Skatītākie jautājumi
Vairāk par Tele2 eSIM pakalpojumu
Ja jau esi Tele2 klients, lai mainītu savu esošo SIM karti uz eSIM karti, izmanto Mans Tele2 - dodies uz sadaļu ''Mani numuri'', pretī numuram, kuram vēlies saņemt eSIM - spied bultiņu uz leju, ''SIM kartes'', nospied 3 punktiņus un spied ''Mainīt uz eSIM''. Droši vari arī sazināties ar mums, rakstot ziņu no Mans Tele2 vai sūtot e-pastu uz tele2@tele2.lv, kā arī zvanot 1600 vai 29560600. Palīdzēsim šo nokārtot!
Lai pasūtītu jaunu numuru ar eSIM karti, skaties
šeit.
Jau vēlies pasūtīt eSIM savam viedpulkstenim, skaties
šeit.
Pievienojām arī ērtas instrukcijas, kā uzstādīt un sākt lietot eSIM pakalpojumu:
1)
Viedpulkstenī;
2)
Viedtālrunī (iOS);
3)
Viedtālrunī (Android).
Svarīgi ņem vērā - ja gribi lietot eSIM pakalpojumu ar savu Apple Watch, tad vēl būs nedaudz jāpaciešas, jo šobrīd šī iespēja pagaidām nav pieejama. Nedaudz pacietības!
Kā pārbaudīt savas ierīces remonta statusu?
Pārbaudīt ierīces remonta statusu vari mūsu
mājaslapā.
Ja ierīci nodevi caur Tele2 centru, tad uz tevis norādīto kontakttālruni saņemsi arī īsziņas ar informāciju par remonta statusu.
Ja televizoru nodevi pie ražotāja sertificēta servisa centra, tad informāciju par to, kā noskaidrot remonta statusu, tev precizēs servisa centra speciālists, ar kuru sazinājies, lai pieteiktu ierīces nodošanu remontam.
Cik ātri parasti viss notiek?
Ierīces remonta ilgums ir atkarīgs no remonta sarežģītības, detaļu pieejamības un citiem faktoriem.
Parasti remonts aizņem sākot no 8 darba dienām.
Nopirku telefonu, bet tomēr tas nepatīk. Vai varu samainīt?
Tu droši vari izmantot atteikums tiesības, ja telefonu iegādājies attālināti mūsu interneta veikalā. 14 dienu laikā, kopš telefons ir pie tevis, vari to atgriezt jebkurā
Tele2 centrā. Vairāk par atteikuma tiesībām un Tele2 interneta veikala noteikumiem vari uzzināt
šeit.
Ja telefonu iegādājies klātienē Tele2 centrā, atteikuma tiesības izmantot nevar, jo tev bija iespēja ierīci apskatīt uz vietas. Nopērkot preci klātienē, tu apstiprini, ka esi iepazinies ar informāciju par preci.
Vēlos atteikties no Tele2 pakalpojumiem. Kā to izdarīt?
Mums žēl, ka esi izdarījis šādu izvēli. Noteikti vēlamies uzzināt iemeslu, kādēļ vēlies atteikties no mūsu pakalpojumiem. Ļoti novērtēsim, ja sazināsies ar mums, rakstot ziņu
Mans Tele2, sadaļā
"Pastkastīte" vai zvanot uz Tele2 informatīvo tālruni
1600 / 29560600, un pastāstīsi sīkāk.
Pieslēguma numuru (gan
balss numuru ar tarifu plānu, gan mājas internetu) vari atslēgt:
-
Mans Tele2. Uzraksti mums ziņu sadaļā
"Pastkastīte",
norādot numuru, kuru vēlies atslēgt. Ņem vērā, ja tev pie Tele2 vairs nebūs neviens aktīvs numurs, Mans Tele2 tev vairs nebūs pieejams. Pēc pieteikuma saņemšanas
mēs ar tevi vēl sazināsimies, ja mums būs nepieciešams apstiprinājums numura atslēgšanai vai kāda papildu informācija.
-
Rakstot uz e-pastu tele2@tele2.lv. Obligāti
norādi numuru, kuru vēlies atslēgt,
informāciju par sevi (vārds, uzvārds, klienta numurs) un
līguma paroli.
-
Zvanot uz Tele2 informatīvo tālruni 1600 / 29560600. Noteikti pārliecinies, ka zini sava numura
līguma paroli.
-
Tele2 centrā. Uzzini Tele2 centru adreses un darba laikus
šeit. Neaizmirsti paņemt līdzi
personu apliecinošu dokumentu (pase vai eID karte).
SVARĪGI ZINĀT! Ja atslēgsi numuru, atjaunot to vairs nebūs iespējams. Ja zini, ka kādu laiku numuru neizmantosi, bet vēlies pēc tam to atkal lietot, iesakām pieslēgt atbilstošu tarifu plānu numura saglabāšanai. Uzzini vairāk
šeit.
Vēl ņem vērā, ka
numura atslēgums un
pāreja pie cita operatora ir
dažādi procesi. Numuru savās sistēmās varam atslēgt, kad tu ar mums sazinies un apstiprini tā atslēgumu. Ja vēlies ar savu numuru pāriet pie cita operatora, nepieciešams sazināties ar konkrēto operatoru un noslēgt pārejas līgumu. Šajā gadījumā, pirms slēgt pārējas līgumu, aicinām ar mums sazināties. Mēs noteikti varam vienoties par mūsu turpmāko sadarbību un atrast tieši tev piemērotāko risinājumu.
Kā samaksāt pēdējo rēķinu, uzzini
šeit. Numuru var atslēgt jebkurā mēneša dienā. Abonēšanas maksa par tarifu plānu būs aprēķināta proporcionāli dienu skaitam, kad numurs bija aktīvs.
Cik maksā SIM kartes maiņa un kā to saņemt?
Maksa par SIM kartes maiņu ir 5,17 EUR, kuru vari apmaksāt uz vietas Tele2 centrā vai kopā ar nākamo rēķinu. Ņem vēra, ja apmaksu veiksi uz vietas, šis pakalpojumus tāpat uzrādīsies rēķinā, bet tu to priekšlaicīgi jau būsi apmaksājis un kopējā summa apmaksai būs mazāka.
Pirmo reizi mainot parasto SIM karti uz Micro vai Nano SIM karti vai 4G SIM karti, maiņa būs bez maksas.
Jaunu SIM karti, saglabājot esošo numuru, vari saņemt jebkurā
Tele2 centrā, uzrādot personu apliecinošu dokumentu (pase vai eID karte). Atceries, ka šajā gadījumā numuram jābūt reģistrētam uz tava vārda. Drošības nolūkos SIM karti var saņemt tikai tā persona, uz kura vārda numurs ir reģistrēts.
Ja nav iespējas atnākt uz Tele2 centru, jaunu SIM karti savam numuram vari pasūtīt arī
Mans Tele2, sadaļā "Mani numuri". Mēs to piegādāsim tev ar DPD kurjera starpniecību. Fiziskās SIM maiņas cena, pasūtot to caur Mans Tele2, būs bez maksas, taču rēķinā tiks iekļauta maksa par piegādi ar DPD - 4,99 EUR. Jaunā SIM karte tiks aktivizēta aptuveni 15 min laikā pēc saņemšanas.