 14 dienu laikā no pirkuma apstiprinājuma saņemšanas. Lai to izdarītu, sazinies ar Apple Atbalsta dienestu pa telefonu 80003251 vai noformē elektronisko iesniegumu mājas lapā:
Kā var mainīt maksāšanas veidu?
Lai mainītu maksājumu veidu savā viedtālrunī, seko šīm instrukcijām:
Plašāka informācija: https://support.apple.com/en-euro/HT201266.
Kādos gadījumos pirkumus nevar iekļaut Tele2 rēķinā?
Apple pakalpojumu apmaksai ar Tele2 rēķinu ir ierobežojumi, kuri pasargā lietotāju no pārmērīgām saistībām – pirkums var neizpildīties, ja telefona numurs ir bloķēts, tam ir liegti paaugstinātas maksas pakalpojumi, ir iztērēts pamatpakalpojumu kredītlimits vai noteiktais mēneša tērēšanas limits, kā arī situācijās, ja viena pirkuma summa pārsniedz 30,00 EUR vai mēneša pirkumu kopsumma pārsniedz 100,00 EUR.
Kurš var izmantot Tele2 norēķinus par Apple pakalpojumiem?
Izmantot Tele2 norēķinus var pēcapmaksas (pieslēguma) un priekšapmaksas klienti, kas Tele2/ZZ numuru lieto balss sakariem vai mobilajam internetam. Pakalpojums pieejams gan privātpersonām, gan juridiskajām personām. Priekšapmaksas klientiem maksa tiks atskaitīta no ZZ konta bilances, savukārt pieslēguma klientiem veikto pirkumu summa būs iekļauta Tele2/Zelta Zivtiņas rēķinā.
Jaunais apmaksas veids ir pieejams visās Apple ierīcēs: iPhone, iPad, iPod touch, Mac, kā arī personālajos datoros ar uzinstalēto iTunes platformu, Apple TV un Apple Watch.
Iestatīšanas pamācība:
- Atver savu Apple ID kontu, izmantojot Touch ID vai arī ievadot e-pasta adresi un paroli;
- Atrodi sadaļu “Payment information”;
- Izvēlies “Mobile Phone”, nospied “Done” un seko instrukcijām;
- No šī brīža visi pirkumi no Apple ID konta tiks pieskaitīti Tele2 rēķinam.
Nepieciešama palīdzība?
Atbalsta dienests
Kur var pierakstīties Apple ID kontā?
Apple ID ir personīgais konts, kas tiek izmantots visām aktivitātēm saistībā ar Apple pakalpojumiem, piemēram, aplikāciju un spēļu lejupielāde no App Store, filmu skatīšanās un iepirkšanās iTunes Store, pierakstīšanās iCloud datu glabātuvei un tamlīdzīgi. Apple ID kontam ir piesaistīta e-pasta adrese, ko reģistrēji pirmo reizi vienlaikus ar jaunās ierīces iestatīšanu, kā arī kontakti, norēķini un drošības dati, kas tiek izmantoti visos Apple pakalpojumos.
Atvērt Apple ID kontu, lai reģistrētu maksājumu veidu, var divos veidos:
- Sadaļā “Settings” izvēlnē “ITunes & App Store”, kur redzams “Apple ID: e-pasts”.
- Lietotnēs “App Store” vai “iTunes Store”, kur redzams “Apple ID: e-pasts”.
Kā kontrolēt veiktos pirkumus?
Izmantot Apple pakalpojumu apmaksai Tele2 rēķinu ir droši, turklāt norēķinus var viegli kontrolēt. Katru pirkumu var veikt ar vienu klikšķi, apstiprinot pirkuma summu ar paroli vai Touch ID pirstu nospiedumu. Par visiem saviem maksas pirkumiem saņemsi darījuma apstiprinājumu uz Apple ID kontam piesaistīto e-pasta adresi. Tele2 rēķinā maksājumus par Apple pakalpojumiem var atrast sadaļā “Citi mobilie pakalpojumi” ar piezīmi “iTunes pirkumi”.
Sīkāku informāciju par veikto pirkumu var uzzināt šeit.
Apple Media pakalpojumu sniegšanas noteikumi latviešu valodā pieejami šeit.
Kā atsaukt pirkumus?
Pieprasīt darījuma atcelšanu vai pirkuma summas atmaksu var 14 dienu laikā no pirkuma apstiprinājuma saņemšanas. Lai to izdarītu, sazinies ar Apple Atbalsta dienestu pa telefonu 80003251 vai noformē elektronisko iesniegumu mājas lapā:
- Ielogojies ar Apple ID kontam piesaistīto e-pasta adresi un paroli;
- Izmanto meklētāju “Search Purchases” un atrod nepieciešamo pirkumu;
- Nospied izvēlni “Report a Problem” pie pirkuma, kuru vēlies atsaukt;
- Izvēlies no saraksta atbilstošu iemeslu, piemēram, “I would like to cancel this purchase”;
- Apstiprini savu pieteikumu ar pogu “Submit”.
Kā var mainīt maksāšanas veidu?
Lai mainītu maksājumu veidu savā viedtālrunī, seko šīm instrukcijām:
- Atver Apple ID kontu - no “iTunes Store” vai “App Store” platformas, vai sadaļas “Settings” izvēlnē “iTunes & App Store”;
- Nospied “View Apple ID”. Pieslēdzies ar Touch ID vai izmanto e-pastu un paroli;
- Izvēlies “Payment Information”;
- Izmaini maksājumu informāciju vai noņem to pavisam. Lai noņemtu maksājumu veidu, izvēlies “None”. Meklē palīdzību šeit, ja nesanāk pilnībā noņemt maksājuma veidu;
- Apstiprini savu izvēli ar “Done”.
Plašāka informācija: https://support.apple.com/en-euro/HT201266.
Kādos gadījumos pirkumus nevar iekļaut Tele2 rēķinā?
Apple pakalpojumu apmaksai ar Tele2 rēķinu ir ierobežojumi, kuri pasargā lietotāju no pārmērīgām saistībām – pirkums var neizpildīties, ja telefona numurs ir bloķēts, tam ir liegti paaugstinātas maksas pakalpojumi, ir iztērēts pamatpakalpojumu kredītlimits vai noteiktais mēneša tērēšanas limits, kā arī situācijās, ja viena pirkuma summa pārsniedz 30,00 EUR vai mēneša pirkumu kopsumma pārsniedz 100,00 EUR.
Kurš var izmantot Tele2 norēķinus par Apple pakalpojumiem?
Izmantot Tele2 norēķinus var pēcapmaksas (pieslēguma) un priekšapmaksas klienti, kas Tele2/ZZ numuru lieto balss sakariem vai mobilajam internetam. Pakalpojums pieejams gan privātpersonām, gan juridiskajām personām. Priekšapmaksas klientiem maksa tiks atskaitīta no ZZ konta bilances, savukārt pieslēguma klientiem veikto pirkumu summa būs iekļauta Tele2/Zelta Zivtiņas rēķinā.
Jaunais apmaksas veids ir pieejams visās Apple ierīcēs: iPhone, iPad, iPod touch, Mac, kā arī personālajos datoros ar uzinstalēto iTunes platformu, Apple TV un Apple Watch.
Vai informācija bija noderīga?
Jā
Nē
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Paldies!
Vai informācija bija noderīga?
Pastāsti vairāk, lai mēs varam uzlabot informāciju:
Nosūtīt
Vairāk par personas datu apstrādi vari uzzināt mūsu Privātuma politikā.
Paldies! Ja vēlies ar mums sazināties, izvēlies vienu no iespējām: